Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2002, 13:45
Josefhien
Josefhien is offline
ey ey mensjes

eerst ff wat vertellen voordat mn probleem komt maruhhh da moet wel anders vat je dr geen zak van!
ik ben bijna 15
ben 3 jaar gelden sexueel misbruikt door me broer maar heb me nooit verzet dus vind dat het me eigen schuld is en dus nie moet zeuren het doet wel veel pijn dat je bloedeigen broer zoiets bij je doet maar toch
ik ben ook ontmaagd tegen mn zin in maar ik heb da nooit tegendie jongen gezegd hij wilde sex en ik was nog maagd ik wilde hem nie kwijt dus daarom deed ik het hij zei wel dat hij dr behoefte aan had enso maar goed tis dur weer me eigen schuld
die jongen die mij dus ontmaagd heeft was 20 en turks woont in tilburg en ik in mastricht de afstand was geen probleem leeftijd ook nie echt zo
maar goed ik kende die jongen vorig jaar zomer al toen hadden we heel kort wat en toen heb ik hem in februari weer eens gebeld en hij wilde wel weer wat me een 2e kans geven (ik had het toen de vorige keer uitgemaakt)
en nu is het dus weer uit
de reden? dat wat er was gebeurt die ontmaagding dus
maja dat heb ik nie verteld want er was meer namelijk het gaat soms nie helemaal lekker en dan zeg ik hem da maar dan interesseert hij zich er nie echt in belt me bijna nooit sms me nooit mailt nooit trug eerst chatten wel veel omdat we dan makkelijk over dingen praten maar da gebeurde ook nooit meer
ik had 2 maanden met hem en de laatste maand ging da dus zo
ik heb hem op gebeld en toen gezegd dat nie verliefd meer was enniet die andere redenen kweenie wrom maja
en toen had k een maand een andere vriend om hem te vergeten maja is dus nix geworden
maar nu denk ik echt super vaak aan hem echt heel de dag
want lief was hij zeker wel op gewoon wat mispunten na dan
maar ik heb al een 2e kans gehad dus een 3e krijg ik nie denk ik hij zei ook toen ik hem belde om uit te maken dat het wel al mn 2e kans was dak me da goed moest realiseren
als ik aan hem denk denk ik vanja ik wil weer wat met hem maar dan dnek ik nog eens en dan zie ik ook die slechte kanten en dan weet ik het gewoon niet
hij weet niet wat er vroeger is gebeurt van mijn sexueel misbruik hij weet wel dat niet alles goed gaat bij mij thuis enso dat weet hijdan net wel
maja me ouders en broer waren tegen die relatie omdat hij zou oud was enso
maja ik weet niet wat ik moet doen dus
misschienhem gewoon mailen? maja mailt ie dan trug he?
weten jullie misschien wat ik moet doen?? ik hoop dat jullie normale antwoorden geven want het laatste waat ik op zit te wachten zijn jullie grappen
alsvast heel erg bedankt!

kus Josefhien

P.s: de naam van mijn topic is misschien nie wat je verwacht van mn verhaal sorry
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2002, 16:23
Joanie
Joanie is offline
Misschien is hem terug willen niet helemaal hetgene... Ik bedoel, ookal liet je het toe, hij heeft je tegen je zin in ontmaagt, en is dus een teken van onwil en dus verkrachting.
Ik denk eerder dat je bang bent om een andere jongen te krijgen. Je kent hem tenslotte. Maar volgens mij ben jij meer een vriendin voor hem dan hij een vriend voor jou is.
Hij laat nooit wat van zich horen, en dat is volgens mij een kleine moeite. Dus ik denk dat je beter verder kan zoeken naar een andere lieve jongen die het wel waard is.
Dit kan toch niet? Er loopt zoveel beters rond. Het is jouw keuze, maar wees wel verstandig.

Succes.
Joan
Oud 24-06-2002, 20:29
Josefhien
Josefhien is offline
ja je hebt wel gelijk er loopt wel wat beters rond
maja toch heb ik het gevoel dat ik iedere keer bij hem terecht kom
alsof hij gewoon de ware is ook al heeft hij iets gedaan wat nie mag
ik weet het gewoon nie meer
bij me vorige vriend dacht ik ook de hele tijd aan hem
ik moet hem vergeten dat wet ik maar is wel heel moeilijk en tis me tot nu toe dus nog nie gelukt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten