Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk zou ik het ook niet leuk vinden als mijn vriend er twee maanden weg ging, maar om het daar nou om uit te maken vind ik te ver gaan. Ik zou gaan. Je zegt wel dat het hoogstwaarschijnlijk niet doorgaat, maar ik zou juist alles op alles zetten om te zorgen dat het doorgaat. Dit is een droom van je en je hebt de kans ook nog om hem waar te maken! Doen juist, een kans die niet veel mensen hebben. Ik denk zelf dat als je een relatie hebt, je partner je moet motiveren en stimuleren om je dromen waar te maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En alsjeblieft, verval niet in het uitschelden van m'n vriendin. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat ze je gewoon hier wil houden, en dat dit een dreigement is. volgens mij zit je redelijk hard onder de plak. Je schrijft dat het 'beangstigend" voor je is dat zij het zou uitmaken. Dit weet zij, en daarom kan ze ook zulke dreigementen maken. Ergens in het verleden heb je haar te vaak haar zin gegeven en ben je een slag te lief voor haar geweest, anders zou ze braaf twee maanden wachten zonder zulke dreigementen te maken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zelf zou ze niet zo lang weg gaan zei ze omdat ze niet wil dat ik haar ga missen, wat misschien niet klopt maar ook wel weer lief is. Zolang ze snapt dat ik wel op reis wil is het goed. En op de offtopic reactie: afgelopen zomer ben ik zonder geld en tent op reis geweest voor m'n profielwerkstuk. Het was de mooiste ervaring uit heel mijn leven, ik heb in elf dagen negen landen gezien (ben tot in Kroatië gekomen) en had aan het eind van de rit zelfs 20 euro. M'n ouders vertrouwen me en weten ook dat ik verantwoordelijk genoeg ben. Als de Russische ambassade me liften sterk afraadt zal ik ook nooit gaan. Wat mij betreft kan het topic hiermee dicht? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou sorry, maar dan vind ik haar nog steeds erg egoïstisch. Dreigen met uitmaken omdat je je zin niet krijgt is tamelijk zielig.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vind jij dat het forum beruchte forummers nodig heeft? Xerxes | 209 | 16-09-2010 09:49 | |
Seksualiteit |
Seksualiteit na incest of ander misbruik Steleto | 22 | 29-06-2006 22:24 | |
Liefde & Relatie |
Veel in het buitenland zijn blurred | 36 | 11-03-2006 12:09 | |
Liefde & Relatie |
Ik ga op stage naar Ierland voor 10 maanden. Wat te doen met mijn vriendje? alanis | 54 | 24-05-2005 23:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
problemen xeen | 36 | 19-11-2004 10:14 | |
Liefde & Relatie |
Zes maand Curacao God's Lemonade | 16 | 02-10-2004 21:13 |