Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2005, 19:07
evanescence
evanescence is offline
Ik ga dus samen met mijn vriendje op vakantie en het ligt aan de zee.... ik bedacht me: we gaan natuurlijk samen de zee in, maar wat moet je met je geld?

in een porto doen zonder pinpas enzo, gewoon wat cash meenemen en dan begraven onder je handdoek, maar dat zullen de meeste 'jatters' toch wel weten?

wat doe jij met je geld als je met zn 2en bent en samen gaat zwemmen?
Oud 14-07-2005, 19:11
Verwijderd
Begraven onder je handdoek?

Gewoon maar weinig meenemen en gewoon in je tas doen? Als je dan drinken gaat halen, laat het dan een persoon doen. Ga je samen zwemmen dan laat je het gewoon bij je handdoek.
Die paar euro die je dan meeneemt zullen ze nou niet zo heel snel jatten, anders is het toch maar een paar euro.
Oud 14-07-2005, 19:54
Verwijderd
Eigenlijk neem ik niets mee, of anders gewoon een paar euro. Daar gaat echt niemand mee vandoor. Ik neem aan dat je niet uren lang in de zee zit. Het is gewoon een kwestie van je spulen een beetje in de gaten houden.
Ik laat het gewoon in mn tas zitten iig.
Oud 14-07-2005, 20:38
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Helemaal onderin je tas en die begraven in een grote kuil in het strand en daar je handop op leggen.

Of PP haar tips opvolgen.
Oud 14-07-2005, 21:30
snoopy
snoopy is offline
ehm... ik laat t altijd gewoon in m'n tas zitten...
maar ik zal wel heel ouderwets zijn
Oud 15-07-2005, 08:47
cyntha
cyntha is offline
Ik laat het ook gewoon in mijn tas zitten. Ik neem altijd maar een euro of 5 a 10 mee, als ze dat jatten is het jammer..
Oud 15-07-2005, 09:21
Verwijderd
Je zou ook, ontzettend ouderwets, een soort tasje of buideltje om je nek oid kunnen doen met muntgeld dat nat mag worden. Dat kan je dan gewoon de zee mee innemen en het blijft wel bij je. Het zelfde kan je doen door je sleutel aan een keycoard te hangen als je de zee ingaat.
Oud 15-07-2005, 11:36
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-07-2005 @ 22:30 :
ehm... ik laat t altijd gewoon in m'n tas zitten...
maar ik zal wel heel ouderwets zijn
Ik stiekem ook, maar niemand die daar zoekt, want niemand doet dat meer.
Oud 15-07-2005, 12:11
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Daar hadden wij ook last van, maar dan zaten we nog met de sleutel van het appartement. Ik dee die gewoon in me schoen en we namen niet veel geld mee. In ieder geval losgeld.
Oud 15-07-2005, 23:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
In mijn tas laten, wel natuurlijk onder wat andere spullen en over de tas een handdoek leggen of zo.
Oud 16-07-2005, 17:47
Mestkever
Mestkever is offline
Een waterdichter koker om je nek met het geld.
Oud 16-07-2005, 17:51
Verwijderd
Lekker handig zo'n koker om je nek of zo'n tasje als je op het strand ligt en wie weet ook wel wilt/gaat zwemmen...en het staat ook zo geweldig... Laat je vriendje dan desnoods een zwembroek met zo'n zakje aan de binnenkant kopen en doe daar wat muntgeld in oid.

Zelf neem ik gewoon niet te veel mee en stop dat gewoon ergens onder in m'n tas (of in m'n broekzak en die onder in de tas).
Oud 16-07-2005, 18:55
Phie.
Phie. is offline
Dat probleem heb ik ook. Alleen wij zitten ook nog eens in een tent en daar laat je niet je paspoorten en camera ed de hele dag inliggen. Zit je daar weer mee op het strand.
Oud 16-07-2005, 21:40
Verwijderd
Of.... gewoon even aan de mensen naast je vragen of ze even op je spullen willen letten wanneer je het water ingaat
Oud 16-07-2005, 22:47
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Of je hebt een beetje vertrouwen in de mensen.
Oud 16-07-2005, 23:21
Sithan
Sithan is offline
Ik ga er gewoon rustig mee zwemmen, heb een of andere achterzak met klittenband sluiting en dat werkt altijd prima (geen munten natuurlijk)...volges mij hebben de meeste zwembroeken dat wel, dus kan je vriendje het niet bewaren?
Oud 17-07-2005, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 17-07-2005 @ 00:21 :
heb een of andere achterzak met klittenband sluiting en dat werkt altijd prima (geen munten natuurlijk)
Wat stop je er dan in? Papiergeld? En daar ga je dan mee zwemmen?
Oud 17-07-2005, 20:52
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-07-2005 @ 08:28 :
Wat stop je er dan in? Papiergeld? En daar ga je dan mee zwemmen?
Ja, in turkije is dat extreem handig want daar hadden (nu niet meer) ze alleen maar briefgeld...en dat is nadien net zo geldig als voordat je het water in stapt. Droogt toch wel weer op.
Oud 17-07-2005, 23:23
vrijgezel
vrijgezel is offline
ik nam gewoon een paar euro`s mee tis niet handig om je pinpas enzo mee te nemen en die paar euro`s deed ik gewoon in mijn tas..
Oud 08-08-2005, 18:02
Adrenaline
Adrenaline is offline
in mijn schoenen...of in de Iskin ( en ja ik draag gewoon schoenen naar het strand)
Oud 08-08-2005, 18:26
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 08-08-2005 @ 19:02 :
in mijn schoenen...of in de Iskin ( en ja ik draag gewoon schoenen naar het strand)
En je zwemt ook met je schoenen aan?
Oud 08-08-2005, 19:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Phie. schreef op 16-07-2005 @ 19:55 :
Dat probleem heb ik ook. Alleen wij zitten ook nog eens in een tent en daar laat je niet je paspoorten en camera ed de hele dag inliggen. Zit je daar weer mee op het strand.
Geef je paspoorten dan gewoon af aan de recpetie en neem verder niet al te veel waardevolle spullen mee naar de camping of huur een kluisje.
Oud 11-08-2005, 13:00
Evaatje
Evaatje is offline
Niet al te veel geld meenemen en verder: niet druk om maken.. ga evt tussen de gezinnen zitten, d'r zijn zo veel mensen op het strand, die houden heus wel een oogje in het zeil.. en anders maar niet..
Oud 11-08-2005, 22:29
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik stop het altijd gewoon in mijn tas, maar dat is meestal toch niet veel geld. Je kunt immers bij stranden ook niet teveel kopen.
Oud 10-09-2005, 16:08
Roos
Roos is offline
Gewoon onderin je tas en dan gooi je je handdoek over je tas heen. Natuurlijk ziet dan iedereen dat er een tas onder ligt, maar de tas is dan minder bereikbaar.

En als je ff drinken gaat halen, kun je toch vragen of iemand even 2 minuutjes op je tas wilt letten?
Oud 10-09-2005, 22:15
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik was in Frankrijk blijkbaar nogal goed van vertrouwen want ik had behoorlijk wat geld in mn portemonnee en ik liet het zo liggen, een beetje verscholen onder mn handdoek.

ik vind het altijd zo stom als iemand 'bij de spullen moet blijven'
Oud 11-09-2005, 09:19
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 10-09-2005 @ 23:15 :
ik vind het altijd zo stom als iemand 'bij de spullen moet blijven'
Ik ook. Tenzij je niet van zwemmen oid houd...

Ik neem nooit veel mee en stop het meestal gewoon in m'n tas. Dit jaar zat ik op een extreem rustig strand, dus daar heb ik me er absoluut niet druk over gemaakt.
Oud 11-09-2005, 11:59
JCG
JCG is offline
Aan die duitser naast je vragen of ze een kuil willen graven waarin je je geld kan verstoppen
Oud 27-09-2005, 07:40
mcflem
mcflem is offline
Vroeger had je van die waterdichte kokers.
Oud 07-10-2005, 10:46
Bravo
Bravo is offline
Hmm, ik neem altijd maar weinig mee. Sowieso niet m'n hele portomonnee dus is er minder risico. En mochten ze die 20e jatten, tja dan heb ik pech. Maar er is op zo'n strand ook wel sociale controle dus als mensen zien dat je wegbent en dat iemand anders langsloopt en gaat zoeken, dan valt dat wel op.
Oud 07-10-2005, 22:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 16-07-2005 @ 22:40 :
Of.... gewoon even aan de mensen naast je vragen of ze even op je spullen willen letten wanneer je het water ingaat
Lol, aan een brede kerel vragen of-ie iedereen die aan die spullen komt even te pakken neemt en dan je maten even je telefoon of iets dergelijks laten halen.

OT: Ik kom sowieso vrijwel nooit op het strand, dit jaar 1x geweest maar als ik er kom neem ik nooit veel geld mee en probeer belangrijke documenten thuis te laten.
Oud 19-10-2005, 22:09
Skilly
Skilly is offline
Ik hou niet van zwemmen dus bij het strand zul je me niet echt vinden. Maar als ik toch ga neem ik wel geld maar enkele munten. DIe stop ik dan in een shipskoker (natuurlijk lege) of schoen.
Oud 05-11-2005, 19:05
Missy
Missy is offline
Als ik naar 't strand ga, neem ik meestal maar een paar euro mee; voor het geval het gestolen wordt. Meestal verstop ik het dan ergens in me spullen, zoals de meeste!
Oud 12-11-2005, 11:47
Verwijderd
Op vakantie in Kroatie deden we alle waardevolle spullen in 1 rugzak (achter laten in de tent was namelijk ook niet echt verstandig ... ) en omstebeurte bleef er iemand bij.
Oud 18-11-2005, 22:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend en ik nemen dan ook meestal maar een paar euro mee en verstopten dat onder onze handdoek, boekjes ed... En volgens mij jatten ze niet veel op het strand. Ik nam ook nooit mn digitale camera mee naar het strand.
Oud 21-11-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
*~Angel~* schreef op 15-07-2005 @ 13:11 :
Daar hadden wij ook last van, maar dan zaten we nog met de sleutel van het appartement. Ik dee die gewoon in me schoen en we namen niet veel geld mee. In ieder geval losgeld.
Voor als je ontvoerd werd?
Oud 01-12-2005, 19:57
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 21-11-2005 @ 20:04 :
Voor als je ontvoerd werd?
Oud 05-12-2005, 08:29
Quay
Quay is offline
in mijn slippers en dan handdoek eroverheen
Oud 18-12-2005, 16:10
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 16-07-2005 @ 23:47 :
Of je hebt een beetje vertrouwen in de mensen.
\

niet iedereen op het strand wordt beroofd

en inderdaa, zoals zovelen hierboven al zeiden: belangrijke dingen gewoon achterlaten op je kamer/appartement oid, en gewoon een klein bedrag meenemen. Jammer als ze het jatten... maar geen ramp. Sleutels kan je vaak wel afgeven bij een receptie, en anders doe je die gewoon in je schoen/sok/tas.
Oud 07-01-2006, 10:03
supernova
supernova is offline
als je nou heel bang bent dat iemand het jat en dat wil je niet: neem alleen muntgeld mee, stop het in een klein plastic dingetje en neem het mee zwemmen. zo'n plastic portemoonneetje dat je gewoon aan je bikini kan maken of om je pols hangen. als je écht wilt dat het niet weg is als je terug komt.

anders: gewoon bij je spullen laten liggen, en dan niet direct in het zicht. er zijn genoeg domme mensen op het strand die hun mp3's, creditcards e.d gewoon open en bloot laten liggen, dan wordt dat gejat, en jouw E5,75 niet
Oud 08-01-2006, 07:36
D
D is offline
Die laat ik thuis, gewoon wat geld meenemen.
Oud 09-01-2006, 11:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik raak het altijd kwijt.
Oud 09-01-2006, 14:46
Naru
Naru is offline
ga all inclusive, gratis drankjes op het strand
Oud 10-01-2006, 23:46
Wammus
Wammus is offline
Als ik naar het strand ga neem ik over het algemeen zo weinig mogelijk waardevolle spullen mee. Portemonai en shit flikker ik altijd gewoon in m'n tas en dan m'n kleren erbovenop. Soms laat ik m nog wel eens achteloos op m'n handoek slingeren en het is echt nog NOOIT fout gegaan. Mocht dit wel een keer gebeuren dan heb ik pech. Ik ben overigens wel vrij goed van vertrouwen.
Oud 02-02-2006, 12:57
Verwijderd
Wat doe ik met mijn geld op het strand? Ik bied lekkere chickies wat te drinken aan, want dat is het enige waarvoor ze je nemen: geld!
Het is me hiermee alleen nog niet gelukt een vaste relatie te krijgen, overigens ga ik dit jaar niet op vakantie, noch naar het strand, zoals jullie misschien wel weten (zie zojuist geopende topic).
Oud 09-04-2006, 18:21
Stevill
Stevill is offline
Papiergeld in een zip lock zakje op de man en muntgeld los in de tas.
Oud 10-04-2006, 12:10
zeep007
zeep007 is offline
ik neem nooit veel geld mee naar het strand. EN ik heb een badhandoek met een "geheim" zakje erin, waar je het geld in doet.
Volgens mij nemen mensen geen hele handoeken mee, heb geleerd het nooit in een tas te doen.
verder in een boek, of in je schoenen.
Oud 14-04-2006, 00:06
Adrenaline
Adrenaline is offline
in mn schoenen...(en ja die heb ik altijd mee )
Oud 17-04-2006, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Adrenaline schreef op 14-04-2006 @ 01:06 :
in mn schoenen...(en ja die heb ik altijd mee )
Oud 24-04-2006, 18:12
MONEY-CAT
MONEY-CAT is offline
begraven onde rme handoek..
en anders op me stoel met daar een handoek overheen..

en anders blijven er altijd een paar mensen liggen hea! haha
Advertentie

Regels voor berichten