Ai, heel raar misschien eigenlijk....
Een paar maanden geleden heb ik een meisje ontmoet via het internet, en wel ik mag haar heel graag. We praten heel veel met elkaar, het meest over haar problemen, dit vind ik helemaal niet erg. En ik zal er ook voor haar zij als dat nodig is, maar dit doet er nu even niet toe...het gaat om het volgende:
Heel de week werkt ze zo'n beetje en vandaag was ze ook weg, en nu 's avonds weer. Morgen op de dag is ze ook weg. En die avond ben ik weer weg. Met andere woorden: we lopen elkaar nu steeds mis. En het is nu zo erg dat ik haar mis. Ik mis de gesprekken die voeren de manier hoe ze tegen me praat over haar problemen die ik dan weer tracht te laten 'verdwijnen'. En de smsjes die ze heel vaak stuurde.
Graag had ik nu met haar willen chatten over van alles en nog wat. Want ik mis het op dit moment eeenorm!
'k ben gewoon bang dat ze haar problemen ontwijkt en/of opkropt. Dit zou niet goed zijn, ook ben ik enorm bang dat ze er door zal bezwijken...en misschien wel vanalles in haar hoofd gaat halen.
Ach, 'k wilde dit gewoon even kwijt zonder een eigenlijke reden. Misschien zoek ik herkenning, al krijg ik haar daar nu niet mee achter de pc...
BCK-
p.s. in iedergeval bedankt voor het lezen.
|