![]() |
|
Ik heb gister mijn eigen filosofische internetpagina afgemaakt waarin ik mijn ideeen over het leven en de wereld loslaat. Wellicht is het voor enige mensen hier interessant om te lezen en kritiek op te leveren
![]() Het adres van de pagina is http://anaproy.homeip.net/myphilosophy . Ik zal niet het hele verhaal posten aangezien het nogal lang is (en engelstalig)
|
![]() |
|
Hoi,
Leuk joh, je biedt velen een verfrissende kijk op het leven en de dood denk ik. Ik ben het op veel gebieden ook wel met je eens, maar op sommigen ook absoluut niet... Daarbij heb ik een hele andere manier van denken dan jij, grappig! In elk geval hartstikke leuk gedaan, ik heb alles gelezen en ik denk zeker dat meer mensen hun visies uit zouden moeten spreken. Wat betreft het afstandelijke... tja, het is een essay... Ik vind het eigenlijk wel meevallen, maar eventueel zou je er je eigen ervaringen in kunnen betrekken door er bijvoorbeeld naar te verwijzen. Als ik mijn visies met de jouwe zou vergelijken, zou ik al gauw concluderen dat jij erg inspeelt op het leven zoals we dat nu meemaken. Je gaat in op het verstand en de emoties die daar een rol in spelen. Persoonlijk ga ik meer in op de vier lichamen die ik erken, en kijk ik op die manier niet alleen naar dit leven, maar eigenlijk naar het geheel. Tip: zoom even uit... Nou ja, eventueel kan je mijn site bekijken, wel in het nederlands... ![]() Liefs en Bb, Darknezzz
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wie is er goed in engels? (A) Loor | 5 | 18-12-2006 15:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels Essay Loor | 0 | 18-12-2006 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
Muziek |
speciaal voor alle Escapism | 500 | 11-08-2004 22:34 | |
Verhalen & Gedichten |
my crazy, crazy world.. saganou | 3 | 06-06-2004 08:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[novelle hoofdstuk] juliettebinoche | 0 | 08-10-2003 22:19 |