Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2005, 23:43
Dizz
Dizz is offline
Damn, het is nu 2 weken uit met mn vriendin, ruzietje gehad en het liep niet zo lekker dus dit leek beter.. Het was trouwens al eens eerder uitgeweest door mij, ik dacht namelijk dat ik op een ander verlief was geworden, dit bleek hard tegen te vallen En gelukkig wilde ze me terug.. Maar ja, nu is het dus weer uit, en het leek me in het begin ook beter. Maar ik zie haar nu bijna niet, en ik mis der ergens toch enorm.. En ik wil haar ergens ook best terug, maar aan de ander kant, het is al de 2e keer dat het uit is, en we kunnen toch neit aan de gang blijven
Hoe denken jullie hier over?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2005, 23:55
noa-zut
noa-zut is offline
Het is pas 2 weekjes uit dus is het logisch dat het enige dat je wilt is haar terug. Het is nog vers en beetje onwerkelijk. Het beste dat je kunt doen is haar juist NIET te zien. Jezelf de tijd te gunnen aan het idee te wennen. Wanneer het ergste verdriet over is, zie je pas goed waarom jullie uit elkaar zijn gegaan en dat dat toch het beste was.

Als jullie elkaar nu steeds blijven opzoeken is er weer de kans dat je weer bij elkaar komt en zo in een knipperlicht-relatie terecht komt wat aan het einde van de rit hetzelfde oplevert als elkaar nu niet meer zien, maar wat veel meer tijd, verdriet en energie heeft gekost.

Veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 00:18
Dizz
Dizz is offline
Ergens besef ik dat ook wel, maar zoals net.. las ik ergens een topic over douchen met je vriend(in). En als ik dat dan zo lees dan mis ik der zo erg.. En ik ben ergens ook wel weer bang dat ik geen leuke meid tegen kom weet je, mar goed, dat had ik hiervoor ook.. Ik denk dat het idd het beste is om afstand te hoduen..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 00:22
noa-zut
noa-zut is offline
Het zal in het begin even moeilijk zijn, gewoon je dingen blijven doen die je altijd deed, met vrienden op stap etc. Na een aantal maanden merk je dat het beter met je gaat en heb je het hoofdstuk afgesloten.

Pain is the only way to happiness
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 00:53
bamiPoep
bamiPoep is offline
dr is vast wel een goede reden dat het uit is. en daarom is het maar ook beter om het zo te laten
Oud 16-05-2005, 01:36
Astraea
Astraea is offline
Jezus, het lijkt wel of je mijn verhaal verteld. Alleen ben ik hier de vriendin. Mijn ex heeft het ook al een keer eerder uitgemaakt, omdat-ie dacht dat ie verliefd was op iemand anders. En nu is het uit omdat het al niet lekker liep en op een avond kregen we ruzie..
Alleen denkt mijn ex er niet zo over als jij..

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet zeggen, sorry..

Oud 16-05-2005, 09:02
WolterB
WolterB is offline
Als je verliefd dacht geworden te zijn op iemand anders, dan is dat gevoel er niets voor niets gekomen.
Als het 2 keer voorgekomen is, betekent dat zeker dan het gevoel voor niet sterk genoeg is voor je ex.
De kans dat het weer zal gebeuren is te groot lijkt me en je kan haar beter niet weer proberen te overtuigen dat het nu wél goed gaat
Oud 16-05-2005, 09:10
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Je mist nu niet je exvriendin, je mist het hebben van een(!) vriendin. Knipperlichtrelaties leveren meestal weinig goeds op, je komt vanzelf wel weer een leuke meid tegen .
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 10:52
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 16-05-2005 @ 10:10 :
Je mist nu niet je exvriendin, je mist het hebben van een(!) vriendin. Knipperlichtrelaties leveren meestal weinig goeds op, je komt vanzelf wel weer een leuke meid tegen .
Ik had het niet beter kunnen zeggen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 12:43
Smobbo
Smobbo is offline
Er is een reden waarom het uit is (neem ik aan iig ). Denk daar maar eens aan.
Verder wat sunrise zegt
Oud 16-05-2005, 13:49
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 16-05-2005 @ 10:10 :
Ik kan je wel vertellen dat dit niet altijd opgaat.. Ik heb het zelf ook meegemaakt. Dan kom je echt zat leuke jongens tegen, maar ze zijn allemaal niet even leuk als je ex.
Ik mis nu helemaal niet het hebben van een vriend hoor, dat is echt het hele punt niet
Oud 16-05-2005, 15:15
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
hoelang had je wat met haar dan??
het zal, bij mij dan, aan de tijd liggen of het opnieuw mogelijk is ja of nee en de redenen natuurlijk..
Oud 16-05-2005, 16:56
Dizz
Dizz is offline
8 maanden was het, maar ik mis haar wel degelijk.. iig de goede en leuke momenten, en die ruzie denk ik niet aan. Maar goed, net weer wat zure smsjes gehad, en dan heb ik weer het gevoel van bekijk het maar Relaties.. wat moet je ermee.. Maar ik denk dat het idd het beste is om het te laten rusten.. Ow btw, nog ff over een post die ik zag.. Het was niet 2 keer uit doordat ik dacht dat ik op een ander verliefd was, mar 1 keer.. De ander keer liep het dus stroef en kregen we ruzie.. Was best stom eik, het kwam erop neer dat ik bezorgd om haar was, maar het eindigd dus dat ze boos op me is.. Nou jah.. In ieder geval bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 21:05
Anaïs
Anaïs is offline
Mis je haar of de leuke dingen die je met haar deed? Als het het tweede is, dan moet je gewoon over haar proberen te raken...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 21:07
Verwijderd
Contact verbreken en een ander zoeken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 14:58
__
__ is offline
ik zou een half jaartje wachten en volgens mij ga je dan ineens anders kijken naar een KEI LEUK EN LIEF meisje die je al enkele jaren(?) kent en VOLGENS MIJ wordt dat wel wat tussen jullie, ik zie het in mijn glazen bol. jullie zijn SUPERLEUK samen heh, IGOR DE VERSCHRIKKELIJKE!? nee ik heb je oude account niet door zitten bladeren hoor. ik bedoel, ik heb wel wat beters te doen op een middag dat IEDEREEN behalve ik dingen te doen heeft :')

ZULLEN WE SÁMEN DOUCHEN ? NA JAZZBALLET/WERK ? ah nee, ik dizz je. niet dat ik niet met je wil douchen, MAAR TOCH. haha. genoeg.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 15:36
Verwijderd
Bedankt voor de nuttige up.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 15:40
Henkje
Henkje is offline
Citaat:
__ schreef op 19-01-2006 @ 15:58 :
ik zou een half jaartje wachten en volgens mij ga je dan ineens anders kijken naar een KEI LEUK EN LIEF meisje die je al enkele jaren(?) kent en VOLGENS MIJ wordt dat wel wat tussen jullie, ik zie het in mijn glazen bol. jullie zijn SUPERLEUK samen heh, IGOR DE VERSCHRIKKELIJKE!? nee ik heb je oude account niet door zitten bladeren hoor. ik bedoel, ik heb wel wat beters te doen op een middag dat IEDEREEN behalve ik dingen te doen heeft :')

ZULLEN WE SÁMEN DOUCHEN ? NA JAZZBALLET/WERK ? ah nee, ik dizz je. niet dat ik niet met je wil douchen, MAAR TOCH. haha. genoeg.
Dit snap ik niet
Oud 19-01-2006, 15:54
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Het is vast niet voor niks uit. Je mist gewoon het hebben van een vriendin. Laat het gewoon even rusten. Wie weet kom je zo snel mogelijk weer een leuke meid tegen!
Oud 19-01-2006, 15:56
Verwijderd
Citaat:
*dreamallica* schreef op 19-01-2006 @ 16:40 :
Dit snap ik niet
ik vermóed dat onze __ een oogje heeft op Dizz
ze zouden moeten daten ^^
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 15:56
Verwijderd
Citaat:
BrunetJuh schreef op 19-01-2006 @ 16:54 :
Het is vast niet voor niks uit. Je mist gewoon het hebben van een vriendin. Laat het gewoon even rusten. Wie weet kom je zo snel mogelijk weer een leuke meid tegen!
PRECIES!

lezen?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 17:07
Smokin'
Smokin' is offline
Ik mis even een belangrijk gegeven, namelijk: Wie heeft het deze keer uitgemaakt?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 11:23
__
__ is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-01-2006 @ 16:36 :
Bedankt voor de nuttige up.
the pleasure was all mine

Citaat:
OH MY GOSH, WIE WÉÉT ~!!!!!11
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 15:57
Verwijderd
Bahah, omg..
Nou dit topic mag al lang dicht

Ik ben zeg maar Dizz, en ____ is mn huidige vriendin die aan het lamz0ren is

Dus het advies is niet meer nodig

Ow jah. als je wilt weten hoe het is afgelopen, mn ex is ene kuthoer en ik heb haar nooit meer gezien
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 16:02
__
__ is offline
lamz0ren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten