Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2006, 18:17
Verwijderd
Kent iemand deze zaadjes?

voacanga africana
Het schijnt een beetje als shrooms te zijn, maar op erowid kan ik niet veel vinden.
Ik vroeg me eigenlijk af of iemand dit hier ooit gedaan had, hoeveel en hoe het was.
Ik heb namelijk 3 gram hiervan gekregen.. (ik denk zo'n 50 zaadjes)
Ik laat het anders nog wel weten

Info van SeedsOfTheGods:

Voacanga africana is a tropical tree, native to West Africa, that grows up to 30 feet tall with glossy foliage. Its flowers are white or yellow. The numerous dark brown seeds of the fruit are embedded in the pulp.
West African shamans are said to ingest the rootbark of Voacanga africana as a cerebral stimulant and the seeds for visionary purposes.

Usage :
crush the seeds put them in water for a few hours and drink it , start low (5 to 10 seeds) and slowly build up the amount.

Maar volgens mij kan je ze, net zoals shrooms, ook eten (goed kauwen)

Laatst gewijzigd op 11-05-2006 om 18:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2006, 10:11
My Info
My Info is offline
Citaat:
Gustav schreef op 11-05-2006 @ 19:17 :
Kent iemand deze zaadjes?

voacanga africana
Het schijnt een beetje als shrooms te zijn, maar op erowid kan ik niet veel vinden.
Ik vroeg me eigenlijk af of iemand dit hier ooit gedaan had, hoeveel en hoe het was.
Ik heb namelijk 3 gram hiervan gekregen.. (ik denk zo'n 50 zaadjes)
Ik laat het anders nog wel weten

Info van SeedsOfTheGods:

Voacanga africana is a tropical tree, native to West Africa, that grows up to 30 feet tall with glossy foliage. Its flowers are white or yellow. The numerous dark brown seeds of the fruit are embedded in the pulp.
West African shamans are said to ingest the rootbark of Voacanga africana as a cerebral stimulant and the seeds for visionary purposes.

Usage :
crush the seeds put them in water for a few hours and drink it , start low (5 to 10 seeds) and slowly build up the amount.

Maar volgens mij kan je ze, net zoals shrooms, ook eten (goed kauwen)
Het is een hallucinogeen en lustopwekkende (smart)drug. Om een gemiddelde/milde trip te bereiken neem je 50 zaadjes. Maar wat je zelf al zegt, bouw het eerst langzaam op aangezien je niet weet hoe je erop reageert, maar 5 tot 10 is wel erg weinig. Maar je moet natuurlijk beginnen met de hoeveelheid waar jij je prettig bij voelt.

Laatst gewijzigd op 12-05-2006 om 10:15.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 15:40
Verwijderd
Citaat:
My Info schreef op 12-05-2006 @ 11:11 :
Het is een hallucinogeen en lustopwekkende (smart)drug. Om een gemiddelde/milde trip te bereiken neem je 50 zaadjes. Maar wat je zelf al zegt, bouw het eerst langzaam op aangezien je niet weet hoe je erop reageert, maar 5 tot 10 is wel erg weinig. Maar je moet natuurlijk beginnen met de hoeveelheid waar jij je prettig bij voelt.
ja
ach
50 in een keer kan toch wel?
Ik ben shrooms al redelijk gewend..

edit:
heb je het wel eens gedaan?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 11:16
My Info
My Info is offline
Citaat:
Gustav schreef op 12-05-2006 @ 16:40 :
ja
ach
50 in een keer kan toch wel?
Ik ben shrooms al redelijk gewend..

edit:
heb je het wel eens gedaan?
Nouja, ik heb een tijdje geleden had een vriendin van mij dat mee genomen. Maar ze had maar 50 zaadjes, dus het was 25 p.p. Dus ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik er niet veel van gevoelt/gemerkt heb hoor Maar ik ben wel benieuwd naar je ervaringen, hou me op de hoogte
Oud 15-05-2006, 22:38
Verwijderd
Citaat:
My Info schreef op 13-05-2006 @ 12:16 :
Maar ik ben wel benieuwd naar je ervaringen, hou me op de hoogte
sgoed
zit te denken aan komend weekend
tips?
(behalve porcupine tree opzetten!! )
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 04:45
My Info