Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gewoon zeggen, echt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() laat even weten hoe het ging, PM als het moet ![]()
||
Citaat:
![]() Succes en liefs terug
||
Verwijderd
|
Bij mij ging het ongeveer hetzelfde.
Ik heb uiteindelijk, op een grappende manier, tegen d'r laten vallen van "word jij ook zo gek van al die opmerkingen van iedereen dat wij wat hebben, terwijl ze er niets van weten?" en toen was het antwoord van "ja wordt er best gek van, volgende keer moeten we vertellen dat we niets hebben en dat we nooit nooit nooit wat zullen krijgen", en al grappend besloten dat we nooit wat zouden krijgen. Ik was echter te koppig om dat toe te geven voor mezelf, dus ik heb het nog 6 maanden lopen proberen. Pas toen ze iets met een vriend van me kreeg heb ik d'r ermee geconfronteerd, en ze schrok er best van want ze had het niet verwacht. Ze ving het gelukkig wel goed op. Het heeft me toen nog een paar maanden gekost om het eindelijk van me af te zetten, en uiteindelijk heb ik een brief geschreven van een paar paginas met alles erin. En ik wou dat ik het allemaal eerder verteld had, gewoon meteen en duidelijk. Dat had me een hoop zooi bespaard. Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Raar dat je hem eerst wel "zou zien zitten" en nu dat het uur van de waarheid er is, je precies tilt slaat. Jezelf hopeloos vinden is trouwens verkeert ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan een paar dagen tot een week later is het gevoel weer terug.. Verkeert is trouwens ook verkeerd, maar het benadrukt de betekenis wel erg grappig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ach, iedereen heeft zo zijn ups and downs hea |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik heb een vriend, maar heb een andere leuke jongen ontmoet meisje833 | 15 | 12-04-2005 17:56 | |
Seksualiteit |
als je vriendje nog maagd is en nog nooit verder gegaan is dan zoenen..? maar jij wel meisje833 | 14 | 01-03-2005 14:04 | |
Liefde & Relatie |
ex vriendje treesje16 | 4 | 08-04-2004 11:36 | |
Liefde & Relatie |
Vriend liegt x_roosje_x | 15 | 04-03-2004 21:35 | |
Psychologie |
de vakantie van men leven, maar nu... vedetje | 7 | 20-08-2003 18:59 | |
Liefde & Relatie |
Wat Moet Ik Nu Doen:'(:'( HaRdStYle-GirL | 8 | 19-07-2003 13:05 |