Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Alweer een tijdje terug dat ik hier was en het doet me vreugd weer wat van jou te kunnen lezen
![]() Mooi geschreven, maar ik ben het eens met Snowwhite, je hebt mooiere gehad ![]() Nou, dat was het weer... Nu kan ik rustig slapen ![]()
|
![]() |
wel, het is minder omdat het zo duidelijk lijkt te zijn.Wss besef je dat zelf ook, en heb je er proberen mysterie in te verweven. Het lijkt in ieder geval kunstmatige nevel die je wil optrekken en dat is hier niet gepast. Het is cliché geschreven, maar je probeert dat te doorbreken...Cliché's mogen, maar enkel (vind ik é...) om originelen in de verf te zetten, om het contrast duidelijk te stellen.
Dat het te duidelijk is daar kan ik niets op zeggen, dat is uit het gevoel geschreven en dat is van u u, maar het lijkt alsof je met je ratio hebt geprobeerd je emotie te vermystieken... Wat wel goed gedaan is, de losse woorden telkens tussen de strofes, dat geeft een zeer goed effect. De inhoud mag ik (niemand trouwens) iets op zeggen MAAR : als je sterft in je droom, dan heb je enkel je werkelijkheid nog, en dat is fataal voor een dichteres en dat zou spijtig zijn, want je hebt talent (dat is te merken aan het ritme dat je kunt aanbrengen in dit gedicht...)
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() X
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wil mijn ex terug... (twijfels en libidoprobleem) clef | 11 | 18-03-2010 00:17 | |
Werk, Geld & Recht |
Krijg mijn borg niet terug! dr dribble | 34 | 29-06-2005 17:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Naar de horizon en terug. Verwijderd | 17 | 09-01-2005 18:58 | |
Verhalen & Gedichten |
als ik terug ben klootzak2001 | 8 | 01-07-2002 08:00 | |
ARTistiek |
Geen weg terug (verhaal) Verwijderd | 12 | 09-05-2002 10:56 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |