Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2006, 14:48
remy476
remy476 is offline
Volledig eigen risico
Dat gebeurt dat alleen wanneer er zorgen zijn over de financiële situatie van een deelnemer. "We hebben na uitvoerig onderzoek het deelnemerschap beëindigd. Dat doen we niet zomaar", zegt SGR-directeur Silbermann. Verwijdering gebeurt alleen wanneer een deelnemer niet voldoet aan de eisen op financiële stabiliteit niet worden nageleefd. Silbermann wil niet zeggen om welke regel het gaat. Hij waarschuwt wel dat een reis boeken bij Peter Langhout nu volledig op eigen risico is. Mocht de reisorganisator omvallen, dan krijgen reizigers geen geld uit het garantiefonds.

'Geen problemen'
Commercieel directeur Van den Berg van Peter Langhout Reizen ontkent dat het bedrijf in financiële problemen verkeert. Wel heeft het bedrijf last van het voormalige dochterbedrijf De Mol Pelikaan Reizen. Dit bedrijf is twee jaar geleden opgeheven door Peter Langhout, maar de verliezen werken nog door op de balans van het moederbedrijf, zegt Van den Berg.

Reis met garantie
Van den Berg benadrukt dat reizigers nog gewoon een reis met garantie kunnen boeken bij de organisatie. Daarvoor heeft Peter Langhout Reizen zijn reizen tijdelijk ondergebracht bij een ander bureau, dat wel erkend is door de SGR. Vanwege de publicaties, hoeven zij tijdelijk geen aanbetaling te doen. Van den Berg verwacht over twee weken weer binnen de regels van het SGR te vallen.

Cruciaal moment
De verwijdering uit het garantiefonds komt op een cruciaal moment. Dit is de periode van het jaar waarin veel mensen een reis boeken. Ook is de vakantiebeurs aanstaande.

bron

me ouders hebben net vorige week een reisje naar kroatie met peter langhout geboekt
Oud 05-01-2006, 15:45
T_ID
T_ID is offline
Gratis viaduct in de bus?
Oud 05-01-2006, 16:43
Supreme Dutch
Ai.. nu blijft het misschien een jaar lekker rustig op de Spaanse stranden.. En nu krijg je al die klagende mensen die hun zuurverdiende 49 euro vakantiegeld kwijt zijn ..

Ben sowieso al blij dat het reclame geweld van SI, PIETRO LANGHOUT.. in kracht is afgenomen
Oud 05-01-2006, 20:39
Metal
Metal is offline
Mijn oom krijgt nog 15.000 euro van hem.
Van hem ja, want hij belde hem afgelopen week persoonlijk op.

Om de stand van zaken mede te delen.
Oud 05-01-2006, 22:54
Verwijderd
Is dit nu nieuws??
Oud 06-01-2006, 07:08
Supreme Dutch
Citaat:
Metal schreef op 05-01-2006 @ 21:39 :
Mijn oom krijgt nog 15.000 euro van hem.
Van hem ja, want hij belde hem afgelopen week persoonlijk op.

Om de stand van zaken mede te delen.
Peter Langhout himself? wow.. cool!
Oud 06-01-2006, 15:55
Verwijderd
dit is redelijk #care nieuws
Oud 06-01-2006, 16:38
Hanneke
Hanneke is offline
Peter Langhout woont hier vlakbij (als die daar nog woont dan). Zei m'n zus tenminste vroeger, ik weet niet zeker of het waar is.
Oud 06-01-2006, 17:50
Verwijderd
Citaat:
remy476 schreef op 05-01-2006 @ 15:48 :
me ouders hebben net vorige week een reisje naar kroatie met peter langhout geboekt
Wat een verschrikkelijk controversiële en uitdagende stelling om dit topic mee te openen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten