Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
er hebben wel een paar honderd mensen geslapen in hengelo in ieder geval. In het Rabotheater |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dus, als jij in de file wilt staan, veel plezier.
||
Citaat:
Overigens zul je toch wel gehoord hebben hoeveel mensen gewoon absoluut niet van A naar B konden met de trein, en dus begrijpen dat je echt ontzettend mazzel hebt gehad dat je er maar 20 minuten over hebt gedaan ? overigens, zoals al gezegd, is een vertraging door dit soort weer natuurlijk niet de schuld van de NS.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan is de afstand Zwolle Noord-Zwolle Zuid zelfs groot.... Citaat:
De anderen waren gisteravond (hetzij vertraagd thuis). Bijna iedereen die ik spreek die met de auto in de files of gewoon door de sneeuw moest rijden, heeft er langer over gedaan dan treinen. Het is jammer genoeg wel zo dat de laatste files pas rond half 6 vanochtend opgelost waren, wat in principe inhoudt dat er meer dan 900 mensen waren die de nacht in de auto moesten doorbrengen ![]() Citaat:
![]() Alhoewel sneeuw hier ansich niets mee te maken had natuurlijk. Treinen zijn namelijk helemaal niet bang van sneeuw met een hoogte tot 60 centimeter. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb inderdaad verschrikkelijke mazzel gehad. Ik kwam net op het station aan en kon net in de 'eerste' trein stappen. Ws had er al best lang geen trein meer gereden. De trein zat stampvol met mensen. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zeg tegen de TS dat de NS weinig hebben kunnen doen aan die omgewaaide bomen en blikseminslagen. En als hij een oplossing weet, dan mag hij gaan die 365 briefjes declareren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Ik wou nog even zeggen dat het niet alleen daar vast liep waar jij er last van had.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ikzelf had nog geluk. De trein van 12.54 van Utrecht CS naar Naarden-Bussum was iets vertraagd en 2x zo kort als normaal, maar hij reed nog wel. Een half uurtje staan in een overvolle trein is nog wel te overleven. |
![]() |
||
Citaat:
www.ns.nl |
![]() |
||
Citaat:
@Ivo: idd. Ga het toch maar proberen; een arme studente hier. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb gewoon mijn treinkaartje kunnen omwisselen voor 1 zonder datum, en een vriendin die ook mee was heeft gewoon haar geld terug gekregen.
![]() Anyway even ontopic: Ik was om 2 uur op Utrecht CS, wou naar Nijmegen. 4 uur gewacht maar het bleef onmogelijk om daar te komen, toen werd omgeroepen dat er een stoptrein naar Amsterdam ging (waar ik vandaan kwam). Snel gerend e.d. Was om 8 uur weer thuis. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga wel proberen of ik ik geld terug kan krijgen. Ik heb er twee en half uur over gedaan om van Schiedam Centrum in Haarlem te komen maar had zoveel vertraging voornamelijk doordat er bij Rijswijk iemand voor de trein gesprongen was.
|
Vandaag van studiegenoten gehoord dat ze pas zaterdag naar huis konden. Een paar konden niet verder tot Den Bosch en hebben er zelfs nog heel lang over gedaan om terug in Tilburg te komen.
![]() Bij mij viel het mee, tja, ik moest de andere kant op, richting Limburg. Intercity's kwamen dus van Den Bosch, een kortere afstand, en toch nog 10 minuten vertraging gehad. Maar ik klaag er niet over, zeker niet als ik hoor dat andere mensen pas de dag erna naar huis konden. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik moest toevallig naar mn vriend toe die dag
Rotterdam-utrecht-nijmegen-vierlingsbeek En dan ga ik altijd vroeg weg (13:17) zodat ik 4 uur in vierlingsbeek ben. Als mijn vriend naar mij gaat gaat hij pas 18:26 in Vierlingsbeek de trein op, dus dan was hij vast niet ver gekomen en misschien ook wel vastgezeten op utrecht cs ![]() Dus ik had geluk, ik zat al lekker bij hem thuis voor de kachel te kijken naar het journaal over allemaal mensen die vast zaten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zelf een 4-sterren hotel binnenwandelen en aan de bar gaan hangen, en de NS moet dat dan voor je betalen?
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op weg van Breda naar Zwolle heeft het eigenlijk helemaal nix geregend. Vrijdag kreeg ik telefoon van mijn moeder dat ik naar het nieuws moest kijken. Intussen waren wij al buiten geweest in Zwolle en de lucht was extreem donker om 3u (ik had nog een discussie met mijn vriend, ik vond het donker, hij gewoon grauw). Bij mijn ouders thuis (Noord-Brabant), lag er een enorm pak sneeuw, in Zwolle is het het hele weekend rustig gebleven. Alleen zaterdagmorgen lag er misschien 2cm sneeuw. Het heeft niet gewaaid, niet gehageld, geregend, alleen dus dat beetje gesneeuwd ^^. Maar ik was natuurlijk erg blij dat ik donderdag al was vertrokken ^^ |
![]() |
||
Citaat:
Uiteindeljk maar richting Belgie gegaan terwijl we naar Friesland wouden.. (Vriendin woont daar maja was niet de bedoeling). Echt egoistisch zulke springers.... gewoon hoge drukspuit erop en weer doorrijden voortaan.
||
Citaat:
Machinist roept over de portofoon de conducteur op (ik moet echt opletten dat ik geen afko's typ ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic nummero 125 Verwijderd | 494 | 03-04-2008 21:08 | |
Lifestyle |
Iets over gedaan, vandaag en wat. En deel dat vooral met ons. Verwijderd | 499 | 24-09-2006 05:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Afspraak op Utrecht CS Een Tweeling | 88 | 30-08-2004 20:38 |