Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2005, 10:48
megustastu
hoihoi!

voor art & culture (engelstalig ckv zeg maar) moeten wij een presentatie houden over een 'artiest'. Het mag vanalles zijn, zolang hij/zij maar enigszins beroemd is(geweest). het mag een schrijver, schilder, zanger of wat dan ook zijn. We hadden eerst aretha franklin, maar dat vinden we toch niet zo heel leuk.

iemand anders ideeën?
alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2005, 11:03
Verwijderd
Dat is wel ontzettend breed zeg!
Is er niet een bepaalde artiest waar je fan van bent?

Je kan het natuurlijk zoeken inde popmuziek hoek, denk dan aan bijvoorbeeld: Britney Spears, Backstreetboy, Spice Girls, Mariah Carey, Jeniffer Lopez

Ook oudere popartiesten: Bob Marley, Beatles, Elvis Presley, Michael Jackson of zoals jullie zelf hadden bedacht Aretha Franklin.

Schilders heb je in allerlei tijden. De ouder meesters als Rembrandt en Vermeer. Maar ook Vincent van Gogh, Karel Appel en Herman Brood.

Schrijvers, houden jullie b ijvoorbeeld van Harry Potter? -> Jk roling. Of de schrijver van de Lord of the ring, Tolkin.
Carry Slee, Mulisch, Yvonne Keuls je kan het zo gek niet bedenken.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 17:45
supernova
supernova is offline
Citaat:
Anneka schreef op 11-12-2005 @ 12:03 :
Dat is wel ontzettend breed zeg!
Is er niet een bepaalde artiest waar je fan van bent?

Je kan het natuurlijk zoeken inde popmuziek hoek, denk dan aan bijvoorbeeld: Britney Spears, Backstreetboy, Spice Girls, Mariah Carey, Jeniffer Lopez

Ook oudere popartiesten: Bob Marley, Beatles, Elvis Presley, Michael Jackson of zoals jullie zelf hadden bedacht Aretha Franklin.

Schilders heb je in allerlei tijden. De ouder meesters als Rembrandt en Vermeer. Maar ook Vincent van Gogh, Karel Appel en Herman Brood.

Schrijvers, houden jullie b ijvoorbeeld van Harry Potter? -> Jk rowling. Of de schrijver van de Lord of the ring, Tolkien .
Carry Slee, Mulisch, Yvonne Keuls je kan het zo gek niet bedenken.
verder sluit ik me bij je aan, met als kleine toevoeging: misschien is het ook wel leuk om juist een onbekender iemand te nemen, en mensen daar iets over te leren. over mensen als presley is het meeste al wel gezegd.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 20:03
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
supernova schreef op 13-12-2005 @ 18:45 :
verder sluit ik me bij je aan, met als kleine toevoeging: misschien is het ook wel leuk om juist een onbekender iemand te nemen, en mensen daar iets over te leren. over mensen als presley is het meeste al wel gezegd.
Al is er misschien ook wel veel wat niet veel mensen over Elvis weten.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 21:40
Verwijderd
Marcel Duchamp. Denk: mona lisa met snor, pisbak met handtekening, fietswiel op kruk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten