Citaat:
Drakan schreef op 27-12-2005 @ 17:08 :
Ey allemaal,
Graag hulp met het volgende… Ik heb nu al bijna een jaar een vriendin en ik ben met de kerstdag bij haar familie geweest. Alles ging redelijk goed. Het is alleen dat ik af en toe het idee heb dat ik meer voor haar doe en zij dat niet door heeft. Ja, ik weet niet, dat ik er allemaal meer tijd en moeite insteek. Daarom wilde ik het ook simpel houden met oud en nieuw. Eerst wilden we naar vrienden van mij gaan, maar daar is zij dan het enige meisje en dat is dus niet echt iets. Heeft iemand tips tegen het “zou zij net zoveel voor mij doen gevoel” en wat te doen met nieuw jaar? Een gezellig avondje of uitgaan, wat doen jullie? En heeft niemand anders dat, dat je het idee hebt dat je meer tijd, energie, moeite en meer aan die ander denkt dan de partner? Hoe ga jij er dan mee om?
|
Oke vriend, je moet die hele oud en nieuw viering met je vriendin nu afblazen. Vier het gezellig met je vrienden. Is dat te radicaal, neem dan na Oud en Nieuw even flink afstand van haar. Niet door je echte redenen aan te geven.. maar gewoon omdat je het zogenaamd erg druk hebt. Ik denk dat het nu zo is dat zij jou liefde en aandacht als vanzelfsprekend ziet en daarom doet ze er ook weinig voor.
Kijk naar je gedrag rond oud en nieuw en vraag jezelf: doe ik altijd heel erg mijn best om het mijn vriendin naar haar zin te maken? Is het antwoord op die vraag Ja, dan kan je je gaan afvragen of je misschien TE lief was, waardoor ze je liefde als vanzelfsprekend ziet. Think about it.