Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2005, 20:07
nickk
nickk is offline
Ik woon in Nederland al 4 jaar dus mijn Nederlands is niet perfect. Ik zit op een internationale school, en voor presentatie voor mijn Nederlands klas ik moet iets doen over nederlandse cultuur. somige mensen hebben liedtjes gedaan, bijvoorbeels "het land van" omdat er zijn veel aspecten van nederlandse cultuur. ik wil mijn presentatie doen over nederlandse humor, dus ik zoek een nederlandse komiek die praat over iets dat heeft te maken met nederlandse cultuur, en mischien is ook niet te mooilijk te verstaan.
Advertentie
Oud 06-12-2005, 18:36
nickk
nickk is offline
??
Oud 06-12-2005, 18:42
Verwijderd
Citaat:
nickk schreef op 06-12-2005 @ 19:36 :
??
De komieken liggen hier echt niet voor het oprapen hoor.
Oud 06-12-2005, 21:34
Verwijderd
kijk eens op onzin
of het aanverwante lifestyle
Oud 13-12-2005, 09:16
Lif
Lif is offline
Wil je echt iemand uitnodigen, of wil je gewoon voorbeelden van komieken die je voor je presentatie zou kunnen gebruiken?

In dat laatste geval zou Najib Amhali wel grappig zijn als voorbeeld van 'Nederlandse cultuur'. En anders Theo Maassen? Harrie Jekkers?
Oud 13-12-2005, 18:35
Balance
Balance is offline
Harrie Jekkers met De Koffietent 2.
Gaat over Hagenezen in een coffeeshop die aan het verzinnen zijn hoe ze de woningnood in Nederland op kunnen lossen.

Dan heb je meteen een Nederlands aspect (coffeeshop), Nederlandse subcultuur (Hagenezen) en een Nederlands probleem (woningnood) in één.

Regels voor berichten