![]() |
|
![]() |
veel werkt nog niet
all1 de about me home webmaster resources contact en wie zijn wij van bonisa maar nu kan ik nog makkelijk dingen veranderen http://www27.brinkster.com/jjzd/index2.htm tnx alvast
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
tnx
||
![]() |
Citaat:
die gaat wel echt mooi worden, niet een standaard b-tje inzoomen en draaien maar echt actionscript en nieuwe dingen kan het dan je goedkeuring wegdragen??
|
![]() |
Als we wilden dat de text van een website onleesbaar klein zou worden weergegeven, dan zouden we dat toch standaard in onze browser hebben geprogrammeerd?
Waarschijnlijk is het lettertype al kleiner gemaakt tegen de tijd dat ik hier kwam, maar indien dat niet het geval is, raad ik je echt aan om het niet nog kleiner te maken. Er zijn ook veel mensen met een kleinere monitor, dat zijn ook bezoekers... En de bedoeling van een wegsite is volgens mij om ze weer terug te laten komen... Greetz, DD - Thei |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoeft niet nog kleiner idd ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] pws enquete iemand95 | 4 | 21-10-2012 23:08 | |
Seksualiteit |
Wil je meedoen aan een onderzoek over seksualiteit? Uutrecht | 52 | 22-12-2007 18:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Column: ] Godsdientsvrijheid in de Islam. Hydrogen | 1 | 25-09-2005 14:58 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |