Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij ons was het trouwens wel leuk, want zo'n aap viel van z'n paard. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oehh klinkt grappig ![]() ach natuurlijk wil ik ook Tower bright, buckingham palace en al die andere dingen zien. @per piacere: ja harrods lijkt me ook gaaf ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 04-11-2005 om 14:36. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ben net terug uit Londen, echt een geweldige paar dagen gehad.
Ik heb met easyjet gevlogen om 09.35 gaat er volgens mij dagelijks een vlucht naar Londen stansted, de vlucht duur 35 minuten en je koffer heb je binnen 10 minuten. Ook tegen erg weinig geld. We, ik en mn broer, hebben in het generatorhostel overnacht voor een aantal dagen, hier kan je voor 13 euro per nacht slapen, voor 3,5 pond een zeer uitgebreide avondmaaltijd en het ontbijt zit bij de 13 euro inbegrepen. www.generatorhostels.com voor meer info over een verblijf, goed bereikbaar vanaf stansted airport, andersom kan het moeilijker zijn als je ook met een vroege vlucht terug zit. Het hostel was uiteraard super, veel met Aussies en Canadezen gesproken, we lagen dan ook met 6 man op een kamer dus dan leg je makkelijk contact, wel irritant soms met geluidsoverlast. Als tip zou ik camden town geven, een volkse buurt met een geweldige markt en kleine straatjes met allerlei vage winkels. Nu ga ik pitten, ben erg suf van het feesten en de vroege terugreis. Als iemand vragen heeft wil ik ze uiteraard graag beantwoorden.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #103 indigo | 471 | 26-11-2009 08:46 | |
Lifestyle |
Make my day Verwijderd | 500 | 12-01-2008 15:57 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls! Nummer 15 Signy | 500 | 19-07-2007 11:35 | |