Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2005, 18:08
*Primo
*Primo is offline
Beste forummers,

Ik zit dus met het volgende probleem:

Een aantal dagen geleden heb ik MSN 7.5 geinstalleerd op m'n pc. Dit ging verder zonder enige problemen. Echter sindsdien, zodra ik mij wil aanmelden; wordt de volgende foutmelding gegeven: Foutcode 80048820.

Ik weet dat het aan mijn Firewall kan liggen. Heb er al uitvoerig naar gekeken. Had een apart Security pakket erbij, maar uiteindelijk de Firewall van dat pakket uitgeschakeld i.v.m. slechte tot geen verbinding.
Gebruik nu louter m'n Windows Firewall, maar daarin kan je ook uitzonderingen aangeven, dat íe MSN 7.5 als uitzondering zou moeten zien; dit staat dus aangevinkt, maar nogsteeds geen succes.

Volgende ook nog geprobeerd bij "uitvoeren": REGSVR32 INITPKI.DLL en REGSVR32 MSSIP32.DLL. het mocht niet baten.

M'n tijd- en datuminstellingen staan ook goed, dus dat kan het ook niet zijn.

HELP! Weten jullie iets? Wellicht iets wat ik nog met m'n Firewall zou kunnen doen of een andere veroorzaker van dit probleem?

Een aantal specs:
250 GB seagate ( 7200 rpm ), AMD 64 3400, ATI Radeon X800 GTO, 1024 MB DDR SD ram

b.v.d.,
Oud 29-12-2005, 18:26
Talon
Talon is offline
ja, het ligt aan je seagate harde schijf, die is niet compatible met msn 7 en hoger...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 18:32
*Primo
*Primo is offline
Citaat:
Talon schreef op 29-12-2005 @ 19:26 :
ja, het ligt aan je seagate harde schijf, die is niet compatible met msn 7 en hoger...
serieus? tett'n... i.i.g. bedankt!
Oud 29-12-2005, 19:07
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
LOL
Oud 30-12-2005, 04:31
Unique Clone
Unique Clone is offline
HAHHAHA A kanker hahahahah die schijf
Oud 30-12-2005, 08:03
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
lol
Met citaat reageren
Oud 31-12-2005, 16:20
*Primo
*Primo is offline
ja jeezes, sorry hoor, maar die opmerking vond 'k wel een beetje jammer 't was een serieuze vraag
wel origineel bedacht mannetje

overigens pakt 'ie wel MSN 7.0 zonder ongein

Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 16:22.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2005, 16:49
freyk
freyk is offline
Citaat:

Wat je nog kan doen, is het volgende, *Primo :
  • Kijk hier nog een keer goed
  • Kijken of je dit probleem ook hebt met een andere instant messenger die het msn protocol ondersteunt
  • post daar eens verder

Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 17:00.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2005, 19:34
*Primo
*Primo is offline
Citaat:
freyk schreef op 31-12-2005 @ 17:49 :
[afbeelding]

Wat je nog kan doen, is het volgende, *Primo :
  • Kijk hier nog een keer goed
  • Kijken of je dit probleem ook hebt met een andere instant messenger die het msn protocol ondersteunt
  • post daar eens verder
vanwaar dit denegrerende gedrag en de belerende opmerkingen? als ik louter om hulp vraag? valt me een beetje tegen.
Het was puur een probleempje waar ik z.s.m. antwoord op wilde; that's all.
Maar zie dit topic maar als gesloten vanaf nu. Het is al naar mijn tevredenheid opgelost.
Oud 31-12-2005, 21:51
freyk
freyk is offline
En zou je aub je oplossing willen posten voor de toekomstige problemen met deze error?

Offtopic:
Citaat:
*Primo schreef op 31-12-2005 @ 20:34 :
vanwaar dit denegrerende gedrag en de belerende opmerkingen? als ik louter om hulp vraag? valt me een beetje tegen.
Ik zal je wat nader uitleg geven:
Op google vond ik nog een paar oplossingen voor je probleem, dan de oplossingen die je al uitgevoerd had. Daarom gaf ik je een link naar google met mijn zoekwoorden.
Mijn tweede voorstel was om te kijken of je met een andere instant messenger te kijken of je daar wel kan inloggen, want dat vergeten mensen wel eens.
Mijn laatste voorstel was om verder te posten bij [centraal] instant messaging, waar we alle alle vragen over instant messengers proberen te beantwoorden.

Aangezien ik de enige ben die je wil helpen door een fatsoenlijk antwoord te geven, lijkt mijn gedrag dus niet denegrerend.

Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 14:33
*Primo
*Primo is offline
[QUOTE]freyk schreef op 31-12-2005 @ 22:51 :
[B]En zou je aub je oplossing willen posten voor de toekomstige problemen met deze error?

Een echte concrete oplossing heb ik nog niet helaas, ik heb MSn 7.0 gedownload en die werkt prima; echter zal ik er in de verdere toekomst nog wel wat aandacht aan schenken en proberen het alsnog op te lossen.

Je antwoord begreep ik verkeerd, ik las er een denegrerende ondertoon in, mijn fout

bedankt voor je hulp i.i.g., je was i.d.d. zo vriendelijk om hier WEL op te reageren; wat ik zeer op prijs stel.
Dank voor de moeite, mocht ik nog een oplossing voor 7.5 vinden, zal ik het laten weten.
m.v.g.,
Reageren

Regels voor berichten