Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2005, 09:26
BananaSplit
BananaSplit is offline
Hoe pak jij het aan a;s je een relatie met iemand wil beginnen?

Ik weet namelijk nooit hoe ik dat het beste kan doen.....en vanzelf gaat t ook niet.

En als ik dan iets zegt komt het er zo lomp uit.

Iemand misschien nog tips......die heb ik nu wel nodig omdat ik nu in zo'n situatie zit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2005, 09:27
Verwijderd
naja je kan wel een relatie met iemand beginnen, maar als dat niet wederzijds is, is het maar een saai eenzijdig gebeuren.

dat gaat in mijn geval wel vanzelf.... Als er maar van 2 kanten verliefdheid is, rolt het balletje vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 10:34
Broeder
Broeder is offline
Je stapt op iemand af en je zegt 'hoi ik vind je leuk jij mij ook?'. Als hij/zij dat ook vindt dan heb je VERKERING en zoniet dan grijp je naar de fles .
Oud 06-12-2005, 11:12
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 06-12-2005 @ 10:27 :
dat gaat in mijn geval wel vanzelf.... Als er maar van 2 kanten verliefdheid is, rolt het balletje vanzelf wel
Idd

Het is iig niet zo dat ik 'zomaar' een relatie met iemand wil beginnen. Verliefdheid overkomt je, is die wederzijds dan is er grote kans op een relatie
Oud 06-12-2005, 11:14
grandmommy
grandmommy is offline
'nakken?'

jaaaa is goed
Oud 06-12-2005, 11:57
Ranja v. Tanja
Ranja v. Tanja is offline
je kan natuurlijk ook je beste vriendje vragen om een briefje aan haar te geven,
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 12:01
Verwijderd
Als ik zeker weet of in ieder geval het vermoeden heb dat de ander mij ook wel ziet zitten dan ga ik er helemaal voor. Dan ben ik ook minder verlegen enzo. Dan durf ik ook wat stoutmoediger te zijn door wat meer toe te naderen en te zorgen voor lichaamscontact enzo.

Als ik dat niet weet ben ik wat voorzichtiger, zal proberen meer gesprekken met m aan te gaan enzo en van daaruit misschien opbouwen naar vriendschap als die er nog niet was en van daaruit weer naar een eventuele relatie
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 14:11
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
gewoon zeggen. Ik vind jou leuk jij vind mij leuk. Wil je met mij??
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 15:03
Al Murphy
Al Murphy is offline
In eerste instantie begin ik me ten opzichte van haar als een complete debiel te gedragen.
Een fatsoenlijke zin formuleren lukt niet meer, en wanneer ik een verhaal vertel, weet ik tegen het einde van het verhaal al niet meer waar het begonnen is. Maar het heeft zoveel charme als je je op zo'n moment gewoon allebei laat overrompelen, ook al ken je elkaar al wat langer.

Hoe meer ik iemand zie zitten, hoe kwetsbaarder ik me ook op zal stellen. Tegelijkertijd beginnen ook mijn flirtmanoeuvres. Ik zoek dat graag heel veel oogcontact, maar toch zal ik me wat ongemakkelijk voelen als ze zelf ook veel oogcontact zoekt. Maar op zich kan dat natuurlijk niet zoveel kwaad.

Als ze het spel niet meespeelt, is dat een beetje genant, en dan dring ik meestal ook niet verder aan. Als ze het spel wel meespeelt, zal ik mijn best doen om de avond zo soepel en gezellig mogelijk te laten verlopen. En dan zorg ik er ook wel voor dat er zo snel mogelijk een vervolg komt aan die avond.

Iets als 'hoi ik vind je leuk jij mij ook?' heb ik nog nooit over mijn lippen gekregen. Maar verliefd zijn is in elk geval heel erg leuk.

aanvulling: Ik wil dan trouwens vooral zoveel mogelijk over dingen babbelen waarover ik echt gepassioneerd ben, en van haar wil ik hetzelfde. Ik wil passie zien en horen, ogen die twinkelen omdat 'ze' ook helemaal in haar eigen verhaal kan opgaan, die dingen. En dit gaat 'er' meestal wel aan vooraf.

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 15:35.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 16:29
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Veel interesse laten tonen en een gesprek aangaan!
Oud 06-12-2005, 16:52
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 06-12-2005 @ 17:29 :
Veel interesse laten tonen en een gesprek aangaan!
Jamaar BrunetJuh, dat is wel héél abstract.
Hoe toon jij interesse? Ik neem aan dat je in dat geval geen bordje in de lucht steekt.

