![]() |
|
![]() |
uit het wetenschappelijke artikel via scholar.google blijkt dat de haarkleur een invloed heeft op de invloed van bepaalde neurotransmitters in het lichaam. Nu ging ik na het zien van de avatar van gothic eens nadenken, en het verbaasde mij hoeveel stelletjes dezelfde haarkleur blijken te hebben. Zou een bepaalde haarkleur ook invloed hebben op de uitzending van bepaalde feromonen? Hoe denken jullie hierover?
Laatst gewijzigd op 29-12-2005 om 14:47. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat wil natuurlijk niets zeggen. maar misschien dat er idd een kern van waarheid inzit. misschien is het ook gewoon zo dat de meeste mensen op donker haar vallen omdat dat sensueler en exotischer is, en zijn de rest gewoon uitzonderingen?;P dan kan je wel zeggen dat er toch nog genoeg mensen zijn die op blond vallen, maar als je het in vergelijking gaat stellen, dan kan het nog weleens vies tegen vallen. ik zeg gewoon dat donker haar beter in de markt ligt. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|