Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou toch als eerste geneigd zijn om een ander OS te proberen, Windows ME is echt het meest instabiele OS ooit. Je zou ook nog kunnen proberen om het geheugen te testen met Memtest. En check voor de zekerheid even of er geen rotte elco's op het moederbord zitten, die kunnen ook voor allerlei vreemde problemen zorgen.
|
![]() |
ok, ik kon op die site van m@rco niej echt het verschil zien tussen goede en slechte condensators, vandaar hier maar een paar foto's van t moederboard
Klik en k zal strx effe testen met memtest86 btw die twee uitgepakte bestanden , gewoon naar cd-rom branden met nero ? gewoon Data-ISO ? of moet k speciaal brandprog downen ? Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 16:04. |
![]() |
||
Citaat:
Als je eenmaal zeker weet dat het daaraan ligt dan haal je gewoon voor 20 - 30 euro 512MB SDRAM van Marktplaats, XP op dat ding en draaien maar ![]()
Laatst gewijzigd op 10-01-2006 om 11:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Via http://tw.giga-byte.com/Motherboard/...anual_List.htm kom ik toch echt gewoon bij een selectieschermpje waar ik een shitload aan revisies van de GA-7ZX, de 7ZX-1, de 7ZX-H, et cetera kan kiezen. In die handleiding moet je dat kunnen vinden. Dat je niet weet welke revisie je bord is, heeft niets met Gigabyte te maken. Dat is echt wel ergens op de PCB te vinden.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tip: bij cool-prices.nl kun je bij "Goedkope Artikelen (RMA)" nog wel eens voor weinig een leuk moederbordje op de kop tikken ![]()
|
![]() |
|
|