Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 21:59
C'est moi!
C'est moi! is offline
Als ik word open, en ik wil iets typen, dan kan dat niet, omdat het document vergrendeld zou zijn. Weet iemand wat dit is, en hoe ik kan zorgen dat word het weer normaal doet?

Ik gebruik win xp met office xp.
Oud 18-02-2002, 22:02
Verwijderd
Is het misschien dat het op read-only staat?
ikw eet niet, zomaar gedachte..

probeer iig eens dat uit te zetten..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 22:05
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Is het misschien dat het op read-only staat?
ikw eet niet, zomaar gedachte..

probeer iig eens dat uit te zetten..
nope, dat is het niet.
Ik heb het veranderd, en ik kan nog steeds niks. De precieze melding is trouwens: Kan deze opdracht niet uitvoeren omdat het document vergrendeld is voor bewerken.
Oud 18-02-2002, 22:11
Koen
Koen is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:

nope, dat is het niet.
Ik heb het veranderd, en ik kan nog steeds niks. De precieze melding is trouwens: Kan deze opdracht niet uitvoeren omdat het document vergrendeld is voor bewerken.
Staat er misschien een paswoord op, dat ingesteld is op alleen lezen, zodat er een paswoord ingevoerd moet worden om het te kunnen bewerken?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 22:17
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Koen schreef:
Staat er misschien een paswoord op, dat ingesteld is op alleen lezen, zodat er een paswoord ingevoerd moet worden om het te kunnen bewerken?
Als ik word opstart, dus gewoon met een nieuw document, dan heb ik het al. Ik heb net de andere office programma's ook ff bekeken, en in bijv. outlook kan ik ook niks meer in de agenda zetten. Ik denk niet dat dat het is dus...

Oud 18-02-2002, 22:56
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Als ik word opstart, dus gewoon met een nieuw document, dan heb ik het al. Ik heb net de andere office programma's ook ff bekeken, en in bijv. outlook kan ik ook niks meer in de agenda zetten. Ik denk niet dat dat het is dus...
misschien dat je je moet aanmelden als 'bheerder' op xp.. dat die worddocs niet gedeeld oid worden?...

vaag
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 23:05
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Harrie schreef:
misschien dat je je moet aanmelden als 'bheerder' op xp.. dat die worddocs niet gedeeld oid worden?...

vaag
Wij zitten met drie personen op deze computer, en we zijn geloof ik allemaal beheerder. Dat is het dus ook niet denk ik...
Oud 19-02-2002, 07:27
lupus
lupus is offline
XP is echt

Zeker als ik al die mailinglists met problemen erover lees.. lol!
Oud 19-02-2002, 13:32
pietje63
pietje63 is offline
probeer eens alles te selecteren en te kopieeren en in een nieuw doc te plakken
Oud 19-02-2002, 13:44
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
pietje63 schreef:
probeer eens alles te selecteren en te kopieeren en in een nieuw doc te plakken

lukt niet. Ik kan niet plakken in Word. Kopieren lukt ook niet.
Oud 19-02-2002, 13:53
@pie
@pie is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Wij zitten met drie personen op deze computer, en we zijn geloof ik allemaal beheerder. Dat is het dus ook niet denk ik...
dat is het dus wel lijkt me.. het office-pakket is niet goed geinstalleerd in jouw profiel, misschien staan sommige files zelfs op een ntfs-partitie waar je geen toegang tot hebt..
Oud 19-02-2002, 13:54
@pie
@pie is offline
Citaat:
lupus schreef:
XP is echt

Zeker als ik al die mailinglists met problemen erover lees.. lol!
je moet ermee om kunnen gaan, heeft nix te maken met XP als OS, alleen met de gebruikers ervan :-P
Oud 19-02-2002, 14:04
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
@pie schreef:
dat is het dus wel lijkt me.. het office-pakket is niet goed geinstalleerd in jouw profiel, misschien staan sommige files zelfs op een ntfs-partitie waar je geen toegang tot hebt..
Het probleem speelt bij alle gebruikers en ik kan gewoon bij de bestanden van office...
Oud 19-02-2002, 14:08
@pie
@pie is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Het probleem speelt bij alle gebruikers en ik kan gewoon bij de bestanden van office...
raar dan.. heb je al een remove-reinstall geprobeerd? of probeer anders de setup te runnen in jouw account, als ie dan zegt dat het nog nieteens aanwezig is dan weet je dat et nog niet op jouw account is geinstalleerd...

[Dit bericht is aangepast door @pie (19-02-2002).]
Oud 19-02-2002, 14:13
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
@pie schreef:
raar dan.. heb je al een remove-reinstall geprobeerd? of probeer anders de setup te runnen in jouw account, als ie dan zegt dat het nog nieteens aanwezig is dan weet je dat et nog niet op jouw account is geinstalleerd...

[Dit bericht is aangepast door @pie (19-02-2002).]
Ik heb het al een keer eerder gehad, en toen heb ik dus ook opnieuw geinstalleerd, vanuit mijn account. Toen ging het een tijdje goed, en nu begon het weer...

Reageren

Regels voor berichten