Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is iig niet zo dat ik 'zomaar' een relatie met iemand wil beginnen. Verliefdheid overkomt je, is die wederzijds dan is er grote kans op een relatie ![]()
||
Citaat:
Hoe toon jij interesse? Ik neem aan dat je in dat geval geen bordje in de lucht steekt. En waarover ga jij een gesprek aan? Babbel je over hetzelfde als waarover je met mij (in de veronderstelling dat je met mij geen relatie wil...) zou babbelen? Of babbel je over kippensoep? Of begin je over Keltische sprookjes te babbelen? Of ga je gewoon complmentjes geven of net niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ook oppervlakkig om 't zo te zeggen...dat klinkt zo gevoelloos ![]()
||
Citaat:
laatste keer dat er aan mij gevraagd werd of ik verkering wilde, toen was ik 11 ofzo ![]() nu durft niemand het daadwerkelijk meer op die manier het te vragen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ergeste was nog wel dat een vriend met een meisje ging terwijl hij wist dat ik verlieft op dr was (volges mij deed ie ut expres want pas nadat ik er wat over zei ging hij met haar om) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 1) Laat iemand hopeloos verliefd op je worden die je niet leuk vindt ( Hoe doe je dat? ![]() 2) Laat haar wachten tot je een andere vriendin hebt (ZSal niet snel gebeuren ![]() ![]() 3) Laat haar minstens een halfjaar met liefdesverdriet op bed liggen/Houd die relatie met die nieuwe vriendin minstens een half jaar zodat die ander een half jaar met liefdesverdriet op bed kan liggen. Beetje lastig. Wat mij ook een goede optie lijkt is om gewoon eens te vragen om film te kijken, nja iedereen denkt dan direct dat je iets wil [SIZE=0,6]en dat is ook wel zo[/SIZE] dus dan verraad je jezelf. Mja, das wel de beste manier. Dat "jaagt minder angst aan" als gewoon zeggen "wil je verkering". Als je dat laatste doet zet je jezelf gewoon compleet voor lul ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |