![]() |
|
Verwijderd
|
hallo, ik heb deze speakers ergens op internet gezien, maar ik weet niet of ze te koop zijn. weet iemand dit toevallig? alvast bedankt!!
site van de producent is www.mplasma.com , maar daar kon ik er niets over vinden. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
beter je huiswerk doen dan ![]() Het idee achter plasma luidsprekers: "Hierbij wordt door een hoogfrequent elektrisch veld met hoge spanning (een soort radio zender) een beetje lucht geioniseerd. Door die zender te moduleren met het audio signaal ontstaat er geluid zonder resonanties en kleuringen. De lucht wordt direct in beweging gebracht, zonder dat er eerst iets mechanisch moet gaan trillen. Het principe bestaal al vele decennia, maar het is tot nog toe uiterst lastig gebleken om een aantal praktische problemen op te lossen" Die problemen zijn oa. ozon die vrij komt + Het principe leent zich nog moeilijk voor grote ionisatie gebieden. Dat betekent dat het alleen geschikt is voor tweeters voor tamelijk hoge frequenties. http://www.breem.nl/pgluidsprekers.h...a luidsprekers
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[LCD-TV] nieuwe aanschaffen no pain n death | 35 | 04-01-2007 00:55 | |
Software & Hardware |
Beste computer Verwijderd | 39 | 07-12-2005 22:22 | |
De Kantine |
Googlism. kaleidoscope | 71 | 05-02-2003 15:20 | |
Lifestyle |