Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2002, 19:54
Guesss17
Guesss17 is offline
Ik wel! Ik heb (jaaaaren geleden) bij een kinderkoor a la Kinderen voor Kinderen gezeten. Zij waren van de VARA, wij van de TROS. Willy B Kids heette dat toen. We tourden door heel Nederland. Altijd uitverkochte zalen. Het geweldigste was in de Jaarbeurs toen. Maar ja. Nu, 6 jaar na dato, schaam ik me dood haha! Zo'n zingend rot-jochie dat ik was..! Iel!
Advertentie
Oud 07-02-2002, 23:25
Tofke_H
Tofke_H is offline
yep...
Bij mij ook al jaaaaaaaaren geleden... Staat nog op video-band. Maar dat was niets met rondtouren ofzo.
Oud 08-02-2002, 13:50
scala
scala is offline
jah bijna elk jaar inmiddels met een dansvoorstelling en ik dans vanaf m'n zesde of soms een klein optreden in de stad ofzo.
verder heb ik 2 jaar trug een jaar lang rondgetourd door nederland(1 weekend om en om)met de musical Merlijn de Tovenaar het en zwaard in de steen! het was echt heel gaaf, leuke voorstelling & gezellig in de bus enzo echt koel om al die theaters te zien. Ben bijvoorbeeld in de Meervaart Amsterdam geweest, in sittard,leeuwarden(waar de vorige avond nog volumia had opgetreden )haarlem, laren et cetera.
Oud 08-02-2002, 18:31
ent00045
ent00045 is offline
mwa zo'n 40 keer per jaar gemiddeld
Oud 09-02-2002, 22:09
Ingemar
Ingemar is offline
Ja, in de Doelen (Rotterdam) best vaak al. En in zalen door heel het land. In de Doelen met verschillende orkesten. Maar dat waren allemaal gecombineerde uitvoeringen, dus dat er een festival of iets anders was op die dag in de Doelen waar wij dan ook bij moesten spelen. En voor de rest wel vaak in zalen waar wij echt voor kwamen, dus geen gecombineerde uitvoering.
(Wij = NJAO = Nationaal Jeugd Accordeon Orkest)
Oud 10-02-2002, 09:17
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Jep! Meegedaan aan het lef-project, (op t.v.)de miesmuizers (in de krant).
Oud 10-02-2002, 15:24
Black Velveteen
Black Velveteen is offline
Ja, 4 keer met een voorstelling van dansen, heb er nog wel een leuke foto van..alleen heb ik geen scanner

En natuurlijk musical groep 8
Oud 12-02-2002, 12:47
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
mja best wel vaak ik ga het niet tellen als je het erg vind.. ik ben nu bezig met een toneelstuk die 22 maart in premiere gaat in cosmic te amsterdam duss..
Oud 13-02-2002, 22:36
crazy_lovergirl_15
crazy_lovergirl_15 is offline
ja eigenlijk best wel vaak als ik er zo over nadenk ik heb aan 9 playbackschows meegdaan, 1 soundmixschow op tv ik schaamde me kapot, ik heb in kinderen voor kinderen gezongen voor diegene die het kenen op cd 15 zing ik mijn grote zus van 17, en met dansen wat ik al vanaf 6 jaar ofzo doe elke maand of 2 maanden ik vind da echt een kich mensen eerst jezelf zitten op te fokken van ik kan het niet en het lukt niet en dan het podium op vet!!!!!!!!!!!!!
laats voor 2000 mensen (dansen) in het beursgebouw van eindhoven.
je moet het echt allemaal een keer doen.
groetjes nikki
Oud 17-02-2002, 20:50
SevenLayersDeep
SevenLayersDeep is offline
jah, kep een x meegedaan met een playbackshow, en toen werd ik eerste (kdee btw garbage)
Oud 18-02-2002, 18:22
Rian-x-
Rian-x- is offline
ikkuh heb toch al best vaak opgetreden. iig 2x per jaar met jazzdance, een stuk of 12 x per jaar met twirlen en dan nog soms zingen.... -x-
Oud 21-02-2002, 19:56
Ska-nne
Ska-nne is offline
Bij de dropkick murphy's werd ik het podium opgetrokken om daar te gaan dansen, maar dat was het ook wel

Oud 22-02-2002, 00:10
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Ska-nne schreef:
Bij de dropkick murphy's werd ik het podium opgetrokken om daar te gaan dansen, maar dat was het ook wel
heheheh koel
Oud 22-02-2002, 16:47
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
ja vaak
Oud 22-02-2002, 20:06
Verwijderd
Zit bij jeugdtheater Hofplein en t is geweldig , we hebben met Danse Jochie danse (over bokser bep van klaveren) in t nieuwe Luxor gestaan en dat was echt geweldig!

ps " hoe kan ik nou verliefd zijn, kweet niet eens wat of dat is, ik weet alleen dat ik m nu al mis!!!"
dat liedje is echt 1 van mn favo's van kinderen voor kinderen! (van mijn tijd dan he (laat ik zeggen 12 tot 4 jaar geleden))
Oud 25-02-2002, 21:54
battlestar
battlestar is offline
jup, tijdens schoolvoorstellingen en heeeeeeeeeeel vroeger toen ik bij volksdansen zat
Oud 26-02-2002, 18:25
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
nee

(ik weet het, zinloos, maar weer een deelforum erbij waar ik op gepost heb )
Oud 27-02-2002, 00:18
Nena21
Nena21 is offline
Yup,tenminste als een schooltoneelstuk ook mee telt
Ik moest toen nog wel zingen ook,wat verschrikkelijk!Want ik kan niet zingen!
Maar verder...hmm niet dat ik weet
Oud 01-03-2002, 19:14
Bluesummers
Bluesummers is offline
ja, met het toneelstuk op de lage school 3 keer, een keer met een toneelstuk toen ik in de 2e zat(ik was een bakkersvrouw die lijp van paarden was ), een keer in de 3e weer(speelde ik een rextrix met zweepje en leren pakje ), datzelfde jaar met een schoolfestival, opende ik het met een trompet nummer en datzelfde jaar op school dansen bij de modeshow. en dan reken ik al die keren optreden met het orkest(nie van school) niet mee..
Oud 01-03-2002, 20:42
sientje
sientje is offline
ik vorige week nog...ik speel in een bandje...maat het ging niet zo heel goed !

Oud 02-03-2002, 17:51
Günther
Günther is offline
ik moet maandag en dinsdag optreden in Hengelo (gewoon in school) en 12 april in enschede en misschien keertje in maastricht toneel
Oud 02-03-2002, 18:34
jenny13
jenny13 is offline
niet zo beroemd allemaal
maar gewoon op school stuk of 5 keertjes...
Niet op deze school trouwens
Oud 06-03-2002, 13:44
Verwijderd
treed afentoe op met me band...heb ook op een koor gezeten(avro kinderkoor) ginge we ook regelmatig mee optreden(ook een keer voor koningin wieee )
Oud 06-03-2002, 14:35
Neo Hippie
Neo Hippie is offline
Heb vorige week een soort school talenten jacht gewonnen met het bandje waarin ik speel.Voor het eerst dat ik muziek speelde voor een man of +300. Zeker het mooiste wat ik ooit heb gedaan. De 15e maart speel ik op een school in eindhoven voor een soort landelijke schoolcompetitie. Ik heb zo fucking veel zin want er is serieus weing beter dan op het podium staan.

Kus
Oud 06-03-2002, 16:51
sunnevot
sunnevot is offline
Als de schoolmusical van groep 8 ook meeteld? Ja, dan heb ik op een podium gestaan.
Oud 06-03-2002, 18:36
Djazz
Djazz is offline
best vaak.

Ik speel in een Bigband en treed toch zeker wel 15 keer per jaar op.
Mijn coolste optreden tot nu toe was in Vredenburg samen met een andere Bigband en het Metropool orkest.
Oud 08-03-2002, 18:11
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ja ik zat op een koor
dus 6x per jaar
Oud 08-03-2002, 19:52
marla85
marla85 is offline
jep..in de doelen, 3 x
Oud 09-03-2002, 16:45
Madgirl
Madgirl is offline
Citaat:
ent00045 schreef:
mwa zo'n 40 keer per jaar gemiddeld
40?
Oud 09-03-2002, 16:47
Madgirl
Madgirl is offline
Zelf heb ik ook een paar jaar op toneel gezeten, dus ook uitvoeringen gehad Maar nie echt veel bijzonders verder..
Oud 11-03-2002, 16:41
Spirit
Spirit is offline
ja...en donderdag weer ga ik optreden op school
Oud 11-03-2002, 18:59
vakje27
vakje27 is offline
Jaah! Afgelopen zaterdag, moest ik optreden met mijn band! En de week ervoor ook! Het geeft echt een enorme kick als het lekker gaat, en als het publiek het waardeert!
Ik heb nu in totaal denk ik zo´n 20/25 keer opgetreden.
En ik heb ook een keer bij een poëzieavond op het podium gestaan, en dat vond ik dus wel erg eng Het publiek bestond uit allemaal van die quasi-kunstenaars, en daar stond ik, die af en toe eens een gedichtje schrijf, voor hun mijn schrijfseltjes op te dragen, in mijn uppie..ik stond te trillen op mijn benen
Dan heb ik toch liever dat ik veilig achter mijn drumstel verscholen samen met de rest van mijn band op het podium sta
Oud 12-03-2002, 18:45
girlspider
girlspider is offline
Vroeger eens een stom liedje voor school gezongen, zonder instrumenten (enkel met vriendin of 2 ) gezongen op een podium, best wel stom eigenlijk
Maar meestal als ik op podium sta is het om het één of ander voor te dragen op zo'n poëzie-avonden of zoiets. Zingen is niet aan mij besteed

