Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2002, 15:59
Orion16
Orion16 is offline
Hoi,

Van mijn provider 12move kreeg ik een mailtje waarin stond dat ze een nieuw inbelnummer hadden. Ik heb het nieuwe inbelnummer (0676077777)ingesteld zoals gezegd was.

Maar inbellen met dit nummer lukt niet mijn modem geeft 'n rare toon en het lijkt wel alsof hij erop blijft hangen. Inbellen met een andere provider lukt gewoon wel!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2002, 16:25
Verwijderd
Een inbelnummer dat begint met 06??
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 18:03
Verwijderd
Citaat:
henri schreef:
Een inbelnummer dat begint met 06??

Ja dat is nieuw heeft hetnet ook. Probeer eens naar een raar mobiel nummer te dailen... kijken of hij weer zo raar doet.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 15:56
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
ik vind die gratis hoesjes altijd zo leuk, kan ik weer een eigen cd hoesje repareren
Oud 01-02-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
onzinnigegothic schreef:
ik vind die gratis hoesjes altijd zo leuk, kan ik weer een eigen cd hoesje repareren
Wat heeft dit nou weer te maken met het onderwerp?

Anyway, wat zegt is inderdaad wel een tip. Probeer eens naar een gewoon of een mobiel nummer te bellen, en kijk of ie ook dan zulke rare tonen geeft...

Laatst gewijzigd op 29-01-2013 om 10:57.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 20:33
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Hoi,

Van mijn provider 12move kreeg ik een mailtje waarin stond dat ze een nieuw inbelnummer hadden. Ik heb het nieuwe inbelnummer (0676077777)ingesteld zoals gezegd was.

Maar inbellen met dit nummer lukt niet mijn modem geeft 'n rare toon en het lijkt wel alsof hij erop blijft hangen. Inbellen met een andere provider lukt gewoon wel!!
Hé allemaal, ik heb mijn manier van inbellen op "PULSE" gezet en gebruik gemaakt van een ander 12move account maar wel gewoon ingebeld met 0676077777. Dat lukte wel Het ligt dus niet aan het modem. (heb ook geprobeerd om met mijn modem naar mijn mobiel te bellen en dat werkte)

Greetz

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten