![]() |
|
Verwijderd
|
Kent iemand deze zaadjes?
voacanga africana Het schijnt een beetje als shrooms te zijn, maar op erowid kan ik niet veel vinden. Ik vroeg me eigenlijk af of iemand dit hier ooit gedaan had, hoeveel en hoe het was. Ik heb namelijk 3 gram hiervan gekregen.. (ik denk zo'n 50 zaadjes) Ik laat het anders nog wel weten ![]() Info van SeedsOfTheGods: Voacanga africana is a tropical tree, native to West Africa, that grows up to 30 feet tall with glossy foliage. Its flowers are white or yellow. The numerous dark brown seeds of the fruit are embedded in the pulp. West African shamans are said to ingest the rootbark of Voacanga africana as a cerebral stimulant and the seeds for visionary purposes. Usage : crush the seeds put them in water for a few hours and drink it , start low (5 to 10 seeds) and slowly build up the amount. Maar volgens mij kan je ze, net zoals shrooms, ook eten (goed kauwen) Laatst gewijzigd op 11-05-2006 om 18:21. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 12-05-2006 om 10:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach 50 in een keer kan toch wel? ![]() Ik ben shrooms al redelijk gewend.. edit: heb je het wel eens gedaan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
zit te denken aan komend weekend ![]() tips? (behalve porcupine tree opzetten!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|