Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2005, 13:20
daqueen
daqueen is offline
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 21:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2005, 13:31
Whateverrr
Whateverrr is offline
Je zegt zelf dat die Ferd je niet goed behandeld, er niet voor jou is wanneer je hem nodig hebt.
Tom is wel goed voor jou, je voelt vonkjes als je hem ziet en je houdt heel veel van hem.
Je bent dan wel niet echt verliefd, maar voelt wel veel voor hem.. Waarom twijfel je nog dan? Als je het gevoel hebt dat je niet zonder hem kan, zou ik het niet uitmaken.. Daar krijg je spijt van. Zolang je het gevoel hebt dat je om hem geeft, waarom zou je het dan uitmaken. Je hoeft echt niet je hele leven bij hem te blijven, zoals je zelf al zegt dat je dat niet ziet zitten.. Ik weet niet hoe oud je bent, maar het is leuk zolang het leuk is!
Je moet hem alleen ook niet gebruiken omdat je hem alleen nodig hebt om iets te doen, voor steun, en omdat je geen vriendinnnen hebt. Maar als ik je verhaal zo lees, denk ik dat je die Ferd lekker uit je hoofd moet zetten en met Tom verder moet gaan..
Hij is goed voor jou en houdt van jou, wees daar zuinig op!

Laatst gewijzigd op 28-12-2005 om 13:33.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 15:16
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Lojkt me nogal simpel. Je moet voor degene gaan die jou het meest met respect behandelt; Tom dus.
Oud 28-12-2005, 15:49
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Doe gewoon wat je het beste lijkt. Je kan toch wel zelf kiezen?

En dat je nog niet zoveel voor iemand voelt, ach dat komt vanzelf wel. 2 maanden is ook nog niet veel natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 16:55
Verwijderd
Ik denk dat het voor ons moeilijk is deze sitautie te beoordelen.
Als ik het zo lees denk ik dat ferd niet erg aardig met je omgaat, en je niet altijd even respectvol behandeld. Ik denk dat je hem daarom een beetje uit je hoofd moet gaan zetten.

En wat Tom betreft, als ik het zo lees maakt hij je op een hoop punten wel gelukkig. Ik denk dat er dan nog weinig rede is de relatie te beeindigen. Trap niet in de smsje van die andere jongen, die is je toch niet echt waard.
Je zegt dat je niet lje hele leven bij hem wil blijven. Ik weet niet hoe oud je bent, maar opzich vind ik dit niet echt een vreemde gedachten hoor. Je bent nog jong (??) en hebt nog een heel leven voor je waarin dingen kunnen veranderen.
Je zegt wel dat je leven weinig meer waard is zonder hem. Dan betekent hij toch wel echt veel voor je? Daarnaast vraag ik me wel af waarom je geen andere dingen hebt die je leven de moeite waard maken. Heb je geen hobby's ofzo, of een lieve hond. Kijk naar de kleine dingen die je hebt! (of zit je in de puberteit, en zie je alles door de bril van een puber?) -sorry dit klinkt echt raar, maar het is toch wel echt zo-

Veder lees ik een beetje dat je weinig vriendinnen hebt. Vind je dit zelf een groot probleem (want je moet natuurlijk geen vriendje hebben omdat je anders zo alleen bent). Mss dat je hier ook iets aan kan veranderen (contacten zoeken, sporten etc.).

Geniet van de dingen die je hebt en van je leven!!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 19:17
Smokin'
Smokin' is offline
Je moet Tom houden als vriend en niet als relatie en die Ferd moet je alle contact mee verbreken.

Tom is een overduidelijke Nice Guy en hoewel dat erg leuk is worden meisjes vaak niet op zulke types verliefd. Hij was er altijd voor je en wilde je troosten uit pragmatische redenen. Hij hoopte gewoon dat je hem daardoor leuker zou gaan vinden. In weze is het pure chantage want voor jou is het nu heel lastig om Tom duidelijk te maken dat je niet verliefd op hem bent. Hij zal namelijk woedend zeggen hoe goed hij voor je is geweest en blabla. Bovendien is het een erg lieve jongen en dat maakt het voor jou pijnlijker.

Je reageert duidelijk het sterkst op Ferd, ondanks dat hij minder lief etc dan Tom is. Dat is opzich niet heel erg maar Ferd is een eikel want hij behandeld je slecht. Met zulke types wil je geen relatie, hoe leuk ze ook zijn.

De oplossing is simpel, hoewel de beslissing misschien zwaar en moeilijk is: Tom als steun en toeverlaat, Ferd wegdoen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 19:50
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Terug naar af zonder 20.000 florijnen.

Je hebt tijd nodig vor jezelf, leer met jezelf te leven.
Voorlopig single blijven is echt geen onmogelijke of onverdienstelijke optie.
Oud 28-12-2005, 23:41
crook
crook is offline
wat een lang verhaal, kan iemand dit samenvatten?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 15:38
mrsjones
mrsjones is offline
Maak je niet zo druk en ga voor Tom!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 15:52
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
crook schreef op 29-12-2005 @ 00:41 :
wat een lang verhaal, kan iemand dit samenvatten?
Fred; verliefd op, maar staat niet klaar voor d'r in moeilijke tijden,
Tom; niet verliefd op, maar staat wel altijd klaar voor d'r in moeilijke tijden

Terug naar Fred? Of bij Tom blijven.
Oud 01-01-2006, 16:59
crook
crook is offline
Citaat:
Qamra schreef op 01-01-2006 @ 16:52 :
Fred; verliefd op, maar staat niet klaar voor d'r in moeilijke tijden,
Tom; niet verliefd op, maar staat wel altijd klaar voor d'r in moeilijke tijden

Terug naar Fred? Of bij Tom blijven.
naar fred toe natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 17:18
Cookie
Cookie is offline
Je hoeft idd niet je hele leven bij Tom te blijven maar als je nu al weet dat je niet gelukkig met hem wordt zou ik er toch maar eens goed over nadenken om het uit te maken. Je zegt in je post dat je niet zonder hem kan of het komt er dicht in de buurt. Ik zou dan toch maar eens na gaan denken of je toch niet je hele leven bij hem zou willen blijven, dat je gekker op hem bent dan dat je eigenlijk zegt.
Verder kan ik er ook niet over oordelen, ik voel niet wat jij voelt en als ik dat wel zou doen zou ik het waarschijnlijk ook niet weten
succes

@crook: je mag best een beetje moeite doen hoor, anders reageer je gewoon niet dat kan ook nog.
Oud 01-01-2006, 17:36
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 28-12-2005 @ 20:17 :
De oplossing is simpel, hoewel de beslissing misschien zwaar en moeilijk is: Tom als steun en toeverlaat, Ferd wegdoen.
De kans is best groot dat Tom alle contact verbreekt als ze voor Fred kiest. Dat zou ik doen als ik Tom was. Lijkt mij ook het meest verstandigst als Tom zijnde.

Ik denk dat ze gewoon voor Tom moet kiezen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 18:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je moet die Fred gewoon sowieso uit je hoofd zetten! Hij is niet goed voor je en dat weet je zelf ook wel Bovendien maakt hij misbruik van je, omdat hij weet dat jij nog veel voor hem voelt en toch wel naar hem terugkomt. (In dit geval dus niet he!!)

En wat je met Tom moet doen, moet je zelf aanvoelen. Kan je niet proberen om zelf een leven te krijgen? Meer vrienden te maken? (zijn ook wel topics over hoe je dat kan doen )
Oud 01-01-2006, 20:51
crook
crook is offline
en bij tom blijven omdat je soms emotioneel in de put zit vind ik niet alleen een vorm van zwakte, maar ook een vorm van gebruiken
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 21:53
Aurora
Aurora is offline
Uit de buurt blijven van Ferd en het uitmaken met Tom, want ik vind het not done om bij hem te blijven alleen maar omdat je niet alleen denkt te kunnen zijn.
Oud 03-01-2006, 17:11
daqueen
daqueen is offline
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 21:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten