Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2005, 17:10
Haligh
Haligh is offline
vertel wat je vandaag deed.
en aangezien iedereen er schijt aan heeft mag je ook wel vertellen wat je nog gaat doen .
Oud 22-12-2005, 17:11
Haligh
Haligh is offline
ik verwijs voor mijn post naar de vorige .
Oud 22-12-2005, 17:25
Luna
Luna is offline
gister ging ik naar het concert van Ozark Henry in Tivoli en het was leukkkkk
daarna nog even naar stairway en toen rennen voor de trein.
vandaag bijgeslapen en naar de stad geweest en dvds gekocht.
En een dikke eindejaarsbonus van mn werk gehad<3
ohja en ik verbaas me de hele dag al dat iedereen zo bezig is met kerst, ik zit helemaal niet in kerstsfeer.
Oud 22-12-2005, 17:42
Louel
Louel is offline
Gisteravond was er dan eindelijk het kerstgala en dat was heel loik. En vandaag ging ik de vloer van kleine aula dweilen, borrelnootjes eten, bank naar boven brangen en dansen. En straks ga ik een film kijken.
Oud 22-12-2005, 17:47
botulismf
botulismf is offline
Ik ging net huiswerk doen met een klasgenote en daarom stond ik op de bus te wachten en toen liepen er twee allochtonen langs en toen zei de ene 'Sigur Ros' maar hij zal wel wat anders gezegd hebben.

Nu ga ik eten met een aantal vrienden en daarna naar een stel andere vrienden want DIE LANGE is terug van een halfjaar China en dat vraagt om feest.
Oud 22-12-2005, 18:33
Broeder
Broeder is offline
Ik heb heel decadent met een vriendin in de Bijenkorf een KANNETJE thee gebruikt en wellicht zag ik Tom Violence ergens in een Free Records Shop maar daar ben ik geenszins zeker van.
Oud 22-12-2005, 18:48
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Broeder schreef op 22-12-2005 @ 19:33 :
Ik heb heel decadent met een vriendin in de Bijenkorf een KANNETJE thee gebruikt en wellicht zag ik Tom Violence ergens in een Free Records Shop maar daar ben ik geenszins zeker van.
Op A'dam CS? . Ik moest 30 min wachten op mijn trein dus ik ging maar DVD's kijken, .
Oud 22-12-2005, 18:54
ook hallo
ook hallo is offline
Ik lag pas om 4 uur in m'n bed en werd om 7 uur wakker van de wekker, want ik moest naar school

De hele morgen brak geweest en de hele middag een PO eco gemaakt
Oud 22-12-2005, 19:04
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 22-12-2005 @ 19:48 :
Op A'dam CS? . Ik moest 30 min wachten op mijn trein dus ik ging maar DVD's kijken, .
Rond 12:30?
Oud 22-12-2005, 19:07
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik heb mezelf net ontfermd over het kerstpakket van mn vader straks rijles gehad en niemand aangereden alleen 1 keer bijna. en vanavond wil ik naar de tivoli en dat wordt vast weer net zo'n dolle forummeeting als de vorige keer. oh en ik zag michiel huisman vanmiddag op utrecht cs en nu ben ik verliefd <3
Oud 22-12-2005, 19:08
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ga zostraks naar de FRS op A'dam CS om samen met onbekenden naar een bruisende partij te gaan in een HAAAKKAAA KKA HKA KWHA of zo Nu ga ik een nieuwe tampon in mijn kut steken
Oud 22-12-2005, 19:12
Verwijderd
ik ging naar school en daar deed ik drama, toen ging ik naar huis, at ik een pasteitje en downloadde ik muziek.

en straks ga ik dingen overtypen voor school en tv kijken

LEUK HE
Oud 22-12-2005, 19:15
kuik
kuik is offline
vandaag was ik om half 7 uit bed gegaan om naar werkgroep te gaan en toen ging ik eerst nog cappuccino drinken met een studiegenootje en toen besloten we toch maar de stad in te gaan ipv een zeer interessante werkgroep bij te wonen het gaat wel goed met mn studiehouding daarna getennist met 3 andere meisjes en dat was leuk! en ik heb zojuist mn vader overgehaald om mij geld te doneren voor een jurkje/rokje voor kerst
Oud 22-12-2005, 19:15
Gadje
Gadje is offline
Ik stond om kwart voor 5 op,eigenlijk 5 uur want ik wilde mn bed niet uit. Toen fietste ik naar tpg post, toen heb ik tot 2 uur met mannen van >55 post zitten sorteren. Daarna naar huis gegaan, naar de bieb geweest en iets geruild bij de h&m.
Oud 22-12-2005, 19:21
655321
655321 is offline
Citaat:
Gadje schreef op 22-12-2005 @ 20:15 :
Ik stond om kwart voor 5 op,eigenlijk 5 uur want ik wilde mn bed niet uit. Toen fietste ik naar tpg post, toen heb ik tot 2 uur met mannen van >55 post zitten sorteren. Daarna naar huis gegaan, naar de bieb geweest en iets geruild bij de h&m.
hey een medepostsorteerder. Ik heb jou helemaal niet gezien! En ik moest ook vandaag werken..
Oud 22-12-2005, 19:22
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
655321 schreef op 22-12-2005 @ 20:21 :
hey een medepostsorteerder. Ik heb jou helemaal niet gezien! En ik moest ook vandaag werken..
Oja joh?
Waar sta jij dan?
Ik sta op handbedrijf maar ik zit altijd ongecodeerd te sorteren, dan hoef je niet veel te doen
Oud 22-12-2005, 19:28
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Broeder schreef op 22-12-2005 @ 20:04 :
Rond 12:30?
Ja.
Oud 22-12-2005, 19:58
Jolene
Jolene is offline
Weer wat klanten geholpen en dingen gemaakt op stage, was wel leuk .Heel groot kerstpakket gekregen met allemaal chocola en troep.Er zat ook een snoephuisje bouwpakket bij.Die probeerde ik in elkaar te zetten maar dat eindigte in een kapot huis,overal gesmolten suiker en verbrande vingers .Nu ben ik met mn broer aan het roddelen en half film aan het kijken.
Oud 22-12-2005, 20:13
Quantes
Quantes is offline
Naar school geweest, laatste dag voor de vakantie, kerstborrel, treinreis terug, leuke vriendin tegengekomen die ik lang niet meer had gezien, mee bijgepraat, samen koffie gedronken, forummen, eten gekookt,. gep00pt, gewassen, nog een keer gep00pt en nu weer forummen.

en vakantie!!!
Oud 22-12-2005, 20:19
grandmommy
grandmommy is offline
ehh ik heb vrijwel de hele dag geslapen want ik ben nog steeds heel erg ziek en ik droomde dat mijn nichtje zwanger was en zat te chagerijnen op m'n verjaardag en daar was ik lichtelijk van overstuur en ehm de afgelopen anderhalf uur heb ik als een zombie op de bank gelegen en liggen kreunen van de pijn
Oud 22-12-2005, 20:21
*amélie*
*amélie* is offline
Gisteravond naat Ozark Henry geweest. Daarna te lang zitten leren en vanmorgen te vroeg opgestaan om weer te leren. Vanmiddag tentamen gemaakt, wat best ok ging. Terug in Utrecht zag ik Michiel Huisman. Wat een sexy scheetje, al had ie zichzelf een zwerverlook aangemeten. Maar misschien is dat hip? Nu ben ik m'n kamer aan het ont/opruimen, want dat is altijd nodig na een tentamenweek...
oja en zo ga ik slaap inhalen zzzzz
Oud 22-12-2005, 21:13
June bug
June bug is offline
Stage gelopen, voor t eerst wat lesjes gegeven daar, ging wel oke behalve dat ik een havo 2 SO uitdeelde aan een havo 1 klas
toen nog een stagiaire-bijeenkomst gehad tot half 5, naar huis gegaan en gegeten en net wat muziek geluisterd op m'n kamer onder t genot van een kop kruidenthee en wat peuken, nu ga ik straks naar eindhoven om aldaar wat te zuipen en misschien te dansen. jawel.
Oud 22-12-2005, 21:31
Verwijderd
Mijn Oma heeft een kamer van 14 vierkante meter voor me gepimpt in hartje Den Bosch \m/
Oud 22-12-2005, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 22-12-2005 @ 22:31 :
Mijn Oma heeft een kamer van 14 vierkante meter voor me gepimpt in hartje Den Bosch \m/
bosche bollen (L)
Oud 22-12-2005, 21:38
Hagel
Hagel is offline
de stad door gelopen voor cadeautjes, naar mijn werk gegaan, na 1.5 uur weer vertrokken want het was rustig, nog wat door de stad gelopen en koopavond wel gewerkt. Zometeen cadeautjes inpakken en wat tv kijken, vroeg slapen want morgen van half 10 tot 21.00 werken., bah.
Oud 22-12-2005, 21:59
botulismf
botulismf is offline
Ik belde zojuist DIE LANGE om te vragen tot hoe laat ik geoorloofd was aldaar ten tonele te verschijnen en hij zei dat tijd niet van belang was.
Oud 22-12-2005, 22:17
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Fake schreef op 22-12-2005 @ 22:31 :
Anthony (L)
Oud 22-12-2005, 22:21
tuttebel
tuttebel is offline
ik heb me kapot geergerd aan mijn beknopte kennis van economie en aan mn hoofd omdat er niets meer bij kan.
en ik heb mezelf een beetje blonder geverfd, heb ik tenminste ook nog een oorzaak voor die domheid.
kuteconomie
Oud 22-12-2005, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Allochthony schreef op 22-12-2005 @ 23:17 :
Anthony (L)
haha!

Boven de schoenmaker die op de Orthenseweg op de hoek zit
Oud 22-12-2005, 22:33
Allochthony
Allochthony is offline
Ben je Kreek?

Elke zaterdag speakers uit het raam hangen en Lost Rebels draaien, kthx
Oud 23-12-2005, 11:18
Verwijderd
gisteren naar cascade geweest en nu ben ik op school om een misdrijf op te lossen huu

Oud 23-12-2005, 11:23
ook hallo
ook hallo is offline
Ik had kerstontbijt op school. Ik had thuis al ontbeten, want normaal is het eten daar niet te vreten, maar nu opeens wel, dus toen heb ik vet veel gegeten. Daarna even langs een vriendin gegaan en nog appelflappen gegeten. Nu zit ik vol
Oud 23-12-2005, 11:23
Quantes
Quantes is offline
Uitgemaakt met mijn vriendje. En nu forummen en vanavond werken en daar moet ik helemaal nog niet aan denken.
Oud 23-12-2005, 11:24
botulismf
botulismf is offline
oh ja we kregen warme chocomel op school.
Oud 23-12-2005, 11:33
Broeder
Broeder is offline
Ik heb wezen SHOPPEN bij de BUY & BLIJ .
Oud 23-12-2005, 11:34
melkpakje
melkpakje is offline
hallo ik had ook kerstonbijt op school maar ik was te laat en toen waren de meeste lekkere broodjes al op
daarna nog even in cafe gezeten en toen naar huis om te slapen
Oud 23-12-2005, 11:38
Haligh
Haligh is offline
ik stond dus om 8 uur bij de bakker en heb het meest chaotische kerstonbijt ooit gehad.

