Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2006, 18:46
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Voor mijn msn gebruik ik een hotmail adres, maar ik begin het geouwehoer van al die spam op m'n hotmail adres een beetje zat te worden. Hoe kan ik met mijn Gmail adres msn gebruiken? Heb een beetje zitten puzzelen, maar kwam er nog niet echt uit.
Iemand advies?
Oud 09-01-2006, 18:47
M@rco
M@rco is offline
www.passport.com

Oud 09-01-2006, 18:52
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Merci. Nu ben ik niet zo heel handig met dit soort dingen.

"Gebruik een e-mailadres dat u al hebt
U kunt elk bestaand e-mailadres van uw e-mailprovider gebruiken voor de combinatie van e-mailadres en wachtwoord voor Passport Network. Vervolgens kunt u zich met die combinatie aanmelden bij elke site van Passport Network.

Gebruik een e-mailadres van MSN of Hotmail of een adres dat is gekoppeld aan een MSN Personal Address om toegang te krijgen tot e-mail op www.hotmail.com."

Kan ik dit doen zonder mijn hotmail te verliezen??
Oud 09-01-2006, 18:56
J-roenn
J-roenn is offline
Jah, je hoeft m niet eens op te geven.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 19:06
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Omg. ik voel me echt onhandig momenteel. Ik heb alles aangevraagd, alles is in orde, kan met mijn gmail adres op msn aanmelden. Nu heb ik nog 1 vraagje; achter mijn nickname (dat nu nog mijn emailadres bevat) staat: E-mail adres is niet gecontroleerd. Dit zorgt ervoor dat ik ook niet mijn nickname kan veranderen. Hoe zorg ik dat het email adres wel gecontroleerd is?
Oud 09-01-2006, 19:26
Kali
Kali is offline
Check je Gmail mail eens, je moet daar ergens een linkje aanklikken en dan werkt het wel.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 06:42
freyk
freyk is offline
Offtopic: Wat misschien een beetje helpt om minder spam te 'ontdekken' in je hotmail box, is het zo in te stellen dat mail van mensen die niet in je lijst staan in je ongewenste map komen.

Laatst gewijzigd op 10-01-2006 om 13:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten