Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Niet iedereen kan goed ergens over babbelen, of iets uitpraten, ook al ben je het over bepaalde dingen helemaal niet eens. Als het niet lukt om die problemen uit te praten, zou ik het gewoon zo laten. Waarschijnlijk wil jij gewoon niet dat hij voor 'moeilijkere dingen' op de vlucht slaat, en misschien wil hij gewoon niet dat jij daar dan over gaat zeuren, of wil hij liever geen dingen aansluiten die op ruzie kunnen uitkomen. Misschien kan hij gewoon helemaal niet met onenigheden of ruzies (zoals jij het vanboven in je bericht schrijft) omgaan. Ok, dan is dat maar zo. Citaat:
Ik ken ook wel iemand die ik graag een goede vriendin noem, maar die ook constant en consequent over zichtzelf bezig is. Als ik haar telefoneer omdat ik iets leuks te melden heb, krijg ik soms de kans om dat heel in het kort te vertellen, soms lukt het me om het verhaal half af te maken, en de volgende 25 minuten gaat het gegarandeerd over wat zij te vertellen heeft. Ach, ik vind het prima, zo zit zij in elkaar. Ik heb ook niet echt de behoefte om daarover te gaan zeuren. Soms helpt het ook om te zeggen "hou nu eens 2 minuten je mond, ik ben iets aan het vertellen. Daarna is het weer aan jou". En die verjaardag: Ga er maar lekker heen, en geef hem (eventueel) een kadootje wat je zelf ziet als een leuk kado voor hem. Een verjaardag hoeft geen camouflage-feestje te zijn om de aankopen die je de laatste maanden hebt uitgesteld uiteindelijk gratis binnen te krijgen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin+ vriendje Verwijderd | 23 | 26-06-2003 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer iemand een vriend noemen... Gothic | 12 | 30-06-2002 13:49 |