Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 15:25
botje2
botje2 is offline
Mensen nemen aanstoot aan wat ik zeg..niet eens rechtstreeks maar wat ze toevallig opvangen.
Ik neem bepaalde woorden in de mond die voor mijn tijd vrij normaal zijn,grof weliswaar..(t.v videoclips columns etc) ook gelet op het feit dat vele volwassenen er ook op los kutten en fucken.
Dan gaat het niet om het dagelijkse leven maar puur welke dingen ze zeggen.

Het openlijk praten over geslachtsonderdelen en hoe daar mee te handelen word op maandagochtend niet geschuwd ..prima.
Ik lach erom respecteer het en ga gewoon verder,echter maakt die zelfde persoon met de zogenaamde grappen en grollen er een drama van wanneer ik een woord uit een muzieknummer citeer dat als volgt luid:motherfucker.
In de context:en ik drink tot de motherfuckingfles leeg is.
Het woord moeder zal het wel doen…dat is ze namelijk zelf en meteen ook een reden om op de achterste benen te gaan steigeren als een paard.

Maar ik moet veel te jong als ik ben wel mijn bek houden over wat voor mijn tijd is,mobieltjes die afgaan omdat kinderen nou eenmaal een griepje kunnen vatten(de beste reden tot nu toe),over kinderen zelf natuurlijk,en het felbegeerde volwassen leven.
En in dat felbegeerde volwassen leven word veel geklaagd, conservatief gereageerd op alles wat maar iets afwijkt van dat motherfuckinghuisjeboompjebeestjesoepje wat ze maar moeilijk op de juiste smaak weten te brengen.
Waarom ik dit schrijf? Ik leer het volgende:ik ken mijn plaats ik ben jong en heb de toekomst.

Ps

voor degene van wie ik de inspiratie kreeg:

MET 2 MATEN METENDE-MOTHERFUCKING-MIDLIFECRISISTEEF-MET-BELERENDEONDERTOON..KRIJG DE MOTHERFUCKING KOLERE!!!
Oud 20-12-2005, 15:28
Roosje
Roosje is offline
Ja, oké, en wat is je bedoeling?
Oud 20-12-2005, 15:33
botje2
botje2 is offline
Citaat:
Roosje schreef op 20-12-2005 @ 16:28 :
Ja, oké, en wat is je bedoeling?
dat je het leest en de moraal van het verhaal is ik ben jong ken mijn plaats en heb de toekomst ..anders ga je het eerst even lezen ghehe mischien helpt dat bij het verschaffen van meer duidelijkheid
Oud 20-12-2005, 15:43
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
botje2 schreef op 20-12-2005 @ 16:33 :
dat je het leest en de moraal van het verhaal is ik ben jong ken mijn plaats en heb de toekomst ..anders ga je het eerst even lezen ghehe mischien helpt dat bij het verschaffen van meer duidelijkheid
Ik heb het gelezen, toevallig.

En ik vind er niet zoveel aan. Bovendien klopt er geen barst van je grammatica. Verder leest het niet fijn, is het zo warrig als de pest, vraag ik me af wat je ermee wilt bereiken - nog steeds - en denk ik dat je beter iets anders kunt proberen.
Oud 20-12-2005, 16:09
I C U
I C U is offline
Citaat:
Roosje schreef op 20-12-2005 @ 16:43 :

En ik vind er niet zoveel aan. Bovendien klopt er geen barst van je grammatica. Verder leest het niet fijn, is het zo warrig als de pest, vraag ik me af wat je ermee wilt bereiken - nog steeds - en denk ik dat je beter iets anders kunt proberen.
Mee eens.
Oud 20-12-2005, 20:08
botje2
botje2 is offline
Citaat:
Roosje schreef op 20-12-2005 @ 16:43 :

Kijk oprechte kritiek.
Je hebt gelijk
Oud 20-12-2005, 20:16
botje2
botje2 is offline
Normaal schrijf ik raps meer vrijheid .

Dat je niet alleen via school verkregen wijsheid je
dingetje doet.

Of een zogenaamd gevat verhaaltje neerkrast..nee het is inderdaad niets voor mij.
Oud 20-12-2005, 20:34
T_ID
T_ID is offline
Rap is geen column, dit leest niet makkelijk door, dan gaat het publiek dienst weigeren en bereik je niemand.
Oud 20-12-2005, 20:38
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
botje2 schreef op 20-12-2005 @ 16:25 :
Mensen nemen aanstoot aan wat ik zeg...
Niet eens rechtstreeks maar wat ze toevallig opvangen.

Ik neem bepaalde woorden in de mond die voor mijn tijd vrij normaal zijn, grof, maaraangezien het feit dat vele volwassenen er ook op los kutten en fucken gaat het niet om het dagelijkse leven maar puur welke dingen ze zeggen.

Openlijk praten over geslachtsonderdelen en hoe daar mee te handelen word op maandagochtend niet geschuwd...
Prima, ik lach erom respecteer het en ga gewoon verder.
Echter maakt die zelfde persoon met de zogenaamde grappen en grollen er een drama van wanneer ik een woord uit een muzieknummer citeer dat als volgt luid: motherfucker.
In de context: en ik drink tot de motherfuckingfles leeg is.
Het woord moeder zal het wel doen…dat is ze namelijk zelf en meteen ook een reden om te gaan steigeren.

Maar ik ben veel te jong enmijn bek houden over wat voor mijn tijd is, over kinderen zelf, en het felbegeerde volwassen leven.

En in dat felbegeerde volwassen leven word veel geklaagd, conservatief gereageerd op alles wat maar iets afwijkt van het huisje-boompje-beestje dat ze maar moeilijk op de juiste smaak weten te brengen.

Waarom ik dit schrijf? Ik leer het volgende: Ik ken mijn plaats ik ben jong en heb de toekomst
Afijn, ik heb het maar er herschreven, want het origineel was, no offence, hopeloos.
Oud 20-12-2005, 21:22
botje2
botje2 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 20-12-2005 @ 21:38 :
Afijn, ik heb het maar er herschreven, want het origineel was, no offence, hopeloos.
Ja dank je maar verspilde moeite ..ghehe
Oud 20-12-2005, 21:27
botje2
botje2 is offline
Citaat:
botje2 schreef op 20-12-2005 @ 22:22 :
tging me ook meer om de frustratie dan de indeling van de text
Oud 20-12-2005, 21:39
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
botje2 schreef op 20-12-2005 @ 22:27 :
tging me ook meer om de frustratie dan de indeling van de text
Dan denk ik dat je er de volgende keer beter even goed naar kunt kijken, in plaats van het gelijk te posten. Schrijven uit frustratie alléén is meestal niet genoeg.
Oud 20-12-2005, 21:50
botje2
botje2 is offline
Citaat:
Roosje schreef op 20-12-2005 @ 22:39 :
Dan denk ik dat je er de volgende keer beter even goed naar kunt kijken, in plaats van het gelijk te posten. Schrijven uit frustratie alléén is meestal niet genoeg.
100% mee eens.
Ik heb geen rekening gehouden met de lezer.
En mijn toetsenbord begint nu en dan al van de hernia te kreunen..heheum shame on me
Oud 20-12-2005, 22:17
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
botje2 schreef op 20-12-2005 @ 22:22 :
Ik nam aan dat dit als een opinietekst bedoeld was.

Voor het daadwerkelijke debat over zo'n tekst hebben we eerder N&A als maatschappij-achtergronden-forum dunkt me.
Reageren

Regels voor berichten