Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2002, 09:07
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik wil graag een broadband lijn, maar de keuze is niet ruim. Wannabe kan, maar die wil ikniet, en mxstream kan niet.

Nu heb ik gevonden dat Cistron wel adsl bij mij kan installeren.

Heeft iemand ervaring met Cistron? Service, werking, snelheden, etc? Ik wil graag een beetje 'uit ervaring' horen voordat ik bestel, maar kan niet zoveel over ze vinden.

Anyone?
Oud 15-02-2002, 09:34
Chimera
Chimera is offline
Cistron is maar in heel weinig plaatsen beschikbaar, dus je zult weinig mensen horen die 't al hebben. Hoor er op de ADSL groepen voornamelijk positieve geluiden over.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 10:28
Verwijderd
Yup, men is vrij positief over Cistron.

Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 12:58
]{ing
]{ing is offline
Snelste ADSL provider van Nederland volgens velen (op Tweakers.net)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 13:54
MaakUt
MaakUt is offline
cistron is failliet tog.. owja, cistron broadband gaat door.
Oud 15-02-2002, 14:07
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
cistron is failliet tog.. owja, cistron broadband gaat door.

ze zij niet meer failliet
beetje vaag, t bestaat nog gewoon, ze zijn ook snel en ook goed!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 14:49
The Fox
The Fox is offline
hmmja, hier hebben we het, maar voor 7.8 Mbit/s vind ik €99 toch een beetje veel
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:43
Unexplained
Unexplained is offline
Zowel de telecom-poot als Cistron-beheer zijn failliet.
Lijkt mij niet zinnig om een verbinding via Cistron te nemen.

Kijk lieven naar de alternatieven op http://www.adslmetacrawler.com
Oud 16-02-2002, 15:02
Dark Angel
Dark Angel is offline
Alleen Cistron en 'LaDot' (whatever that may be)

Ik dacht dat een ander onderdeel van Cistron failliet was?
Oud 16-02-2002, 15:32
DEChengst
DEChengst is offline
Over Cistron ADSL kan ik niet oordelen, maar ik heb er alleen maar positieve geluiden over gehoord. De onderdelen die failiet zijn gegaan hebben geen enkele relatie met het huidige Cistron Broadband, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Ik heb zelf bijna een jaar een dial-up account gehad bij Cistron. Met dit account heb ik eigenlijk nooit problemen gehad. Om precies te zijn heb ik 1 keer problemen gehad toen er een denial-of-service attack richting Cistron was. Dit werd keurig netjes binnen een uur of 2 opgelost. Wat mij betreft hoort Cistron, als provider dus tot de absolute top.

Het enige dat ik niet perfect vind is de newserver voor de binaries. Hoewel alles compleet is, is de retentie tijd erg kort. Dit is echter al wel een jaar geleden, dus misschien is dat tegenwoordig een stuk beter.

XS4ALL is momenteel bezig met een proef om, net zoals Cistron, ADSL via BBNED te gaan leveren. Omdat XS4ALL natuurlijk ook een top provider is, zou ik even afwachten wat dit gaat worden. XS4ALL heeft namelijk als voordeel dat hun nieuwsservers tot de beste van de wereld behoren

Zowel Cistron als XS4ALL geven hun ADSL nieuwsgroepen door naar buiten. Dus ik zou gewoon beide nieuwsgroepen in de gaten houden, en dan over een paar maanden besluiten voor welke provider ik ga.

-Desecrator
Oud 16-02-2002, 16:39
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ik wil graag een broadband lijn, maar de keuze is niet ruim. Wannabe kan, maar die wil ikniet, en mxstream kan niet.

Nu heb ik gevonden dat Cistron wel adsl bij mij kan installeren.

Heeft iemand ervaring met Cistron? Service, werking, snelheden, etc? Ik wil graag een beetje 'uit ervaring' horen voordat ik bestel, maar kan niet zoveel over ze vinden.

Anyone?

Probeer anders Eweka eens - www.eweka.nl errug goedkoop en waarschijnlijk ook bij jou leverbaar.
Cintron maakr namelijk gebruik van zijn eigen netwerk en bbnet. het grotste nadeel van cistron is de datalimiet.
wat je ook kan doen als je tot mei geduld hebt en eweka bij jou leverbaar is is op xs4all wachten.
Heb nu kpn nixstream via xs4all en bevalt me los van kpn prima.

Groetjes

Edwin
Reageren

Regels voor berichten