Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2006, 13:56
supernova
supernova is offline
hee,
ik ben een beetje aan het zoeken naar een vakantie waarbij je ook werkt en geld verdient, of waarbij je door te werken je vakantie betaalt. bijvoorbeeld druiven plukken in frankrijk ofzo. zoiets lijkt me heel erg gaaf, maar ik kan niets vinden dat ook mag als je 16 bent. iemand ideeen? een specifieke vakantie/locatie of misschien een site ofzo?

en je eigen ervaringen met dit soort dingen vind ik ook leuk om te horen

x

Laatst gewijzigd op 02-01-2006 om 14:04.
Advertentie
Oud 02-01-2006, 17:59
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Moeilijk...heb je een voorkeur voor een bepaald werk naast druiven plukken en welke talen spreek je?

Bij plekken met aardig wat backpackers zou ik het proberen.
Oud 03-01-2006, 17:19
supernova
supernova is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 02-01-2006 @ 18:59 :
Moeilijk...heb je een voorkeur voor een bepaald werk naast druiven plukken en welke talen spreek je?

Bij plekken met aardig wat backpackers zou ik het proberen.
het werk zelf maakt me niet zoveel uit, wel liefst iets buiten ergens waar het niet al te slecht weer is en met andere jongeren..
is backpacken niet meer rondtrekken? want dat is niet helemaal de bedoeling, ik zoek iets waar je een aantal weken werkt en daar dan ook slaapt enzo.
Oud 04-01-2006, 11:51
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Denk dat het op je 16e moeilijk wordt. Ik ben vorig jaar (17) naar ierland geweest, en toen was het al moeilijk wat te vinden (verhalen zijn wel hier op dit deelforum te vinden, moet je ff zoeken. Als je nog specifieke vragen hebt kan je ze wel stellen)
Oud 08-01-2006, 17:40
Miracle
Miracle is offline
Het meeste is vanaf 18 jaar geloof ik. Iig dat vond ik toen ik ging zoeken.

Je kunt het bij campings en hotels proberen, in een animatie-team gaan. Maar dan moet je het wel leuk vinden om met kinderen te werken! En natuurlijk een aantal talen spreken.
Oud 08-01-2006, 19:02
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
supernova schreef op 03-01-2006 @ 18:19 :
het werk zelf maakt me niet zoveel uit, wel liefst iets buiten ergens waar het niet al te slecht weer is en met andere jongeren..
is backpacken niet meer rondtrekken? want dat is niet helemaal de bedoeling, ik zoek iets waar je een aantal weken werkt en daar dan ook slaapt enzo.
Je kan backpacken op je eigen manier invullen; het is meestal voor een langere tijd dus tot een normale vakantie kan je het niet rekenen. Ik heb een aantal backpackers in Londen ontmoet die al 2 maanden in hetzelfde hostel zaten en een baan hadden gevonden ( meeste in een café ), dit doen ze meestal omdat puur rondtrekken zonder extra geld te verdienen erg duur kan zijn.
Oud 09-01-2006, 19:59
supernova
supernova is offline
okee, maar ik bedoelde meer een van tevoren vaststaand plan, via een organisatie. een soort vakantiekamp, waarbij de activiteit een keer geen dropping en paardrijden is maar iets doen. werk doen, op een boerderij/chateau, anything.

maar wat jij zegt jij me ook leuk. bedankt
Oud 10-01-2006, 19:29
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
supernova schreef op 09-01-2006 @ 20:59 :
okee, maar ik bedoelde meer een van tevoren vaststaand plan, via een organisatie. een soort vakantiekamp, waarbij de activiteit een keer geen dropping en paardrijden is maar iets doen. werk doen, op een boerderij/chateau, anything.

maar wat jij zegt jij me ook leuk. bedankt
http://www.joho.nl

of activity international of gewoon rondneuzen op 't web..

Maar zoals al is gezegd: op je 16e wordt het moeilijk..

Regels voor berichten