Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Helaas kan ik die spelfout niet meer veranderen, maar ik ben blij dat je me er even op hebt gewezen. ![]() @Dionysos: Ik wist het ook niet, blijkbaar wel. Nouja, ik denk dat dat per man verschilt... En zo gevoelig is het opzich niet, ik zie het meer als een nuchtere observatie, maar dan wat mooier verwoord. Ik ben blij dat je m'n gedicht leuk vind, bedankt voor je reactie! @Dreamerfly: Ik zat zelf ook wel even over her ritme in en ik ben er nog steeds wat twijfelachtig over. Aan de andere kant vind ik het gedicht gewoon af zo. Maar als je enige suggesties hebt om het ritme toch te verbeteren, wil ik ze graag horen. Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 20:28. |
![]() |
||
Citaat:
Een muffe lucht, van afgelopen nacht. Je parfum nog in mijn haren mooi weer in m’n zak. Ik lees dit stukje eigenlijk een beetje als 3 losse zinnen, miss ligt het aan mij (heb er ook geen verstand van ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Droom je soms van mij? Anne | 11 | 04-02-2006 21:22 | |
Seksualiteit |
Het is een nacht... Muchacha | 46 | 04-06-2005 13:58 | |
Films, TV & Radio |
Film: Stille Nacht (vanaf 16 sept in de bios) Gatara | 10 | 19-09-2004 19:39 | |
Verhalen & Gedichten |
* zo`n nacht * *Norena* | 9 | 18-09-2003 22:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Duisternis? neej :) MUBA | 3 | 26-04-2003 19:00 | |
Verhalen & Gedichten |
In de stilte van de nacht star9 | 3 | 26-02-2002 18:57 |