Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2002, 16:36
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
nouja ik en mn vader zullen wel blind zijn ofzow maja, kijk het zit zo: ik vroeg laatst aan mn vader onze vidoekaart een t.v. out had. hij pakt de specificaties erbij enzow en ziet op dat blaadje dus staan dat onze vidoekaart er 1 zou moeten hebben(we hebben een NVidia TNT2 32MB SVGA kaart) dus wij achter de computer kijken maar wij kunnen dus echt geen vidoe out vinden. zit er dus wel een vidoeout in de vidoekaart of is het een fout van de computerboer. en als ie er wel inzit waar zit ie dan?

[edit] titel moet zijn videokaart [/edit]

[Dit bericht is aangepast door Th@ Wolf (03-02-2002).]
Oud 03-02-2002, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Th@ Wolf schreef:
Volgens mij heb je het woord videokaart niet 1 x goed geschreven in je hele topic, maar oke...

Maar ehm... ik weet niet hoe ervaren je bent met je computer... als je je videokaart kunt vinden op de achterkant (waar dus ook de kabel van je monitor heen gaat) dan moet er naast die aansluiting van je monitor een ronde aansluiting zitten voor je TV-out. Zit er op dat kaartje van je alleen maar een aansluiting naar je monitor, en hoort er wel TV-out op te zitten, dan ben je dus genept door je PC boer...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 21:24
Koen
Koen is offline
Citaat:
hij pakt de specificaties erbij enzow en ziet op dat blaadje dus staan dat onze vidoekaart er 1 zou moeten hebben(we hebben een NVidia TNT2 32MB SVGA kaart)
Blame me, maar ik heb nog nooit gehoord van een Nvidia TNT2 mét Tv Out. Ik denk dus (en weet vrijwel zeker) dat je geen Tv out hebt. Bovendien, al zou je 'm hebben, dan kan ie nooit moeilijk te vinden zijn
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:
Blame me, maar ik heb nog nooit gehoord van een Nvidia TNT2 mét Tv Out. Ik denk dus (en weet vrijwel zeker) dat je geen Tv out hebt. Bovendien, al zou je 'm hebben, dan kan ie nooit moeilijk te vinden zijn
Ze bestaan wel degelijk hoor. Zo ben ik zelf de gelukkige bezitter van een Daytona TNT2 M64 PCI met, jawel, tv-out.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 22:11
Verwijderd
Eh, normaliter zit een TV-uitgang naast de 'gewone' VGA-connector.

Als-ie daar niet zit, ga er dan maar vanuit dat je droog anaal genomen bent door je PC-boer.

Oh, en met een TNT2 M64 PCI zou ik niet bepaald gelukkig zijn. Maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
Oh, en met een TNT2 M64 PCI zou ik niet bepaald gelukkig zijn. Maar dat terzijde.
Ik gebruik hem ook alleen om een 2e monitor en TV aan te sturen. Voor dat doel voldoet zo'n kaartje prima.

[Dit bericht is aangepast door PIE (03-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 12:03
@pie
@pie is offline
Citaat:
Th@ Wolf schreef:
nouja ik en mn vader zullen wel blind zijn ofzow maja, kijk het zit zo: ik vroeg laatst aan mn vader onze vidoekaart een t.v. out had. hij pakt de specificaties erbij enzow en ziet op dat blaadje dus staan dat onze vidoekaart er 1 zou moeten hebben(we hebben een NVidia TNT2 32MB SVGA kaart) dus wij achter de computer kijken maar wij kunnen dus echt geen vidoe out vinden. zit er dus wel een vidoeout in de vidoekaart of is het een fout van de computerboer. en als ie er wel inzit waar zit ie dan?

[Dit bericht is aangepast door Th@ Wolf (03-02-2002).]
de tv-out is GEEN coax-uitgang

zoek naar een ander gat op je videokaart
Oud 05-02-2002, 12:15
The Iceman
The Iceman is offline
tv-out = gele tulp uitgang (normaal gezien toch)
Staat zoals al eerder gezegd, naast de normale vga uitgang. Als je een tv out hebt natuurlijk.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:28
elmox
elmox is offline
of s-video
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten