Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2006, 08:51
Rachel
Rachel is offline
Ongeveer 2 weken geleden ontdekte ik dat ik een grote deuk in mijn dak had zitten. Na enig speurwerk bleek dat er ook een deukje zat in de motorkap. Mijn oom dacht toen al dat er iemand over heen gelopen was, omdat diegene op mijn dak zo groot was. In eerste instantie had ik zoiets – na een kleine uitdeuking – dat je er toch niets aan zag, maar nu begint het mij echt te irriteren. Een kennis van mij werkt ook bij zo’n schadeherstel bedrijf en die zag dat heel mijn dak vol zat met deuken.

Nu is mijn vraag; Ben ik hier voor verzekerd? Ik ben all-risk verzekerd, maar ik kan het (zo snel) niet in mijn polis vinden en om de één of andere reden krijg ik de Univé niet te pakken. Heeft iemand hier een idee? Of weet iemand wat dit “grapje” mij gaat kosten? Die man vertelde mij overigens dat het d.m.v. restyling (ofzo) opgelost kon worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2006, 10:44
Schuah
Schuah is offline
Citaat:
Rachel schreef op 14-03-2006 @ 09:51 :
Ongeveer 2 weken geleden ontdekte ik dat ik een grote deuk in mijn dak had zitten. Na enig speurwerk bleek dat er ook een deukje zat in de motorkap. Mijn oom dacht toen al dat er iemand over heen gelopen was, omdat diegene op mijn dak zo groot was. In eerste instantie had ik zoiets – na een kleine uitdeuking – dat je er toch niets aan zag, maar nu begint het mij echt te irriteren. Een kennis van mij werkt ook bij zo’n schadeherstel bedrijf en die zag dat heel mijn dak vol zat met deuken.

Nu is mijn vraag; Ben ik hier voor verzekerd? Ik ben all-risk verzekerd, maar ik kan het (zo snel) niet in mijn polis vinden en om de één of andere reden krijg ik de Univé niet te pakken. Heeft iemand hier een idee? Of weet iemand wat dit “grapje” mij gaat kosten? Die man vertelde mij overigens dat het d.m.v. restyling (ofzo) opgelost kon worden.
Ligt eraan hoe belangrijk je het vind. Ga ervan uit dat je, als je dit geintje opgeeft aan de verzekering, je ook meer gaat betalen als ze overgaan tot vergoeding. Voordelen goed tegen de nadelen opwegen dus.

Persoonlijk zou ik het niet doen...
Oud 14-03-2006, 11:05
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Schuah schreef op 14-03-2006 @ 11:44 :
Ligt eraan hoe belangrijk je het vind. Ga ervan uit dat je, als je dit geintje opgeeft aan de verzekering, je ook meer gaat betalen als ze overgaan tot vergoeding. Voordelen goed tegen de nadelen opwegen dus.

Persoonlijk zou ik het niet doen...
Ja inderdaad, daar zat ik dus ook al aan te denken. Ik vraag mij daarom ook af wat het mij los kost (zonder het op te geven aan de verzekering).
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 11:20
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
bij een AllRisk verzekering wordt dit vergoedt. Dan val je wel 1 trede terug in Bonus/Malus-trappen (of schadevrije jaren).

Bij unive begin je op '0', dat wordt dan dus '-1'. Vul op www.unive.nl de hele zwik gegevens bij 'autoverzekering premie berekenen' in, en kies daar dan ipv 0 jaren '-1' en je weet hoeveel t kost.

Ik zou t laten maken,daarvoor ben je tenslotte allrisk verzekerd.
Oud 14-03-2006, 12:31
Rachel
Rachel is offline
Vanwege het negatieve aantal schadevrije jaren kunt u deze verzekering helaas niet online afsluiten. Klik op 'wijzigen' om de gegevens eventueel te corrigeren of neem contact op met ons 'Service Centrum Schade' (0592) 34 93 40 of met het Univé-kantoor bij u in de buurt.Maar u kunt ons natuurlijk ook mailen.

Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 12:50
Verwijderd
als je zeker wilt weten hoe en wat kun je ze het beste even bellen, dat schept duidelijkheid
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 13:10
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Rachel schreef op 14-03-2006 @ 13:31 :
Vanwege het negatieve aantal schadevrije jaren kunt u deze verzekering helaas niet online afsluiten. Klik op 'wijzigen' om de gegevens eventueel te corrigeren of neem contact op met ons 'Service Centrum Schade' (0592) 34 93 40 of met het Univé-kantoor bij u in de buurt.Maar u kunt ons natuurlijk ook mailen.

wat heb je dan aan zo'n berekening op een site....
Reageren

Regels voor berichten