Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
@ paistropical Hij is haar niet waard? Nee vast.. na een jaar lang verkering met zelfs relatieringen erbij is hij ineens een verdroven geest die haar niet waard is. Hij zag gewoon niks meer in haar.. fact of life. Is dat je advies aan iemand die in de problemen zit met zoiets? Zo'n gebeurtenis is heel erg vervelend, maar na een tijdje al minder vervelend en op den duur niets meer dan een goede herrinering. Tenzij ze natuurlijk haarzelf wijs maakt dta hij haar niet waard was.. Dan zal ze hem ook niet als vriend kunnen houden en bovendien zal het voelen alsof ze een jaar heeft verspild. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En tja.. ondanks dat het wel heel leeg enzo voelt, kan ik hem niet omdoen. Dat zou alleen nog maar meer herinneringen en pijn oproepen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk vooral dat alles op zo'n moment tijd nodig heeft... De eerste dagen en weken zijn ellendig... De komende maanden voel je nog steeds een gemis.. maar stilaan en onbewust geraak je weer in je leven van elke dag... Ik hoop voor jou, Bloempj, dat dat snel komt. Liefs |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
lol @ je sig |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verkering uit.. wanneer een nieuwe scharrel? ...Nynke... | 6 | 10-06-2011 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Verkering uit, wel contact? faan | 39 | 13-09-2006 19:30 | |
Verkeer & Vervoer |
CBR wil herhalingstoets voor jongeren coopergirl | 115 | 21-01-2006 21:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
verkering uit sinds 2,5 week word gek serpentoflight | 18 | 30-06-2004 08:24 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 |