Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2005, 17:36
Verwijderd
hey mensenm als t goed is is vandaag een nieuwe stu-fi gestord...? maar betekent dat dat het ook vandaag er op sta..of ken dat lang duren???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2005, 17:56
Go
Go is offline
Beste jonge, kijk nou eens op www.ib-groep.nl. Vrijwel alle vragen die jij over de IB-Groep de laatste tijd gesteld hebt, zijn zo terug te vinden op hun site.

Voor deze keer: kijk hier
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 17:59
Go
Go is offline
Ik hoop dat de link werkt, en anders: www.ib-groep.nl --> VRAAG EN ANTWOORD --> 1. Wanneer wordt de studiefinanciering in 2005 uitbetaald?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 18:24
Verwijderd
't Wordt vandaag overgemaakt idd, en vervolgens ligt het aan je bank of je het ook daadwerkelijk vandaag ziet staan op je rekening. Ik zie het altijd direct staan (ABN), maar ik begrijp van mensen die een rekening bij de Postbank hebben dat het soms een dag later erop staat. Kan je bij een pinautomaat van jouw bank je saldo niet zien? Of via internetbankieren?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 22-12-2005 @ 19:24 :
't Wordt vandaag overgemaakt idd, en vervolgens ligt het aan je bank of je het ook daadwerkelijk vandaag ziet staan op je rekening. Ik zie het altijd direct staan (ABN), maar ik begrijp van mensen die een rekening bij de Postbank hebben dat het soms een dag later erop staat. Kan je bij een pinautomaat van jouw bank je saldo niet zien? Of via internetbankieren?
Bij zowel de ABN als de postbank krijg je het op de dag zelf, vroeger was de postbank later, maar omdat er daardoor te veel mensen overstapte hebben ze het maar veranderd.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 19:06
Verwijderd
als je fortis heb..is het dus een dag later?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 19:07
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 22-12-2005 @ 18:59 :
Ik hoop dat de link werkt, en anders: www.ib-groep.nl --> VRAAG EN ANTWOORD --> 1. Wanneer wordt de studiefinanciering in 2005 uitbetaald?
gerwin ben jij dom of lijk je nou maar zo? als je nou eens leest he en dan pas reageerd, ik vraag duidelijk of het ook dezelfde dag op je rekening staat, of een dag later.
Ik vraag niet op welke dag de studiefinanciering komt. dom wezen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
SolidRiver schreef op 22-12-2005 @ 20:06 :
als je fortis heb..is het dus een dag later?
Geen idee.
Kan je het niet controleren?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 19:10
Go
Go is offline
Citaat:
SolidRiver schreef op 22-12-2005 @ 20:07 :
gerwin ben jij dom of lijk je nou maar zo? als je nou eens leest he en dan pas reageerd, ik vraag duidelijk of het ook dezelfde dag op je rekening staat, of een dag later.
Ik vraag niet op welke dag de studiefinanciering komt. dom wezen.
Als je dus effe op die site kijkt zie je staan dat het afhankelijk is van de bank. En als je slim bent, maar dat zal naar alle waarschijnlijkheid niet, telebankier je en zie je 1) of het er op staat en 2) naar de rentedatum. Pas vanaf de rentedatum 'staat' het er 'echt' op.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 22-12-2005 @ 20:10 :
Als je dus effe op die site kijkt zie je staan dat het afhankelijk is van de bank. En als je slim bent, maar dat zal naar alle waarschijnlijkheid niet, telebankier je en zie je 1) of het er op staat en 2) naar de rentedatum. Pas vanaf de rentedatum 'staat' het er 'echt' op.
Ja, precies, maar zelfs als je niet rood mag staan; je kan het al gebruiken wanneer het als boekdatum op je rekening staat. (Alleen moet je dan dus rente betalen over het bedrag dat je uitgeeft.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten