Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2002, 16:47
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Mijn computer start normaal op tot aan het inlogvenstertje.
Gelijk onder welke gebruikersnaam ik inlog, er verschijnt een venster die zegt dat er een fout in het systeemregister zit en dat ik de fout kan oplossen door het register op de juiste plaats te zetten of te vervangen door een goeie. Daarna heb ik alleen de keus om de pc opnieuw op te starten. Ik kan dus niets doen op mijn pc.
Weet iemand wat ik moet doen?
En waar ik zulke registers kan vinden?

thx
Oud 31-01-2002, 11:53
bulbanos
bulbanos is offline
win 95
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 11:55
Alex Fernando
Alex Fernando is offline
Citaat:
bulbanos schreef:
win 95

wat een briljante opmerking
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 12:15
@pie
@pie is offline
Citaat:
BlueSkyraider schreef:
Mijn computer start normaal op tot aan het inlogvenstertje.
Gelijk onder welke gebruikersnaam ik inlog, er verschijnt een venster die zegt dat er een fout in het systeemregister zit en dat ik de fout kan oplossen door het register op de juiste plaats te zetten of te vervangen door een goeie. Daarna heb ik alleen de keus om de pc opnieuw op te starten. Ik kan dus niets doen op mijn pc.
Weet iemand wat ik moet doen?
En waar ik zulke registers kan vinden?

thx
start op in de veilige modus en pas je register aan (start -> run -> regedit)?

is bestwel riskant als je nieteens weet wat het is, ik zou toch maar effe nadenken of je misschien een keer je pc wil leeghalen en alles er opnieuw opzetten

mijn tip is om iemand te zoeken die er wat meer vanaf weet, en in ieder geval niet zelf in je register te gaan kloten
Oud 31-01-2002, 17:54
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Citaat:
bulbanos schreef:
win 95

oeps, idd
OS = Win 95

Oud 31-01-2002, 17:56
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Citaat:
@pie schreef:
start op in de veilige modus en pas je register aan (start -> run -> regedit)?

is bestwel riskant als je nieteens weet wat het is, ik zou toch maar effe nadenken of je misschien een keer je pc wil leeghalen en alles er opnieuw opzetten

mijn tip is om iemand te zoeken die er wat meer vanaf weet, en in ieder geval niet zelf in je register te gaan kloten

Heb vandaag al geprobeerd in 'Veilige Modus' op te starten. Maar dat blijkt ook al niet te lukken. Krijg gewoon zwart scherm met prompt.
En van dat iemand anders bij te halen, morgen komt ne maat mij helpen die er NOG MEER vanaf weet dan ik.
Oud 31-01-2002, 21:54
Gilo
Gilo is offline
Citaat:
BlueSkyraider schreef:

Heb vandaag al geprobeerd in 'Veilige Modus' op te starten. Maar dat blijkt ook al niet te lukken. Krijg gewoon zwart scherm met prompt.
En van dat iemand anders bij te halen, morgen komt ne maat mij helpen die er NOG MEER vanaf weet dan ik.

waarschijnlijk geheugen kapot.. ik heb deze foutmelding ook vaker gehad en heb dit na grondige studie kunnen oplossen door een van mijn 'kapote' geheugen module te vervangen.. try it.. GREETZ GILO
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 16:41
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
BlueSkyraider schreef:
Citaat:
bulbanos schreef:
win 95

oeps, idd
OS = Win 95

-> 'Registerprobleem bij Windows 95'