![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
darmen wel |
![]() |
|
Waarom heeft iedereen het over afvallen ivm een lintworm als hier toch duidelijk staat: 'Dat mensen door een lintworm zouden vermageren is een fabeltje; behalve wat vage maagdarmklachten merkt men het over het algemeen helemaal niet, behalve als de proglottiden van de worm met de ontlasting naar buiten komen.'
Het lijkt me eerder dat het een spoelworm was dan een lintworm, die komt niet zomaar uit je neus gekropen. Maar: als je de worm nog hebt bewaar 'm dan dan kunnen ze hem misschien onderzoeken en daardoor misschien haar klachten verklaren. In ieder geval: zsm naar de dokter lijkt me.
||
Citaat:
![]() Ik snap niet dat je moeder niet naar de dokter is geweest of nu wil, ik had echt in paniek bij de dokter gezeten als er een worm uit mijn neus was gekomen ![]() Ik denk niet dat het een 'standaard' worm als een lint- of spoelworm is, het lijkt me eerder een parasiet ofzo. Maar goed, ik heb er 0.0 verstand van, dus de dokter is de enige optie. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb ook even gezocht, spoelwormen hoeven (zoals ook ik dacht) niet altijd wit te zijn maar kunnen ook bruin zijn en op een regenworm lijken.
Heb er een foto bij gedaan maar dan via een link want hij is niet voor zwakke magen ![]() Spoelworm foto (van een kluwe)
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zou toch maar naar de dokter gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Best ranzig. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als het eentje van 12cm ongeveer was en rond dan was het een ascaris ascaris, die din in principe niets verkeerd, dus dat zal het wel niet geweest zijn, of ze moet er al heel lang mee zitten. voor de rest is mijn parate kennis aan parasitaire wormen niet zo uitgebreid meer. hem bewaren is inderdaad een goed idee, dan weten ze meteen waaraan het ligt.
Laatst gewijzigd op 23-01-2006 om 14:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://www.organicnutrition.co.uk/im...e-hookworm.gif
Omg dus dit ehh ding kwam haar neus uit? ![]() @Sketch - Misschien zijn er verschillende soorten? Als je op google onder "Hookworm" (engelse naam) zoekt, vind je ook plaatjes van wormen ong. net zo groot als die spoelwormen ..
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|