Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 22:31
black crow king
black crow king is offline
Ai, heel raar misschien eigenlijk....

Een paar maanden geleden heb ik een meisje ontmoet via het internet, en wel ik mag haar heel graag. We praten heel veel met elkaar, het meest over haar problemen, dit vind ik helemaal niet erg. En ik zal er ook voor haar zij als dat nodig is, maar dit doet er nu even niet toe...het gaat om het volgende:
Heel de week werkt ze zo'n beetje en vandaag was ze ook weg, en nu 's avonds weer. Morgen op de dag is ze ook weg. En die avond ben ik weer weg. Met andere woorden: we lopen elkaar nu steeds mis. En het is nu zo erg dat ik haar mis. Ik mis de gesprekken die voeren de manier hoe ze tegen me praat over haar problemen die ik dan weer tracht te laten 'verdwijnen'. En de smsjes die ze heel vaak stuurde.
Graag had ik nu met haar willen chatten over van alles en nog wat. Want ik mis het op dit moment eeenorm!
'k ben gewoon bang dat ze haar problemen ontwijkt en/of opkropt. Dit zou niet goed zijn, ook ben ik enorm bang dat ze er door zal bezwijken...en misschien wel vanalles in haar hoofd gaat halen.

Ach, 'k wilde dit gewoon even kwijt zonder een eigenlijke reden. Misschien zoek ik herkenning, al krijg ik haar daar nu niet mee achter de pc...

BCK-

p.s. in iedergeval bedankt voor het lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2002, 22:40
Verwijderd
...i understand ye...

helemaal nie zo raar eigelijk, ik heb het vaak genoeg dat ik gesprekke met mense mis die ik (voor het grootste deel) over internet ken... sommige daarvan zie ik soms wel, maar lang niet altijd... een vriendin woont maar 10km verder (vind ik weinig, want ik ben er zo, is maar kleine afstand voor mij) maar zie ik tog bijna nooit en in de vakantie gaat ze ook 6 weken weg... kga haar dus hard misse, ook die gesprekke
en ja, met haar 'problemen' kan ik verder ook nie helpe, dat moet je zelf oplosse

latazz
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 09:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb het ook wel eens, dat ik vaak met iemand chat en als dat ff minder wordt dat ik die gene dan ga missen...

maar ja, meestal komt dat wel weer goed. k weet ook niet wat je eraan moet doen. misschien moeten jullie eens een keer meeten?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 14:46
_koetje_
_koetje_ is offline
ik mis m'n vriend op msn ook!je kon er alles tegen zeggen.voor dat ie wegging (want das voor tot oktober dat ie er nie meer op kwam)gaf ie me z'n adres...als je ook haar adres zou hebben dan zou ik schrijven!!!als ge haar nie kwijt wil...hou hoe dan ook met haar contact!!!
just do what you want to do!

*beu* -xxx-
Reageren

Regels voor berichten