Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De tunnel verdelen in afsluitbare clusters.
zodat, geen verkeer op de ramp meer inrijdt.. - verstiking door rook voorkomen wordt. - het vuur minder zuurstof krijgt Alleen werk deze maatregel niet ik denk dat aparte tunnels voor de hulpverlening ook nodig zijn. verder ben ik het eens met alles wat hierboven als is voorgesteld. Groetjes, Edwin
|
Je moet ervan uitgaan dat de 1e 15 minuten geen reddings diensten ter plaatsen zijn, dus de mensen moeten zich bij brand zelf redden...misschien overal brandblussers en mensen oproepen zo'n ding ter hande te nemen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik noem ook maar iets hoor :-)
|
![]() |
- Sylvester Stallone.
- De wegen naar de tunnel afsluiten zodat de hulpdiensten niet gedingest worden. - Noodverlichting. - Dikke muren. - Evt. afsluiting van beide ingangen en dan een systeem dat de tunnel ontkoppelt en naar het oppervlakte laat stijgen waar het op grote luchtkussens blijft drijven en openklapt zodat iedereen in het kan springen en de hulpdiensten er goed bij kunnen
|
Ehm, maskers met zuurstofflessen overal in de tunnel? Speciale schuilruimtes met branddichte en rookdichte deuren, die ruimtes moeten uiteraard wel voorzien worden van zuurstof. Misschien een dure, maar wel een handige, een extra vluchttunnel een paar meter ernaast? Afgesloten door deuren die vanzelf weer in het slot vallen...
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Presidentsverkiezingen Verenigde Staten 2012 Martiño | 262 | 06-11-2012 17:00 | |
Software & Hardware |
Goede SSL proxy Ikweetniks001 | 3 | 24-06-2010 18:36 | |
Veiligheid in Veenendaal. De Veroorzaker | 118 | 31-03-2010 11:08 | |
Treinreizigers ontsnapt aan een ramp Gatara | 10 | 25-08-2009 14:04 | |
Verkeer & Vervoer |
theorieexamen rijbewijs B Fantôme | 35 | 11-01-2006 23:08 | |
Medicijn knaak 1.70 euro Aesar | 49 | 23-09-2003 16:24 |