Als ik Windows Mediaplayer opstart, gebeurt er niks (verschijnt alleen op de taakbalk). Ook als ik op een bestand klik en deze open met Windows Mediaplayer, gebeurt er niks. Als ik het programma maximize of minimize via de taakbalk, zie ik het programma helemaal naar rechts 'verdwijnen', vervolgens is het programma nergens op het desktop te bekennen.
Windows Mediaplayer verwijderen en opnieuw installeren kan naar mijn weten niet. Updates verwijderen en/of opnieuw installeren helpt ook niet. Weet iemand een andere oplossing?
Waarschijnlijk heeft dit weinig met het programma zelf te maken, maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Ik heb geen problemen met andere programma's.
Werk je met een extern beeldscherm/meerdere monitors? Dus heb je naast je gewone beeldscherm bijvoorbeeld ook je beeldscherm van je tv aan je computer aangesloten?
Ga anders eens naar de instellingen van je beeldscherm, dan naar het tabblad 'instellingen' en schakel de externe monitor 'uit'.
Krijg je ook geen foutmeldingen?
Word er ook niks in je logboeken geregistreert, wanneer wmp crasht,
Tom Violence?
(start -> uitvoeren -> eventvwr)
Edit: ik schakel wel over op windows media player classic, <3.