Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2005, 18:00
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Ze wilde me neerknallen, -of nee- meer liefdelijk terecht wijzen.
Zonder dat liefdelijk dan. Ze wilde me door elkaar schudden en zeggen dat die haat gevoelens soms zo terug zijn van vroeger naar nu. Stomme, idiote rot vroeger. Vervaagd door teveel drugs en schrale sex.

We waren goed bezig de laatste tijd, maar zonet, je raakte me.
Pakte mijn hart en draaide het 360 graden om, en trapte mijn ziel met je klompen. Je bonste hard op de tafel, en ik schrok van de kracht waarmee je het blad raakte. Diep van binnen ben ik nog steeds bang voor je, veel te bang om je dit ooit te vertellen. Omdat ik weet dat je dan misbruik van mij maakt.

Ik wil een sigaret of 2, ik wil keihard neuken, ik wil je doorelkaar rammelen, en je een blauw oog cadeau doen. Zodat je misschien een beetje begrijpt wat je acties teweeg brengen in mijn hoofd.
Het liefst zou ik je pijn doen, ervandoor gaan met je vriend, je baantje opzeggen, je rijbewijs verbranden, je banden lek steken, je computer defragmenteren en je matras uit je zolderraam gooien. Omdat ik weet dat die matras zo moeilijk naar zolder te verplaatsen was. Maar ja, je bent mijn zus.

Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 18:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2005, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ruby Blue schreef op 15-12-2005 @ 19:00 :
Ze wilde me neerknallen, -of nee- meer liefdelijk terecht wijzen.
Zonder dat liefdelijk dan. Ze wilde me door elkaar schudden en zeggen dat die haat gevoelens soms zo terug zijn van vroeger naar nu. Stomme, idiote rot vroeger. Vervaagt door teveel drugs en schrale sex.

We waren goed bezig de laatste tijd, maar zonet, je raakte me.
Pakte mijn hard en draaide het 360 graden om, en trapte mijn ziel met je klompen. Je bonste hard op de tafel, en ik schrok van de kracht waarmee je het blad raakte. Diep van binnen ben ik nog steeds bang voor je, veel te bang om je dit ooit te vertellen. Omdat ik weet dat je dan misbruik van mij maakt.
laat het dan op zn minst even nakijken, als je zelf niet zo goed bent in spelling/dyslectisch of wat dan ook... is een stuk prettiger voor de lezertjes
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 18:46
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Lieve Metalen Poes.

Misschien goed plan om eens zelf wat te schrijven en het te posten (met een -t omdat het Engels is)? Misschien is het fijn als jij het woord interpunctie verwerkt in je hersens en het gebruikt?

Kusje hé!

Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 18:48.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 18:58
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Aanzet tot non-sensicale trash-literatuur met faliekante afloop. Vind je hetzelf niet een beetje te puberaal?

Je hebt je frustraties wel van je af kunnen schrijven hoop ik!

(+ wat stijlfoutjes)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 19:07
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Citaat:
Help Valentijn schreef op 15-12-2005 @ 19:58 :
Aanzet tot non-sensicale trash-literatuur met faliekante afloop. Vind je hetzelf niet een beetje te puberaal?

Je hebt je frustraties wel van je af kunnen schrijven hoop ik!

(+ wat stijlfoutjes)
Dat over die frustraties, zeer zeker!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 21:33
I C U
I C U is offline
Is liefdelijk een bestaand Nederlands woord?

Haatgevoelens -> een woord.

Citaat:
Je bonste hard op de tafel
'bonsde' ? Maar dat is puur op gevoel hoor... Nagel me er niet op vast
Citaat:
ik wil je doorelkaar rammelen
'door elkaar' -> twee woorden.

Je laatste zin vind ik heel erg goed. Ik wil je pijn doen, maar dat mag niet, want 'maar ja, je bent mijn zus'. Verder breng je die frustraties goed tot uiting. Zitten leuke dingen in, maar ik geloof dat ik eerdere verhalen van je beter vond.

@ Metallicat: is dat hard jouw verbetering, of...? Ik geloof namelijk dat het toch echt 'hart' moet zijn.
Oud 17-12-2005, 12:41
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 16-12-2005 @ 22:33 :
Is liefdelijk een bestaand Nederlands woord?

Haatgevoelens -> een woord.

'bonsde' ? Maar dat is puur op gevoel hoor... Nagel me er niet op vast

'door elkaar' -> twee woorden.

Je laatste zin vind ik heel erg goed. Ik wil je pijn doen, maar dat mag niet, want 'maar ja, je bent mijn zus'. Verder breng je die frustraties goed tot uiting. Zitten leuke dingen in, maar ik geloof dat ik eerdere verhalen van je beter vond.

@ Metallicat: is dat hard jouw verbetering, of...? Ik geloof namelijk dat het toch echt 'hart' moet zijn.
Wat denk je zelf... ik heb een aantal woorden cursief gemaakt waar ik toch zo mijn twijfels over had... (maar voordat jij postte had TS het dus al verbeterd, het moet natuurlijk 'hart' zijn, maar mijn quote is de onaangepaste originele tekst van TS).

Laatst gewijzigd op 17-12-2005 om 12:45.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Ruby Blue schreef op 15-12-2005 @ 19:46 :
Lieve Metalen Poes.

Misschien goed plan om eens zelf wat te schrijven en het te posten (met een -t omdat het Engels is)? Misschien is het fijn als jij het woord interpunctie verwerkt in je hersens en het gebruikt?

Kusje hé!
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. En dan zoeken naar eventuele fouten in mijn post (waarbij ik overigens van mening bent dat interpunctie in een forumpost toch een stuk minder essentiëel is dan correcte spelling in een verhaal) schaar ik zelfs onder de noemer 'kansloos'. En nee, ik voel mij thans niet geroepen zelf iets te gaan posten hier. Ik zie ook niet in waarom dat relevant zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 13:49
I C U
I C U is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 17-12-2005 @ 13:41 :
Wat denk je zelf... ik heb een aantal woorden cursief gemaakt waar ik toch zo mijn twijfels over had... (maar voordat jij postte had TS het dus al verbeterd, het moet natuurlijk 'hart' zijn, maar mijn quote is de onaangepaste originele tekst van TS).
Tja, ik denk: ik check het even, je kan nooit weten Maar goed, dan ben je toch slimmer dan ik dacht
Reageren

Regels voor berichten