Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2006, 21:38
Fietsertje
Fietsertje is offline
Een jaartje terug zat ik in de klas bij een erg leuke meid, waar ik na een tijdje mee ben uitgegaan. Na een aantal keertjes was leuks gedaan te hebben hebben we gezoend. Zij was destijds niet toe aan een nieuwe relatie omdat ze sinds kort vrijgezel was geworden na een lange relatie. We hebben gewoon contact gehouden en dat is de laatste weken steeds meer geworden, zo zijn we een paar dagen geleden samen gaan lunchen. Ook vertelde ze dat nu wel toe is aan nieuwe relatie. Ze heeft me verteld dat ze me een bijzondere jongen vind maar nu is mijn vraag welke stap ik nu het beste kan zetten.. ik heb echt totaal geen idee.. want ze is echt iemand waar ik helemaal voor wil gaan.. iemand tips?
Oud 12-01-2006, 21:40
Myuki
Myuki is offline
Spreek vaker met haar af en zorg dat 't leuk is

Gaat zoiets niet vanzelf?
Oud 12-01-2006, 21:56
Smokin'
Smokin' is offline
Houd je eigen ideeën over een relatie met haar in het vage. Wees een uitdaging en houd het spannend. Ik stel voor het rustig aan te doen. Hang niet voortdurend aan de telefoon of iets dergelijks maar spreek hooguit 1 of 2 x per week af. Als je haar dan ziet houd je het simpel en leuk.

De verklaring dat ze nu wel klaar is voor een relatie zou ik niet zien als een liefdesverklaring aan jou, maar als een verklaring dat ze nu wel ongeveer over haar vorige gast heen is. Houd er daarom rekening mee dat je misschien nog wel een vrij lange weg te gaan hebt. je hebt namelijk geen enkele voet aan de grond bij dit meisje, helemaal niks. Ze vind je leuk, that's all. Daarom: Houd het simpel, houd het leuk en sta haar toe dat ze over je kan denken(je kan missen) door niet al te veel contact te hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 22:21
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ga gewoon door waarmee je mee bezig bent. Zorg dat je niet te veel achter haar aan zit. Creeër bij haar een gevoel dat je een uitdaging bent, geef haar een goed gevoel als je met haar praat, dus zorg voor humor en leuke gesprekken. En wanneer de gesprekken saai beginnen te worden stop je meteen (altijd als eerste stoppen) Als je het idee krijgt dat ze op je verliefd is, ga er dan achteraan
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 14:25
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Nou, ga iig NIET door waar je mee bezig bent, want nu zijn jullie vrienden aan het worden. Je wilt niet dat ze straks zegt: "ik wil onze vriendschap niet op het spel zetten."
Dat ze nu klaar is voor een relatie is een HINT. Daar moet je iets mee doen, jongen! Ga iets doen waarbij jullie samen zijn, zonder mensen eromheen. En zoen haar.
Oud 13-01-2006, 14:57
I C U
I C U is offline
Gewoon afspreken, gezellig doen. Wees niet the good-guy, dan krijg je dat gezanik over vriendschap weer Laat het dus niet te lang duren, maar durf uiteindelijk actie te ondernemen! Ze ziet je iig wel zitten, en dat is een positief iets Sterkte!
Oud 13-01-2006, 15:00
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Tja ik heb zoiets van: Als ze je echt ziet zitten doet ze toch wel dr best voor je en 'hoef je de bal alleen maar in te koppen'

Zorg dat het altijd gezellig is als jullie samen zijn en ja, wat betreft de frequentie van afspreken ben ik het wel eens met het bovenstaande: rustig aan...
Oud 13-01-2006, 15:04
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Afspreken, gezellige dingen doen en laten merken dat je haar leuk vindt, de rest komt vanzelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten