Advertentie | |
|
![]() |
|
Op shoestring.nl kun je al voor je boekt kijken wat de groepssamenstelling is van de mensen die al geboekt hebben:
zoals hier
||
Citaat:
Eigenlijk kan ik weinig vertellen over wat er niet zo goed is... vind het altijd geweldige vakanties. Het fijne aan djoser vind ik dat alleen de reisdagen vaststaan en de hotels. Er worden altijd excursies geregeld als je dat wilt, maar je kunt ook zelf doen wat je wil "vrijheid blijheid". De groepen zijn max 20 mensen, dat is ook heel fijn. Kwam vorig jaar een Kras groep tegen, die zaten met meer dan 40 man, dat lijkt me echt verschrikkelijk. 20 man is goed te overzien. Je kunt nog leuk met elkaar eten, je zit toch samen in de bus. Wat verwacht je er zelf van? Wat vind je belangrijk? Misschien kun je meer gerichte vragen stellen, dan kan ik beetje vertellen hoe dat gaat...
||
![]() |
Citaat:
Wat zit er trouwens allemaal bij de prijs inbegrepen? De Ruslandreis kost 1375 E en dat vind ik een behoorlijk bedrag. Alleen reizen en overnachtingen of ook andere dingen zoals toeslagen en visa?
||
Citaat:
Dit staat op de site: Inclusief: vliegreis per KLM, vervoer, hotelovernachtingen op basis van logies en ontbijt, excursies volgens programma, Nederlandse reisbegeleiding. Exclusief: reisverzekering, visa, overige maaltijden, entreegelden, facultatieve excursies, fooien, persoonlijke uitgaven, luchthavenbelasting, etc. Overgens, als je in het hoogseizoen gaat, komt er nog een toeslag van 75 euro bovenop de prijs. Ik weet niet wanneer je wilde gaan? Verder zou ik je aanraden om ze gewoon ff te bellen. Ze kunnen je dan de lijst geven van de mensen die al in de groep zitten en andere dingen vertellen ![]() Verder kun je ook zelf een vliegticket regelen en een landarrangement nemen. Soms ben je dan iets goedkoper uit...
||
Citaat:
Verder heb je nog organisaties waarbij je een vlucht en een paar bouwstenen kunt boeken, maar dan reis je dus wat meer individueel. Dat kan bijvoorbeeld bij Outsight Travel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder heb je idd nog Summum, en nog een waarvan ik zo niet op de naam kan komen, maar dat is met internationale groepen, is op zich heel goedkoop, maar de kwaliteit is er dan ook naar schijnt...
||
Citaat:
![]() Overgens vind ik 20 net goed. Het is klein genoeg om een groep te zijn en groot genoeg om niet te vaak op elkaars lip te zitten... Maar de reizen zitten niet altijd vol natuurlijk. Vanaf 8 is het gegarandeerd vertrekken... Die vrije tijd ligt idd heel erg aan de reis. Thailand reis hadden we weinig vrije tijd, omdat we veel onderweg gingen doen, tussen de busreis door... In Indonesie waren we op de meeste plekken meerdere dagen, dus dan had je elke 2 dagen een vrije dag of middag...
||
Verwijderd
|
Citaat:
welke reizen waren dat? |
![]() |
||
Citaat:
Maar als jij bv op zo'n dag perse iets anders wilt zien, is dat altijd mogelijkheid toe. Dan wordt er bv een bus oid geregeld die je moet nemen, zodat je later weer kunt aansluiten bij de groep. Maar dat is wel op eigen kosten. Maar als je ergens aankomt, kun je altijd doen wat je zelf wilt. Als je ergens een dag bent ook. Maar als je dus in 3 dagen langs 3 verschillende plaatsen reist (zoals bij Thailand), dan kan dat niet.
||
Citaat:
En ja, dat zijn inderdaad de safari reizen met een grote truck, maar als je toch in een hotel gaat zitten, waarom zou je dan met iets als Djoser gaan? Boek dan gewoon een hotel ergens en ga daar zelf dingen organiseren, dat is doorgaans nog goedkoper ook, en je zit niet aan een hele groep mensen vast...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar tuurlijk zijn er nadelen voor sommige mensen, maar dan moet je het idd gewoon niet doen.
|
|
|