En waarover ga jij een gesprek aan? Babbel je over hetzelfde als waarover je met mij (in de veronderstelling dat je met mij geen relatie wil...) zou babbelen? Of babbel je over kippensoep? Of begin je over Keltische sprookjes te babbelen? Of ga je gewoon complmentjes geven of net niet?
Oud 06-12-2005, 17:05
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Kijk uit hoor, ik ken zat meisjes die zeggen *ik vind je leuk*, maar bedoelen er niks mee..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 17:08
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Eigenlijk helemaal niks...want zulke dingen gaan toch vanzelf. Als ik iemand leuk vind betekent dat dat het ook goed klikt met die persoon, dus dan trek je toch vanzelf naar elkaar toe. Je hoeft toch niet persé te zeggen tegen iemand dat je diegene leuk vind. Je kunt wel vragen om een keer iets te gaan drinken ofzo, en dan komt het vanzelf goed denk ik.
Oud 06-12-2005, 20:25
Verwijderd
Helaas gaat het bij mij toch vanzelf. Of nou ja, ik kies onbewust iemand uit die ik niet kan krijgen. Alleen af en toe heb ik het mis en wordt hij toch verliefd op mij, en tja, dan kun je eigenlijk niet anders.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 06-12-2005 @ 11:34 :
Je stapt op iemand af en je zegt 'hoi ik vind je leuk jij mij ook?'. Als hij/zij dat ook vindt dan heb je VERKERING en zoniet dan grijp je naar de fles .
En als hij/zij dat niet vindt dan grijp je twee flessen, want de liefde is een bitch, etcetera.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 23:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uhm geen idee hoe het me overkomt, het gebeurt gewoon Vaak gaat er bij mij toch wel een lang proces aan vooraf. Regelmatig die gene spreken en dan steeds boeiendere gesprekken hebben en elkaar steeds meer aanraken enzo Dan voel je wel of het wederzijds is of niet.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 06:03
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
haar heeeel verliefd aankijken
beetje praten over leuke dingen
haar aan het lachen maken

later een beetje aanraken (niet betasten ofzo?!!)
maar gewoon een keer over dr arm wrijven
in een discotheek of cafe is dat heeel makkelijk, want je moet dicht tegen elkaar staan om elkaar te kunnen verstaan dus dat is mooi

en dan (in de auto ofzo) heel lief en zachtjes dr hand pakken..

werkte bij mij wel hihi (ik vond die jongen ook wel een super lekkerding enz haha) maar zijn nu al 7,5 maand samen dus het valt te proberen

succes xxxjes
Oud 07-12-2005, 10:01
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Meestal probeer ik haar eerst gewoon beter te leren kennen...
gaan vaak wel een paar weken overheen... maar ja...dat is beter dan een of andere domme openingszin te gebruiken waar ze toch op afknapt...

Ik vraag haar gewoon naar haar naam op een vrij nonchalante doch vriendelijke manier...stel mezelf voor enzv...
bied dr wat te drinken aan...probeer erachter te komen of we dingen met elkaar gemeen hebben....
ga dan een goed gesprek aan....mocht het gesprek stilvallen...maak ik een grapje of iets dergelijks waarvan ze gaat lachen....enzv... meiden schijnen dat leuk te vinden...en ze waarderen iemand met wie ze goed kunnen praten en die ze ook nog een keer aan het lachen maakt...

daarna...als ik het gevoel krijg dat ze mij wel ziet zitten...neem ik gewoon vaker contact met haar op...vraag ik of ze zin heeft om leuke dingen te gaan doen(op stap, biosjes e.d.)...
en mocht het echt klikken dan kan het wel eens tot een leuke relatie uitgroeien!!!
Oud 07-12-2005, 10:04
Jolt
Jolt is offline
ik zie wel waar het schip strand.
Oud 07-12-2005, 10:53
pyres
pyres is offline
ok nostalgie

"wil je verkering met mij?"

zo schattig!
dat vroegen de jongens en meisjes altijd op de basisschool
nu is het gewoon neuken, erop en eraf en dan heb je iets
;x
Oud 07-12-2005, 11:17
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Citaat:
pyres schreef op 07-12-2005 @ 11:53 :
ok nostalgie

"wil je verkering met mij?"

zo schattig!
dat vroegen de jongens en meisjes altijd op de basisschool
nu is het gewoon neuken, erop en eraf en dan heb je iets
;x

ook oppervlakkig om 't zo te zeggen...dat klinkt zo gevoelloos
Oud 07-12-2005, 12:02
pyres
pyres is offline
Citaat:
B-Hooligan schreef op 07-12-2005 @ 12:17 :
ook oppervlakkig om 't zo te zeggen...dat klinkt zo gevoelloos
ja maar het is wel zo!

laatste keer dat er aan mij gevraagd werd of ik verkering wilde, toen was ik 11 ofzo

nu durft niemand het daadwerkelijk meer op die manier het te vragen.
Oud 07-12-2005, 12:05
Jolt
Jolt is offline
Tuurlijk, je moet het ook subtiel aanpakken .

Dat is toch veel romatischer
Oud 07-12-2005, 12:20
berlin
berlin is offline
je moet haar neuken en dan van dr afrollen en zeggen; ZO , NU BEN JE VAN MIJ.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 22:32
Joostje
Joostje is offline
1) wordt hopeloos verliefd op iemand die je niet leuk vindt
2) wacht tot ze een ander vriendje heeft
3) lig minstens een halfjaar op bed met liefdesverdriet

Tenminste, zo doe ik het altijd

Misschien las je precies het tegenovergestelde doet, het dan wel goed komt.
Oud 07-12-2005, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 06-12-2005 @ 11:34 :
Geweldige uitleg heb ik trouwens nog gedaan laatst
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:20
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Joostje schreef op 07-12-2005 @ 23:32 :

Dat klinkt wel heel erg verdrietig
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 13:45
BananaSplit
BananaSplit is offline
Nu op t moment is t ff niet nodig, maar nu die ene keer dat ik een rel;atie heb gehad is het als volgt gegaan.

Ik zocht veel oogcontact.....toen hoordfe ik dat zij dat irri vond, dat zei ze heel zacht tegen haar vriendin en toen zag ik het niet meer zitten.

Toen waren die twee ineens onder mekaar aant kibbelen en toen kreeg ik een briefje in mn hand geduwd door haar vriendin. Dat was na de natuurkundeles, vlak na 11 uur. Daar zat iik altijd tegenover haar.

Toen ben ik in de grote pauze naar haar toegegaan en zei ja, alleen ja. In de wiskundeles die we na de pauze hadden heb ik het meest heftige, lekkere, mooie, doordringende en intense oogcontact in mijn hele leven gehad. Dat was een blik die ik niet snel zal vergeten.

Daarna ben ik achter haar aan gereden, precies in de tegenovergestelde richting als normaal dus viel niet op, toen hebben we wat gepraat en heb ik me omgedraaid en reed heel vrolijk naar huis.

Na drie weken liep die relatie op de klippen omdat ik druk zou zijn.....kan kloppen, maar heeft ze nooit iets van gezegd, dat kreeg ik laatst eens te horen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 19:07
issie88
issie88 is offline
Citaat:

yup zo gaat het ook bij mij... verschrikkelijk klote...
ergeste was nog wel dat een vriend met een meisje ging terwijl hij wist dat ik verlieft op dr was
(volges mij deed ie ut expres want pas nadat ik er wat over zei ging hij met haar om)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 19:21
Verwijderd
Ik had bij mijn exen allebei van tevoren wel wat aangerommeld, en ik was he zat dat ik niet wist of we iets met elkaar hadden. Toen heb ik gewoon gesmst: maarruh, hebben we nou iets met elkaar? En ik kreeg gewoon ja terug

Maar als jij haar leuk vind, en zij vind jou leuk, moet dat vanzelf gaan
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 12:44
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Zeg dat je een 2e huis in Frankrijk en een Mercedes hebt.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 05:12
Verwijderd
Verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:13
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:

Hm, zo kan het ook ja. Maar andersom?

1) Laat iemand hopeloos verliefd op je worden die je niet leuk vindt ( Hoe doe je dat? )
2) Laat haar wachten tot je een andere vriendin hebt (ZSal niet snel gebeuren )
3) Laat haar minstens een halfjaar met liefdesverdriet op bed liggen/Houd die relatie met die nieuwe vriendin minstens een half jaar zodat die ander een half jaar met liefdesverdriet op bed kan liggen.

Beetje lastig.
Wat mij ook een goede optie lijkt is om gewoon eens te vragen om film te kijken, nja iedereen denkt dan direct dat je iets wil [SIZE=0,6]en dat is ook wel zo[/SIZE] dus dan verraad je jezelf. Mja, das wel de beste manier. Dat "jaagt minder angst aan" als gewoon zeggen "wil je verkering". Als je dat laatste doet zet je jezelf gewoon compleet voor lul .
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 09:12
I love stars
I love stars is offline
Weet je de kans dat 2 mensen op elkaar verliefd zijn is erg klein.

Dus ik denk dat als jij verliefd op iemand bent en diegene merkt het dat zij/hij je onbewust lijker gaat vinden en dat door kan gaan op verliefdheid.

Maar ik heb tot nu toe de jongens alle werk laten doen.
Oud 23-12-2005, 11:14
JJ13
JJ13 is offline
ik vond mijn vriend al langer leuk (en naderhand bleke hij mij ook). we gingen gewoon leuk met elkaar om, best knuffelig enzo en op een gegeven moment heeft hij mij gewoon gezoend
Oud 23-12-2005, 13:15
Heikneuter
Heikneuter is offline
Ik wacht tot het vanzelf gebeurt
en als dat een jaar duurt ben ik screwed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten