Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Schone Schijn is leuk, ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En je snapt die Engelse humor gewoon niet. Ik wist niet dat mensen HOT moesten zijn om grappig te zijn? Eerder andersom.
||
Citaat:
En dat van dat mensen hot moeten zijn, tja, ik krijg graag naar iemand die ik er interessant uit vind zien, en die dan ook nog eens grappig is. Jammer dat ik geen mening mag uiten hier, zonder dat mensen gaan zeiken dat ik het niet snap etc. Ik dacht dat het niveau van de mensen hier wel dusdanig hoog lag om te begrijpen dat mensen verschillende smaken hebben. Best kinderachtig. Leedvermaak is btw ook kut inderdaad.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik heb dus ongelijk dat hier mensen van redelijk niveau zitten? Ik dacht het niet en laten we nu maar ophouden.
||
Citaat:
![]() Niemand pest mij, alleen jij bent even irritant aan het doen. Ik dacht dat je in deze topic moest uitleggen welke humor je kut vind, vervolgens doe ik dat en dan heb ik opeens iemand die mij een idiote pauper noemt. Verder zijn er heel wat mensen die vertellen wat ze juist wel leuke humor vinden, en dat is al helemaal niet de bedoeling. ![]()
||
Citaat:
En ff serieus, hoe lang heb je over dit topic nagedacht?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hou op met zeiken over mij en post over kuthumor.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|