xxx
Oud 13-03-2002, 09:02
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik speel al een jaar of 6 toneel dus ja, al heel vaak Sinds een tijdje zing ik ook en dus heb ik de afgelopen 2 maanden daarmee ook al 3x opgetreden. Gisteren had ik weer een zangoptreden en vanavond een voorstelling op school. (presentatie van ons profielwerkstuk in de vorm van een toneelstuk ) Echt heel gaaf allemaal!!
Oud 13-03-2002, 20:24
roosjuh
roosjuh is offline
gister nog. gedanst op school.
Oud 13-03-2002, 20:31
Verwijderd
18 april weer
Oud 15-03-2002, 15:38
Janicha
Janicha is offline
Ikke doe toneel= vaak optreden, op toneel
Oud 16-03-2002, 10:42
valentje
valentje is offline
jah 1 keer per jaar met onze dansgroep
veeeeel te weinig na myn goesting!!!
Oud 18-03-2002, 15:23
*Floortje*
*Floortje* is offline
Ja, vaak Met musical, zingen, toneel en dansen
Oud 21-03-2002, 21:46
Oen
Oen is offline
Ik heb op het podium gehuppeld in een uitvoering in de stadsschouwburg Heerlen.
Verder heb ik daar nog gezongen in het koor,
Oud 22-03-2002, 10:49
Verwijderd
ik heb in het kruithuis (3 jaar geleden) opgetreden met een toneelvoorstelling was erg leuk

Oud 22-03-2002, 11:56
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
ja, natuurlijk op school maar ook met dansen (klassiek ballet, en een mixje van jazz, street en show) en zingen. maar dat zingen vooral op school.
Oud 28-03-2002, 22:41
klootzak2001
klootzak2001 is offline
meerdere malen blijft leuk zeker als het plubliek een beetje uit zijn dak gaat
Oud 29-03-2002, 15:40
Krayzie
Krayzie is offline
Kun je niet beter vragen, wie er nog nooit op het podium heeft gestaan??

Ik heb bij 3 school musicals, bij jeugd theater hofplein, heel vaak, met zang en met blokfuit en piano gedoe!
Oud 29-03-2002, 17:40
sjoemie
sjoemie is offline
ik heb op de basischool twee keer een musical gehad en op deze school een keer een jaarsluiting. ow jah... toen ik klein was zat ik op ballet...
Oud 31-03-2002, 19:59
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
haha..... ik hep wellus met een operette meegedaan.als sigeunermeisje ....en moesten allemaal liedjes zingen....in het duits ik was toen 11 ofzow...leuk wel
Oud 03-04-2002, 08:21
Anne
Anne is offline
Gisteravond nog. Eindexamen Drama voor ongeveer 150 mensen. Maar het ging heel erg goed, ik kreeg daarna alleen maar positieve reacties en het was (ondanks de zenuwen) heel leuk om te doen!

PS: Geslaagd ben ik zeker voor Drama
Oud 03-04-2002, 11:15
X-Ray
X-Ray is offline
Ik ga 1 Juni optreden als cabratier in Nighttown bij Kunstbende. Ik ga in die week ook nog eens optreden met een cabaretgroep.

In groep 8 speelde ik de hoofdrol in een stukje toneel van school.

In de 4de speelde ik mee in een toneelstuk van school en speelde ik cabaret voor het eindexamen van school.

vorig jaar heb ik in de schouwburg opgetreden met mijn cabaretgroep.

En waarom ben ik dan nog steeds iedere keer zenuwachtig als ik ga optreden ????
Oud 05-04-2002, 10:58
sanguis
sanguis is offline
jaja met ons jeugdkoor gingen we wel regelmatig ergens heen, maar dat was meestal niet meer dan 25km ver weg..
en schooltoneel natuurlijk.. maar ook het plaatstelijk amateurtoneel afgelopen zomer..

zou eigenlijk meedoen deze zomer met de musical 'sound of music' in de steengroeve in winterswijk (met o.a. ernst daniel smit), maar ze waren vergeten een vergunning te regelen en nu wordt het uitgesteld of gaat het helemaal niet door

nou ja, life goes on
Oud 05-04-2002, 11:00
sanguis
sanguis is offline
owja.. met de harmonie ook nog.. we zijn nederlands kampioen geworden een maandje geleden

Regels voor berichten