er was nog 12 euro over van het geld wat meegekregen had en dat heb ik uitgegeven met een vriend in een cafe !
Oud 23-12-2005, 11:38
idontcare
idontcare is offline
ik was gister met een groep vriendinnetjes kest / sinterklaas vieren en het was dolletjes, zo leuk. eerst dat dobbelen gedaan en daarna ergens gaan eten. we waren allemaal ontzettend melig, weet niet of dat nou door de drank kwam. super stomme foto's gemaakt, misschien post ik d'r nog wel eens eentje. vandaag ga ik naar ikea en even naar delft want ik moet nog een kerstoutfit. kusje.
Oud 23-12-2005, 11:44
Back Door Man
Back Door Man is offline
Nou, ik werd wakker en toen stond er water ( ENZO ) in de gang, wat afkomstig was uit de toilet. Niet bepaald TOF als je de avond daarvoor uit bent geweest.
dus even later kwam er een blauw busje aanrijden van de riooltechniek en voordat ik het wist lag de wc eruit en spoot het water omhoog , toch bleek het dit niet te zijn waardoor binnen no time de tuin uitgegraven was op zoek naar het riool.
hier was het probleem al snel duidelijk hoor, maar echter komen ze dat pas over een paar weken maken. wel kunnen we nu weer naar de wc enzo hoor er zit nu gewoon een krater in de tuin met een berg zand ernaast.
Toen de man weg was heb ik nog 1.5 uur mogen schoonmaken, en nu heb ik eindelijk de tijd gekregen om wakker te worden
Oud 23-12-2005, 11:49
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 23-12-2005 @ 12:44 :
Nou, ik werd wakker en toen stond er water ( ENZO ) in de gang, wat afkomstig was uit de toilet. Niet bepaald TOF als je de avond daarvoor uit bent geweest.
dus even later kwam er een blauw busje aanrijden van de riooltechniek en voordat ik het wist lag de wc eruit en spoot het water omhoog , toch bleek het dit niet te zijn waardoor binnen no time de tuin uitgegraven was op zoek naar het riool.
hier was het probleem al snel duidelijk hoor, maar echter komen ze dat pas over een paar weken maken. wel kunnen we nu weer naar de wc enzo hoor er zit nu gewoon een krater in de tuin met een berg zand ernaast.
Toen de man weg was heb ik nog 1.5 uur mogen schoonmaken, en nu heb ik eindelijk de tijd gekregen om wakker te worden
awwwww
Oud 23-12-2005, 11:52
Haligh
Haligh is offline
werd jij ook niet wakker met een gevoel van 'ai' job?
Oud 23-12-2005, 11:54
Back Door Man
Back Door Man is offline
JEP, door geborrel in de wc

Laatst gewijzigd op 23-12-2005 om 11:57.
Oud 23-12-2005, 11:54
Broeder
Broeder is offline
Ik ga over vijf minuten op een ladder staan. Als ik de komende drie maanden niets meer heb gepost dan weten jullie dat ik met een gespleten schedel op het laminaat lig te rotten
Oud 23-12-2005, 11:55
woezel
woezel is offline
gisteren feestje op school en het was veeeeeeel leuker dan ik had verwacht. nu brak zijn en studeren (huhum).
Oud 23-12-2005, 11:56
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 23-12-2005 @ 12:54 :
JEP, door gebrollen in de wc
ik meer van wat heb ik gedaan.
sorry nog job, ik ging te furrr met dat glas!
Oud 23-12-2005, 11:57
Back Door Man
Back Door Man is offline
SSSSSST dat was ik al vergeten
Oud 23-12-2005, 11:58
Haligh
Haligh is offline
had je maar geen dadel in mijn glas moeten gooien !
Oud 23-12-2005, 11:58
Back Door Man
Back Door Man is offline
dadels zijn een geschenk van god, derek.
Oud 23-12-2005, 11:59
Haligh
Haligh is offline
dat mag farouk wel mooi beweren, ik vind van niet.
Oud 23-12-2005, 12:43
roman
roman is offline
ik heb toe net digitale fotos laten uitprinten bij de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam en die bleken 50cent per afdruk

Regels voor berichten