Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2002, 19:06
grizzy
grizzy is offline
Kent er iemand van jullie toevallig geile smskes, want ik wil mijn vriendje via sms echt onwijs geil maken alleen zit ik zonder ispiratie dus please laat allemaal jullie gedachtengand de vrije loop enne reageer dus hé kusx
Oud 15-06-2002, 19:28
Verwijderd
Ja, dan geilen wij dus eigenlijk je vriend op

Als je geen inspiratie hebt moet je niet proberen hem op te geilen, want dat kun je dan dus niet
Oud 15-06-2002, 21:08
Ilsch
Ilsch is offline
dat zou soort van vreemdgaan zijn
Oud 15-06-2002, 22:46
Verwijderd
Doe die lui van tv na... Kijken of hij het door heeft
Oud 18-06-2002, 19:38
Sletjes
Sletjes is offline
Je moet hem een aantal smsjes sturen, in ieder smsje vertel wat je bij hem wil doen / gaat doen. dus eerst stuur je een berichtje met van ik wil je zoenen ... en dan w8 je op antwoord en dan ga je steeds verder ... net zoals in het echt ...

(ik reageer tenminste serieus)
Oud 18-06-2002, 20:02
grizzy
grizzy is offline
Je moet hem een aantal smsjes sturen, in ieder smsje vertel wat je bij hem wil doen / gaat doen. dus eerst stuur je een berichtje met van ik wil je zoenen ... en dan w8 je op antwoord en dan ga je steeds verder ... net zoals in het echt ...

Bedankt voor je antwoord!!!!!!!
Oud 18-06-2002, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Sletjes schreef:
en dan ga je steeds verder ... net zoals in het echt ...
Alleen in het echt raken geen batterijen leeg en betaal je geen 25 eurocent voor elke keer dat je 'm aanraakt
Oud 18-06-2002, 20:43
Verwijderd
Citaat:
grizzy schreef:

Bedankt voor je antwoord!!!!!!!

Waarom denk je dat er van die knopjes zitten rechtsboven elk bericht?
Oud 18-06-2002, 20:59
Koen
Koen is offline
Citaat:
perseus schreef:

Waarom denk je dat er van die knopjes zitten rechtsboven elk bericht?
Waarom denk jij dat ik een Announcement maak met de vraag of er niet geflamed kan worden in een topic? Is het nou verdomme zó moeilijk een keer niet te zeuren of de Forumbaas na te spelen? Dat irritante gezeik hoe 't allemaal wel niet beter kan begint me gigantisch de keel uit te hangen, sorry dat ik 't zeg.

Verder vind ik dit meer een Kantine topic, in ieder geval voor het niveau van Sexualiteit.

Gesloten.
Topic gesloten

Regels voor berichten