![]() |
|
![]() |
De laatste tijd zijn er een paar nieuwssites voor jongeren bijgekomen.
www.nosheadlines.nl van de NOS (als je inschrijft kan je ook reageren op het nieuws dat ze erop zetten) Dan is er ook nog www.newz.nl van de Telegraaf Wat vinden jullie van dit soort sites? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() kunnen ze beter de nrc lezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dit is bullshit opzich kan je ook gewoon journaal kijken ofzo, wat is er mis met die jongeren dat ze daar al moeite mee hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is overigens de doelgroep van die sites? Neem aan dat het niet om kinderen van 12 gaat.......kijk gewoon naar het journaal/netwerk of lees een krant. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik dacht dat na Sesamstraat ook het Jeugdjournaal werd uitgezonden? Ze hebben ook een eigen site! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Daar kunnen ze bij de commerciele omroepen nog wat van leren, alleen die nieuwe layout en look van het NOS journaal van nu mogen wel enigsinds ''aanpassen'' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het vele malen beter dan wat ze bij de rtl's als nieuws uitzenden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overgens vraag ik me af of hier eigenlijk wel animo voor is. Als de groep jongeren geen nieuwspagina's lezen, zullen ook niet zo snel deze pagina's bezoeken. Ik vraag me af of ze die site uberhaupt wel kennen. Oja, ik lees zelf ook geen krant (behalve dan de Metro) en ik kijk ook geen Journaal of zo, maar ik krijg wel elke dag rond 16.00 uur een lief mailtje van het NRC. ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop niet dat je serieus bent. Als je je op de hoogte wil stellen van wat er in de wereld speelt ben je bij Hart van Nederland mijns inziens aan het verkeerde adres. Daar komen slechts zaken aan bod waar je een showbiss-sausje overheen kan gieten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wil je mij helpen door mijn enquête over user generated content in te vullen? Nyawa | 7 | 16-05-2010 19:53 | |
Verhalen & Gedichten |
De meest populaire scholierenboeken? Simon | 43 | 28-09-2009 20:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verdonk wil capuchons bij jongeren verbieden Gatara | 55 | 28-04-2009 12:50 | |
Algemene schoolzaken |
Nieuwe maatregelen tegen schooluitval skyla | 22 | 02-05-2006 20:37 | |
Lifestyle |
Allochtonen lopen voor op de mode Gadje | 82 | 28-07-2003 09:46 |