Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 12:36
Rembo
Rembo is offline
is er iemand die een programma'tje heeft zodat je je gewerkt uren makkelijk kan overzien en dus ook je salaris kan checken!?

ik werk namelijk bij de edah maar omdat ik vaak gebeld word of ik niet wat eerder kan beginnen of een daggie extra ofzo werk ik meer als de normale planning! maar omdat het wel eens zou kunnen dat ze het vergeten bij te schrijven wil ik het bijhouden.

nu heb ik dat al een aantal keer op papier geprobeert maar is niet gelukt! omdat ik het vergeet enzo enzo.

nu weet ik dat het wel in excel kan maar is hier niemand die zoiets voor zichzelf heeft gemaakt of kan maken in iets anders? echt een ander programma dus!

zoiets als een kalender waar je je uren opschijft en een vakje voor uurloon en dan wat je tot nu toe hebt verdient en waar ook een print knop opzit zodat je aan het eind van de maand kan printen en zo een lijst krijg met datums en tijden waarop je gewerkt hebt en hoeveel je dus tegoed hebt!

iemand die zoiets kan maken of al heeft? laat het mij weten aub want ik ben nieet de enigste die dit graag zou willen!
Oud 12-02-2002, 13:04
pietje63
pietje63 is offline
je kunt denk ik wel een excel tabel maken...
Oud 12-02-2002, 13:11
[SAS]Q
[SAS]Q is offline
www.kvapollo.nl/uren.xls

die gebruik ik (excel idd)
Oud 12-02-2002, 13:42
Rembo
Rembo is offline
thanks!
ziet er goed uit.
alleen ene klein zelfstandig progie zou beter zijn. dan kan ik het gewoon in mijn map opstarten gooien!

en hier kan je niet zo makklijk een maand mee uitrekenen!

ik wil echt een kalender dus 30/31 dagen met naam erbij ma, di, wo enzo. dan uurloon en totaal. en dan een print optie! iemand die dit kan maken als zelfstandig progie?
Oud 12-02-2002, 14:52
[SAS]Q
[SAS]Q is offline
Citaat:
Rembo schreef:
thanks!
ziet er goed uit.
alleen ene klein zelfstandig progie zou beter zijn. dan kan ik het gewoon in mijn map opstarten gooien!

en hier kan je niet zo makklijk een maand mee uitrekenen!

ik wil echt een kalender dus 30/31 dagen met naam erbij ma, di, wo enzo. dan uurloon en totaal. en dan een print optie! iemand die dit kan maken als zelfstandig progie?
gebruik gewoon 1 bestand per maand

print optie -> ctrl p
kalender -> breid dat ding uit tot er 30/31 dingen in kunnen staan en zet in het vakje voor datum ma 1/1
Reageren

Regels voor berichten