Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En dan even een 'domme vraag'...: wat is muten? Daar heb ik geen verstand van ![]() Wat betreft die codecs, computer zelf geeft aan (zoals ik al eerder zei) dat er niets mis mee was, maar ik heb niet erg veel verstand van computers dus misschien vertrouw ik teveel op dat ding zelf. Heb nog nooit troubleshoot gedaan, tips? Overigens al wel bedankt voor de suggesties ![]() ![]()
||
Citaat:
Het stomme is dus dat dit ding eigenlijk helemaal geen foutmeldingen heeft gegeven, maar dat het geluid het gewoon van de ene op de andere dag niet meer deed, zonder dat wij eigenlijk iets anders met dit ding gedaan hebben dan we al deden. Hij geeft ook geen foutmeldingen als ik een bestand wil afspelen, mediaplayer, realplayer, Quicktime: allemaal beginnen ze gewono te spelen, maar eerst deed hij dit met geluid, nu hoor ik alleen niets meer. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zou je ook de manier waarop je dit hebt gedaan even willen posten? Dan kan de eventuele volgende die dit probleem ook heeft heel makkelijk met de zoekfunctie dit topic opzoeken en aan de hand daarvan het oplossen. Dat scheelt dan weer denkwerk enzo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Lawaai makende ventilator Racing Dutch | 17 | 20-10-2008 18:05 | |
Software & Hardware |
Nieuw systeem. Probleem Joris | 15 | 25-08-2006 13:07 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Geen geluid meer na formateren Doodle! | 1 | 04-03-2005 19:39 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Software & Hardware |
Vaak gestelde vragen (lees dit eerst voor je een vraag stelt!) dystopia | 49 | 29-01-2003 22:34 | |
Software & Hardware |
probleem SB Live! 5.1 Verwijderd | 5 | 10-11-2001 16:12 |