Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
lucht in elk geval op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb enkel mijn vriend op wie ik kan terugvallen. Met mijn ouders (en met een groot deel vd familie trouwens) zal ik eeuwige conflicten hebben, zij zijn er niet voor mij. Op psychologisch gebied ben ik van hen ontvreemd. Vrienden zoals in "echte vrienden"? Die heb ik ook niet. Een leven zonder mijn vriend, betekent voor mij dus het einde. Ik ben zeer kritisch en heb vaak het gevoel niet veel te hebben aan avondjes uit met vrienden, ik kan me soms ook zo ergeren aan anderen... Dat ik dus geen echte vrienden heb, is een eigen keuze, ik ben heel graag op mezelf gesteld, ik ben graag alleen... Ik denk dat het niet vreemd is dat in de huidige maatschappij steeds vaker mensen het gevoel hebben er alleen voor te staan, ... wat je ertegen doet? Je erbij neerleggen... of niet teveel verwachten van de ander... misschien. Ik weet het ook niet, misschien moet de mens meer voldoening halen uit oppervlakkige contacten. Laatst gewijzigd op 28-11-2005 om 08:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Psychologie |
Het missen van liefde en daardoor depressief. Kevin v L. | 91 | 20-11-2005 12:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |