![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat het zo lang in ontwikkeling is geweest, kan twee dingen betekenen. Óf het is allemaal kut en verouderd en al het toffe is eruit geschrapt, óf het is een geweldig, geperfectioneerd spel geworden. Sommige dingen wijzen op het eerste. Die totale vrijheid blijkt niet zo heel erg totaal te zijn, omdat er gewoon bepaalde 'zones' zijn, maar je kunt wel weer vrijelijk van zone naar zone lopen. Geen idee of je via een 'main quest' ook van zone naar zone gaat en of het vervolgens nog zin heeft om terug te gaan naar oude 'zone's'. Misschien probeer ik het teveel met Oblivion te vergelijken, qua topografie. Daarnaast zijn ook voertuigen geschrapt en zullen er vast nog meer zaken missen. Andere dingen wijzen op het tweede. Ik heb filmpjes gezien waarin wel ongeveer het maximale uit Direct-X 9c gehaald lijkt te worden. Daarnaast klinken de verkooppraatjes over de A-Life AI erg veelbelovend, maar goed. Zo klonken die van Oblivions Radiant AI ook en daarmee kan een NPC alsnog zestien game-uren tegen een muur aan kijken, omdat dat kennelijk zijn prioriteit is. Desondanks klinkt het als een geweldig spel. Het bevat veel elementen die ok zijn, in my book. Russen? Check! Post-apocalyptische sfeer? Check! Radioactieve crap? Check! Hoe dan ook, ik zal wachten op reviews van spelers en magazines voordat ik tot aanschaf overga. Pas kocht ik Neverwinter Nights 2 een paar dagen nadat het uit was en na een halve week zette ik het op de plank waar het sindsdien niet meer af gekomen is. Best zonde van die 45 euro. LUH-3417 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wou hem jaren geleden meteen aanschaffen toen ik de demonstratiefilmpjes zag genaamd:
"Stalker: behind the game", waarvan er 4 filmpjes van zijn: 1,2,3,4. En ik las dat hij komende donderdag uitkomt!
Laatst gewijzigd op 16-03-2007 om 09:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de AI is idd erg twijfelachtig. Maar dat de AI de game uit kan spelen is rekening mee gehouden dat dit niet zou moeten kunnen gebeuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Download net aangezet, met een beetje geluk kan ik hem nog net even spelen voordat ik naar bed ga.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk, ook erg naar de multiplayer. Als die net zoiets wordt als FEAR Combat nu is, of nog beter, dan zal ik zeker wel overwegen het spel te kopen. ![]() Edit: op GoT lees ik er bar weinig goeds over, bijna alleen maar slechte reacties. ![]() Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 19:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb er net eentje ingeleverd omdat ze daar bij een job om vroegen en ik het ding toevallig al had. Ik begin me ook af te vragen wat ik met dat geld moet.. Heb nu iets van 14k maar ben nog weinig leuks tegen gekomen om te kopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmk oke, helaas... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iemand al op stuk geweest waar je een leuk mannetje tegenkomt die je hersens fuckt? ;D Damn, echt sommige stukken loop ik echt te flippen, lekker donker en gegil ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De scopes en snipers beginnen te komen, prima. ![]()
||
Citaat:
Ik ben er met m'n inventory open en healthpacks in de aanslag er doorheen gehopt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De ammo begint nu wel een beetje een probleem te worden, kan nergens zulke kopen (voor de betere guns).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ammo, idd, begint bij mij op te raken.. maar ook het feit dat ik bijna elke keer teveel zooi in mun inv heb, ga ik weer traag lopen ;d |
![]() |
||
Citaat:
Zo maar eens terug naar die ene basis en wat ammo collecten. Voor m'n sniper als het kan, lekker geluidje en 1 shot 1 kill tot nu toe. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Games met lange singleplayer? Verwijderd | 45 | 26-07-2011 16:54 | |
Games |
S.T.A.L.K.E.R Clear Sky Verwijderd | 5 | 07-03-2008 17:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat voor boek zou je willen lezen? Not for Sale | 55 | 26-06-2007 16:45 | |
Games |